LOVE........????????????????



cinta yang perlu di kejar


Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercaya..












warkah untuk kekasih ku


di saat aku tersesat...hadirmu menyapa diriku....
disaat aku merindu....hadirmu melenyapkan kerinduanku....♥
disaat aku bahagia....hadirmu membawa kasih sayang dan cinta.....♥
disaat aku keliru.......hadirmu menghilangkan keraguan....♥
wahai kekasihku.......♥
hadirmu benar-benar amat bermakna....♥
mengharungi kehidupan ini.....♥
tatkala aku ketawa...aku menangis....♥
adanya dirimu disisi...♥
memberi seribu kekuatan....♥
untuk aku terus menjalani kehidupan....♥
menjadi kekasih yang setia...♥
menjadi anak yang solehah.....♥
dan juga menjadi insan yang terpuji.....♥
terima kasih kekasihku....



                                                             I  LOVE   YOU                                         

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

lakaran cinta.......♥♥♥





kubiarkan rasa ini berbicara..kubiarkan tinta ini bersuara dan kubiarkan pena ini bercerita..
melakarkan kisah tentang dia..mencoretkan segala rasa cinta..biar ada jiwa yang memmahaminya..
biar ada rasa yang merasainya..ku tujukan buat dia yang selalu membuat rindu datang bertamu dalam relung hatiku..
dan dia adalah lelaki itu..lelaki yang amat kui cintai hingga kini dan selamanya------- ♥


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥sahabat yang selalu memberi inspirasi untukku♥♥

Bukannya senang nak cari kawan yang baik .
Bukan senang juga nak menjadi kawan yang baik .
Kawan yang baik tak pernah mengumpat di belakang kawan baik nya.
Kawan yang baik tak pernah cemburu dengan kejayaan kawan baik nya.
Sebaliknya kawan yang baik lah yang paling banyak membantu kawan baiknya untuk mencapai kejayaan....!!!!!!!!!!!!!!
!

Kawan yang baik tak pernah mempengaruhi kawan baik nya untuk membuat perkara yang buruk dan sia-sia.
Kawan yang baik adalah orang yang selalu menasihati kawan baik nya untuk berbuat kebaikan. Kawan yang baik adalah orang pertama yang akan dicari bila tiba masa sedih atau gembira. Kawan baik menjadi tempat kita meluahkan perasaan yang tak dapat diluahkan kepada kawan biasa.
Kawan yang baik tak pernah memaksa kawan baik nya untuk sentiasa berada disisinya.
Kawan yang baik tak pernah melarang kawan baik nya untuk berkawan dengan kawan yang baik ......!!!!!!!!!!

thanks kwn2 sbb sdi kwn ngn ika..ika syg korang smua...........muahhhhhh ♥♥♥♥




kyna&miera


wawa

kak yong&ida

ayu


adik(are-u)

cerah

ee jat

hafis

taqiem&fiqah

mimie&tikah


♥♥...persahabatan kekal abadi antara kami berempat...♥♥


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥...Hero-hero yang amat ku sayangi...♥♥

hazim
iz(muiz)
                                                                      one(kurniawan)
                                                                    
                                                                     zul(zulfikar)
                                                

akim(hakim)

yoe(imran)

dani(daniel)

rul(hairul)

izz(izzat)

jim(azim)

fir(firdaus)

eyo(khairul)


hero2 yang selalu memberi dorongan dan sokongan untuk ku menempuhi liku2 kehidupan..mereka amat bermakna untuk ku..♥ ♥♥ ♥                        ♥SARANGHAE♥♥
" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥...kesedihan dan kegembiraan dalam percintaan...♥♥

cinta pertama ialah cinta yang hadir dalam diri kita pada saat kita mula mengenal erti sayang dan rindu...cinta sejati... 
cinta yang unggul dan hadir mungkin sekali dalam seumur hidup.. 
dengan ikatan jiwa yang kuat...tak mungkin terlerai walau terpisah oleh jarak dan waktu---------- ♥












rasa bertanya pada jiwa..mengapa kau berduka?tidakkah kau harus bergembira?
duhai rasa...salahkah aku berduka?bukan menyusah pada sesiapa?
rasa berkata...benar, dikau tiada menyusahkan sesiapa...namun diriku resah melihat kau sengsara...

jiwa berbicara...aku memujuk hati yang lara...hanya berteman 'si hitam' setia...sayangku sang jiwa...
adakah kau bahagia bersamanya?sedangkan 'dia' diam tiada berkata...duhai rasa...
diam tidak bererti dia tiada berbisa...diam 'si dia' menyimpan sejuta rahsia...
yang tersembunyi di dalamnya------ ♥





WHEN I WAS ASKED
IN WHOSE DREAMS
IAM LOST ALWAYS,
I REPLIED
"IN YOUR DREAMS"
WHEN I WAS ASKED
WITH WHOM I HAVE MADE
THE DEAREST MEMORIE
I REPLIED,
"WITH YOU"







                                                                        SARANGHAE


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

pengorbanan untuk cinta sejati.....♥♥♥

dalam hidup aku..dalam dunia ini..tiada satu pun miliki aku..aku pun bukan milikku mahupun milik siapa-siapa termasuk kamu..hidup ku cuma pinjaman..sampai masanya aku akan di jemput pergi..semua akan ku tinggalkan..kerana semuanya ternyata bukan milikku..jadi untuk apa aku pertahankan yang bukan milikku..kalau sudah sampai masanya terpaksa lepaskan..akan ku biarkan saja ianya berlalu---- 














seputih cinta ini
ingin ku lukiskan
d dasar hati ku

kesetiaan janjiku
untuk pertahankan
kasihku padamu

bukalah mata hati
masih cumbui bayang dirimu di dalam mimpi
ang mungkin takkan pernah
membawa mu di genggam ku

diri mu dihatiku
tak pernah lekang oleh waktu
meski kau bukan milik ku
intan permata yang tak lekang tetap bersinar
mengisi kesepian
cinta ku

ku coba memahami
bimbangnya nurani
ku pastikan semua

tak akan ku ingkari
terlalu banyak cinta yang mengisi datang dan pergi
namun tak pernah bisa
lenyap kan mu di benakku..



                                              SARANGHAE


                                   
" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥♥.....cinta yang kekal abadi selamanya......♥♥♥

walaupun aku insan yang tak punya apa-apa dan hanya punya sekeping hati..janji telah aku tunaikan,masa telah aku korbankan,segalanya telah aku berikan..namun jika itu belum memadai..hanya satu yang belum aku buat..iaitu melangkah pergi..kerana airmata masih setia menemani..hati masih teguh menanti..walau kesedihan sentiasa datang menghuni----------- ♥












kekurangan yang tuhan bagi pada aku inilah telah membuat seseorang jadi manusia hari ini..syukur alhamdulillah aku tunaikan janji aku pada diri aku yang satu hari nanti aku akan buat seseorang yang rasa dirinya lebih segalanya jadi manusia..dan hari ni dia dah jadi seorang manusia yang tahu hargai hidup dia..walaupun aku tak bermakna buat dia..--------- ♥






" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Small Cute Purple Pointer