pengorbanan untuk cinta sejati.....♥♥♥

dalam hidup aku..dalam dunia ini..tiada satu pun miliki aku..aku pun bukan milikku mahupun milik siapa-siapa termasuk kamu..hidup ku cuma pinjaman..sampai masanya aku akan di jemput pergi..semua akan ku tinggalkan..kerana semuanya ternyata bukan milikku..jadi untuk apa aku pertahankan yang bukan milikku..kalau sudah sampai masanya terpaksa lepaskan..akan ku biarkan saja ianya berlalu---- 














seputih cinta ini
ingin ku lukiskan
d dasar hati ku

kesetiaan janjiku
untuk pertahankan
kasihku padamu

bukalah mata hati
masih cumbui bayang dirimu di dalam mimpi
ang mungkin takkan pernah
membawa mu di genggam ku

diri mu dihatiku
tak pernah lekang oleh waktu
meski kau bukan milik ku
intan permata yang tak lekang tetap bersinar
mengisi kesepian
cinta ku

ku coba memahami
bimbangnya nurani
ku pastikan semua

tak akan ku ingkari
terlalu banyak cinta yang mengisi datang dan pergi
namun tak pernah bisa
lenyap kan mu di benakku..



                                              SARANGHAE


                                   
" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:


Small Cute Purple Pointer