Gelagat Kawan - Kawan 6AE1

9.31 pm | 27 Januari 2013
assalamualaikum budak montel , cute and encem . hehehe aisya nak cterr sal budak kelas aisya nih . aceceh ramai betol budak kelas aisya nih . ade 28 orang . wah ~ ramai dah tuh >.< tapi bunyi cam lain jewp hahaha.
nak tahu nama guru kelas aisya ? nama nya cikgu saodah .tapi aisya tak tahu lah binti ape coz dia tak mengajar aisya . cikgu saodah mengajar subjek sejarah . aisya tak ambik sejarah . aisya ambik geografi . dengan cikgu wan mah . hehehe ;') nama ketua kelas aisya lak mohd fahmi , orangnya encem lah jugak. hahaha * tak tahu nak gambarkan camne * korang gambarkan sendiri lah erk . katanya dia nih pendiam .tuh bukan aisya yang kata tapi tuan badan sendiri .so jangan nak pertikaikan okey .
sekarang aisya nak cterr sal penolong ketua darjah plak . nama nya amira . orangnya sangat manis . selalu senyum . camtu lah murah dengan senyuman . :D penolong kelas aisya nih memang sporting coz tuh ktorang boleh kawan dengan dia . bendahari kelas namanya yasmin , sori sangat tak sempat nak snap pic , orangnya senyap jewp . kecik molek memang sweet lah . hehehe :)
ehem -_- aisya tak tahu sape yang jadi setiausaha dalam kelas so aisya tak yah cterr sal tuh lah boleh ? , kita teruskan dengan penolong setiausaha ya . namanya faiz syafika . orangnya sangat cantik , sopan . tapi jangan main-main tau .dia garang . nampak jewp pendiam . laki jangan dekat nanti dia tembak . hehehe ^^
Sekarang nih aisya cterr pasal putera dalam kelas aisya nih plak , diorang tak ramai pon tolak dengan ketua tadi tinggal lah 4 orang putera . putera pertama namanya akkil , orangnya tak cakap banyak . tapi blerr bercakap berbisa tau . orangnya teramat lah tinggi . blerr nak cakap ngan dia kena dongak cikit . hehehe dia memang rapat glerr dengan fazil , budak sekelas ngan aisya jugak , bila dah jumpa geng . fuhlamak bising. . putera kedua namanya aznisyam a.k.a bob . bob badannya agak gempal * kira cubby lah kot * bob nih ade angin nya . kadang - kadang mai sekolah . kadang - kadang tak . dia anak saudara cikgu wan mah . yang aisya cterr kat atas tadi , dalam kelas dia takde bising sangat . biasa - biasa jewp . dia nerd lah sikit sebab pakai cermin mata.. mulut jahat nih mengata kawan sendiri. haha . bob jangan marah eh..senyum . :D
sekarang nih aisya cerita pasal putera yang ketiga plak namanya abdul fazil , orangnya MASYAALLAH bising betol , tapi sebab dialah kelas jadi ceria. bercakap tak boleh nak berhenti . tapi dengan gelagat dia kami semua terhibur . hehehe >.<.kalau xde dia dalam kelas memang sunyilah.budak2 lain mana ada perangai macam dia. boleh dikatakan dia penyeri kelaslah ... putera yang terakhir . teka - teka ? hahaha namanya mohd ariff , orang nya amat - amat lah pendiam sepatah orang tanya . sepatah lah dia jawab . dia boleh dikatakan rapat jugaklah dengan aisya tau coz aisya selalu jugak mengusik dia kat sekolah.aisya kan jahat+nakal.hahaha opsss sorry :'D. hari tuh dia ada bagi hadiah kat aisya.hah korang jangan nak fikir bukan - bukan erk , sebab tuh besday aisya jewp bkn pape pon . nasib baiklah dia ingat jugak kan.mehlah sambung balik cterr nih. kang melalut tempat lain xbest jugak .. huhu :')
Ariff nih nampak jewp macam penakut tapi bila presentation dia lah yang paling hebat . bercakap kemain petah walaupon ade ayat yang salah , dia sentiasa mencuba .semangat tuh lah yang aisya suka . dia boleh jadi kawan yang baik kepada semua kawan yang lain :D
sekarang aisya cterr pasal puteri - puteri plak , aisya cterr secara ringkas jela ye . kang panjang - panjang korang tak baca plak . buat penat jewp aisya menaip nih. kalau boleh upah best jugak tuh hehe . kita mulakan dengan barisan depan , anasuha , fatin , akmar , yatiey , bilah dan asiah . diorang penyeri kelas 6AE1 , tanpa diorang sunyi lah kelas tuh . tambah - tambah bilah . blerr ade dia kelas automatik jadi ceria . dengan gelak tawanya . hehe * ketawanya memang power * tapi tup tup pindah dok belakang plak minah nih.. adalah tuh krisis dengan sape entah .. aishh budak2 sekolah nih... asyik gaduh jewp . haha padahal aisya oon pernah gaduh jugak. mengata orang jewp pandai nih... :D
