♥♥....KISAH SI JEJAKA DAN SI GADIS PART 3.....♥♥

berbalik pada cte si jejaka n si gadis ni meh lah kita sme2 membaca cte ni..huuhuhu.
setelah mereka putus, masing2 menentukan kehidupan masing2...si jejaka sudah ade makwe baru...si gadis lak masih single...xlame kemudiannye si gadis lak ade pakwe baru..untuk memudahkan cte..aku panggil pakwe satu dan pakwe dua lh..yang dulu tu pakwe satu..yang baru ni pakwe dua...mereka memang pasangan yang lovng gler lah..sme gak ngn si jejaka..padahal lam hti masing2 hanya mereka dan Tuhan je yang tahu....

siang malam si gadis menangis sebab rindu kan si jejaka..si jejaka pn ape kurangnye..sbb dua2 mempunyai sikap ego jadi semua tu mereka tolak tepi...kadang2 aku ase nak nangis gak ble igt kisah diorg ni..ble aku igt blik aku ase kelakar lak..pasangan kekasih yang unit...kejap baik kejap gaduh..diorang ni brutal sangat...semua mudah bagi mereka..putus pun perkara biasa walaupun dalam hati menangis hukhukhukhuk..sob3... selepas 4 bulan si jejaka dan si gadis tak berhubung...si gadis berfikir sejenak...."tak salahkan lau aku antr msg..aku test je..bukan betul2 pun..mesti die dah tak guna no ni....aku try lh dulu.." fikir si gadis.... si gadis terus send msg itu... msg nye berbunyi begini 'salam ... how are you? Of course you are happy with your girlfriend right ...?? pardon if I bother you .. I just want to say hello ... I hope you always happy with him'....


tak sampai 1 minit pun...telefon si gadis bergetar..tu tandanye ade msg.... 'mf sya tak faham ape yang awk tnye..maklumlh sya ni bodoh skit..lau org cakap omputih sya xbrpe nk faham'  hahahahaha....si gadis ketawa...die begitu terhibur ngan telatah si jejaka itu..
ape lah bodoh bebenor laki ni..hahaha,,fikir si gadis..selepas pesanan ringkas itu hubungan mereka menjadi baik seperti dulu..tiada lagi pergaduhan yang ada hanya lah gelak ketawa..tapi jangan di sangka air yang tenang tiada buaya....tunggu sambungan nya k..huhuhu ^_^


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer