10 TOLAK 1 TINGGAL 9 | ALWAYS REMEMBER YOU

10:54 AM | ISNIN | 14 NOVEMBER 2016
05 NOVEMBER 2016, tarikh yang tak mungkin Aisya sekeluarga dapat lupakan, perginya insan yang kami sayangi. Kehilangan arwah adalah impak yang besar untuk keluarga kami..
YAA!! kami tahu dia mungkin akan tinggalkan kami juga tapi tak sangka seawal ni.

Aisya taknak beritahu nama penuh , cukuplah dengan nama panggilan "KAK DA".... Arwah adalah rakan sebilik, rakan shopping dan rakan borak. Tiap kali balik kerja Aisya mesti pandang sofa yang arwah selalu duduk ketika dia tidak sihat dulu .

Tak pernah sangka raya tahun ini adalah raya terakhir buat arwah, Aisya masih lagi terbayang wajahnya dan suaranya ketika dia bercakap dengan Aisya. Aisya tak kata yang Aisya adik yang baik, Tipulah kalau kata Aisya tak pernah merungut bila menjaga arwah dulu. Aisya manusia biasa Aisya buat semua..

Bila teringat balik benda tu Aisya rasa menyesal . Aisya tanya diri Aisya sendiri . " kenapa aku tak boleh nak layan kak da dengan lebih baik lagi ketika dia masih ada " :kenapa aku selalu halang ape je yang dia minta nak makan, konon-kononnya nak menjaga kesihatan dia" "kenapa aku selalu merungut".. Aisya bukan adik yang baik.. 

Airmata tolong jangan menitis, 

Ma datang untuk borak dengan Aisya semalam, katanya " dulu time kak da masih ada,dia tak suka duduk sorang-sorang. dia mesti nak orang temankan dia". Aisya tahu bila ma kata macam tu sebenarnya ma teringat dekat arwah. Lidah Aisya kelu , Aisya tak tahu nak balas macam mana dekat ma.

Semua adik-beradik sayangkan arwah.. 

Banyak lagi sebenarnya yang Aisya nak tulis tapi Aisya tak tahu macam mana Aisya nak luahkan.. Aisya tak harap pun orang menemani Aisya cukuplah memahami dari jauh. kawan yang dulu susah senang bersama sudah takda..dia mungkin tak tahu pun pasal hal ni.. dan Aisya pun tak rasa nak beritahu dia..

Aisya nak ucapkan terima pada kawan-kawan dekat facebook.. HERO yang selalu ada time Aisya susah senang. terima kasih sangat sayang....

BUAT INSAN YANG AISYA SAYANG DAN AISYA RINDUI....

Al-Fatihah buatmu wahai kakak, doa kami sekeluarga sentiasa bersama. kami takkan pernah lupakan kak da. kak da kakak yang paling terbaik yang pernah adik ada.. Adik tak menyesal langsung dapat jaga kak da.. cuma kalau lah adik tahu semua akan jadi macam ni.. sekali pun takkan pernah adik tinggalkan kak da dekat hospital tapi macam yang orang cakaplah menyesal tak ada guna.. Betul tu memang tak ada guna.. hanya doa dapat mengiringi kak da di sana.. Cinta dan sayang kami pada kak da tetap ada sampai bila- bila.. Kak da tetap di hati kami sekeluarga..

AL-FATIHAH BUAT ARWAH KAKAK YANG PALING KAMI SAYANG.... SAYANG SANGAT DEKAY KAMU WAHAI KAKAK.... !!!

love, Aisya

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

2 ulasan:

Sheila Adziz berkata...

Innalillawainnahirojiun... semoga arwah ditempatkan bersama mereka yang beriman... be strong sis:) setiapa apa yg berlaku pasti ada hikmahnya....

Aisya Ieyka berkata...

thank you so much sis ,, betul tu . setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..


Small Cute Purple Pointer