so kita perpindah ke barisan kanan plak , haihari , afirah , rafidah , aishah dan saeerah . diorang tak banyak bercakap tapi diorang memang pelajar pintar , tengok muka jewp dah tahu kan . hehehe  aisya selalu jugak usik - usik saeerah . ishh ade -ade jewp aisya nih kan ? hehe =) dah tahu saeerah tuh pemalu . aisya usik jugak...
puteri yang duduk barisan kanan yang terakhir ialah aida dan anis diorang duduk sebelah menyebelah . dorang bercakap blerr perlu jewp , anis rapat jugak dengan aisya . orang nya sentiasa senyum manis ,
eh - eh lupa plak dalam kelas aisya ade 3 orang puteri cina, semuanya cantik - cantik belaka . nama diorang . shiu ying , yu lee dan irene . diorang boleh di jadikan kawan . coz diorang memang cakap banyak sama cam aisya jugak. cara diorang bergaul membuatkan kitorang tak rasa ganjil or pape .Irene tuh aisya kenal dari sekolah lama aisya lagi jadi tak kekok pon nak borak dengan dia :)
jeng - jeng sekarang aisya nak berceloteh pasal geng aisya plak , geng aisya nih ade 4 orang termasuk aisya. kitorang dok barisan yang paling belakang . dekat ngan tandas laki. haruman pon menawan glerr . hahaha ~ kadang - kadang tuh ktorang terpaksa jadi ninja tau . taknak udara yang wangi masuk dalam lubang hidung . haha :) senget kan ?
nama geng aisya yang pertama diyana . orang nya amboi cun melecun , kulitnya putih , bercakap tak payah cakap lah tuh memang kepakaran dia . orangnya sangat peramah .tak kira kenal ke tidak semua dia tegur . bibirnya sentiasa murah dengan senyuman . alolo coz tuh dia bertambah - tambah sweet . nama geng aisya yang kedua ialah hisma , orangnya alohai tinggi menggalah . lau aisya dok sebelah dia ase kecik jewp . maklum lah spesies tinggi agaknya . hehehe *) dia memang kamcen glerr dengan aisya . lau nak gurau benda - benda bodoh boleh lah dengan dia , hehe ! oitt jangan nak mengorat erk , dia dah berpunya . encem lagi bf dia tau . .
geng aisya yang ketiga namanya maini . orang nya kemain lagi manja tapi ayu tau . kuat merajuk . tapi di sebabkan tuh lah aisya selalu usik dia . takde dia dalam kelas menangis aisya. dia bff aisya yang paling rapat katakan . ceh wah * lau maini baca nih kembang jap hidung tuh :D * dia tak banyak songeh tapi bila dah mengamuk siap korang . semua dia tibai . hahaha ~ memang superwoman betol lah . .
sekarang aisya nak cterr sal aisya lak , nama kita , kena gthu jugak ke ? kan korang dah kenal . okey - okey aisya gthu jangan buat muka masam camtu . * syok sendiri * hahaha ...okey nama penuh aisya, siti zulaikhainshah . panggil jewp ika atau aisya . kawan-kawan cakap perangai aisya nih glerr - glerr . lau orang tak usik aisya.. aisya takkan usik orang . mulut fuhlamak lezarr abis makngah . hahaha sape berani meh ar nak kena sembur . aisya tak suka merajuk lah xmainlah merajuk nih.kawan-kawan cakap aisya nih suka sangat buat lawak, lawak plak lawak bodoh . bodoh ke ?hahaha ') nasiblah ...dan tahun lepas aisya bendahari kelas tau , tahun nih aisya lepas jawatan . xde keuntungan lah . bagi jela dekat orang lain plak jawatan tuh . hahaha * padahal xde orang nak bayar,,terus putu asa * hahaha . takmo eh jadi ceti ,  taknak cerita banyak - banyak sal aisya hehe . oh ya aisya dah ade bf tau . * sengaja nak menunjuk jewp * :D    
  amboi best tidur ye kakak2 . haha :D  

   
 tengok lah tuh aishah kusyuk buat keje. hehe :)


 cikgu tengah mengajar . aisya bz snap pic kat belakang . hahaha

 nampak tak ? tuh lah aida . yang baju kuning depan tuh..yang pakai baju kelabu tuh . tuk cikgu muet aisya . puan syarifah dalilah . cikgu nih cantik . baik plak tuh . hehehe <3
eh -eh aisyadah  selesai dah cterr sal budak-budak kelas aisya. giliran korang lak komen entry aisya nih . takpon korang kongsilah sekali gelagat kawan-kawan korang kat sekolah .. baru best hehe . selamat berblogging . daa assalamualaikum . nite :* :')
" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

2 ulasan:

amer akat berkata...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

AisYa IeyKa berkata...

follow lha :)

Small Cute Purple Pointer