♥♥♥.....cinta yang kekal abadi selamanya......♥♥♥

walaupun aku insan yang tak punya apa-apa dan hanya punya sekeping hati..janji telah aku tunaikan,masa telah aku korbankan,segalanya telah aku berikan..namun jika itu belum memadai..hanya satu yang belum aku buat..iaitu melangkah pergi..kerana airmata masih setia menemani..hati masih teguh menanti..walau kesedihan sentiasa datang menghuni----------- ♥












kekurangan yang tuhan bagi pada aku inilah telah membuat seseorang jadi manusia hari ini..syukur alhamdulillah aku tunaikan janji aku pada diri aku yang satu hari nanti aku akan buat seseorang yang rasa dirinya lebih segalanya jadi manusia..dan hari ni dia dah jadi seorang manusia yang tahu hargai hidup dia..walaupun aku tak bermakna buat dia..--------- ♥






" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:


Small Cute Purple Pointer