My Special Day ♥ [ Thanks Sayang ]

10:30 pm | 13 Februari 2013
Assalamualaikum rakan yang dikasihi dan yang disayangi . xoxo .hehe >.< hari nih kita nak cerita satu cerita yang gempak habis , takde sape boleh tandingi cterr kita nih . * ceh cam lah HOT sangat cterr kita nih * terserlah kesengalan itu . haha !
ehem-ehem sekarang kita nak cerita sal tajuk kat atas tuh ? cuba korang tengok atas . tuh punya lah best tajuknya . hehe ~ korang hari nih DIA mai umah kita . oh mai goss encem glerr tadi . pakai baju merah dah lah kulit tuh putih ,terserlah keputihan kulitnya . i like :D hahaha mula - mula tuh kiranya kita nih malu-malu kucing lah ,tersengeh -sengeh di sebalik daun pintu . padahal dalam hati nih. [ puteraku cepat lah masuk , i nak borak ngan u nih . nak tenung u lama-lama ] haha lakonan semata-mata . pleezz jangan over camni  . ngee ~
nak di jadikan cerita lagi .kita bagi baju t-shirt dan keychain fon kat dia . fuhlamak dia suka lah . kita yang tengok nih . tergolek - golek suka tapi tuh semua dalam mimpi lah . hehehe  nak gthu teramat sukanya . hehehe^^ mesti encem kan DIA pakai baju tuh . tak sabar nak tengok . hehehe . . tadi kan alamak kita marah-marah lah . baru nak cover ayu tadi . tapi tak jadi . kita kemain lagi make up . nak suh dia puji .tapi dia tak puji pon . hukhukhuk  sob sob . . kita sedih :'( last last kita gthu dia . [ hitam tak mata b ? ] dia boleh tengok jewp .takde respon pon . pilu jap hati nih . tapi kan . hehehe ~ DIA pandang muka kita tak berkelip . kenapa kenapa tergoda ke? hahaha sengal >,< ngee ngee  . . malu kita tau awak . jangan lah pandang kita camtu .dah lah kita dah lama tak jumpa awak , tak date dengan awak . hehehe  malu kejap kita. tapi yang kita terkejut ,bila awak balik umah awak , awak antar mesej kat kita .awak kata kita CANTIK . terharu tau . hehehe..awak awak , kenapa awak encem sangat tadi . kita suka lah awak pakai camtu . tapi awak kurus sangat . kita tahu kenapa awak camtu . tapi lepas nih kita nak awak jaga pemakanan awak tau . PROMISE erkk .kita sayang awak .tambah -tambah jumaat nih awak nak tinggal kita dah , gerenti kita nangis awak.. awak kita nak awak jaga diri baik - baik tau . 
awak , air tadi tawarkan ? tuh lah awak mai lewat sangat .kita xcited buatkan air tuh kat awak . sampaikan 2 jam sebelum awak sampai kita dah siapkan air tuh . ayoyo melampaunya kita nih . . cian awak terpaksa minum walaupon tak best . awak suka erkk makan kek camtu ? nanti kita belajar dan buatkan kat awak erkk ? comel lah awak makan tadi , ade comot-comot sikit . manja jewp .hehe kita suka tau . . 
tadi sebelum awak balik ,kita ade snap pic ngan awak . nak tengok tak ? boleh nanti kita tunjuk. . 
 
 
 
 
 


awak kita sweet kan ? hehe perasannya minah nih . hehe :) kita suka sangat kenangan nih awak . sweet . ase cam tak puas lagi awak . ase cam taknak lepas awak balik .lama sangat tak jumpa awak . hehehe . awak ! kita nak awak baca nih . kita nak gthu . kita cinta awak sangat. nak kahwin ngan awak boleh ? hehehe ~ sayang awak forever . awak tentang petang tadi tuh . kita memang terharu .awak sanggup beli to4 tok kita. kita tak sangka awak sanggup buat camtu sekali kat kita.awak kita mintak maaf ye . coz kita marah-marah awak dua tiga hari lepas.kita sayang awak sangat .coz tuh kita jadi camtu.kita takut awak tinggal kita. tuh jewp awak .awak ,, jika di izinkan oleh  ALLAH kita nak jadi isteri awak yang sah . hug and kiss . i love you my bucuk . hehehe :D sweet dream . hehe =)


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Baba ~ Kamu Idola Kami :)

11.57 pm | 5 Februari 2013
assalamualaikum semua . sebelum ika coretkan pape kat sini , ika mohon kerjasama dari korang semua . sedekahkan AL- FATIHAH untuk arwah baba [ abdul rahman ] yang sudah pulang ke rahmatullah baru sekejap tadi . ika rasa kehilangan yang amat sangat .walaupon ika masih belum jadi ahli keluarga nih . tapi ika tetap berdukacita . ika nak sangat jumpa idola abdul basit . arwah baba ialah idola bf ika . sebelum tuh ika nak mintak maaf , lau ade tersalah ejaan atau pape pon , ika tak boleh nak tahan sebak . tambah -tambah blerr ika baca msg yang bf ika antar . ika tahu dia rapat sangat dengan arwah baba . semua benda dia cterr kat arwah baba . permintaan sixt , sixt berharap sangat dia dapat jumpa baba walaupon sekejap . kehilangan arwah amat - amat lah tak sangka . semua yang terjadi sekelip mata jewp . pagi tadi kami eppy -eppy . tak sangka malam nih kami nangis. Ujian ALLAH datang walaupon kami masih belum bersedia lagi . 
blerr jewp baca msg sixt [ abang nak baba , nak baba . nak cakap dengan baba ] tiba - tiba jewp hati saya jadi pilu. saya sebenarnya tak kuat nak hadapi semua nih . saya tak mampu nak tenangkan sixt . saya mampu nangis jewp.. nangis tak membantu pape pon ! 
to sayang : sayang ! sayang kena kuat . sayang kena tempuhi dugaan nih , lau lah Arwah baba masih ade dia pasti gthu sayang hal yang sama . dia taknak tengok anak dia jadi lemah . . sayang satu - satunya anak lelaki yang paling rapat dengan arwah . so sayang plezz jangan buat perangai camtu . sayang semangat untuk ma sayang . kalau sayang nangis . nanti ma akan bertambah sedih . 
sayang ! biey tahu sayang ase camne , mesti hati sayang sakit sangat kan ? sayang kalau sayang nak nangis. sayang nangis sekarang . nanti blerr dah sampai umah biey taknak sayang nangis . biey nak sayang jadi kuat . sekuat arwah baba . biey nak sayang jadi cam arwah baba. jadi satu kebanggaan kepada anak -anak . 
biey taknak sayang biey jadi cengeng ye . sayang jangan tunjuk muka sedih pada adeQ - adeQ . nanti diorang pon turut sedih . tambah - tambah ainun. dia masih kecil lagi . dia perlukan kasih sayang . jadi sayang berikan lah kasih sayang yang arwah baba kasi pada sayang selama nih pada ainun pulak . biarkan ainun rasa kasih sayang dari arwah baba . . 


sayang ingat lagi tak pic nih ? biey taknak sayang lupakan walaupon sikit . biey nak sayang simpan kenangan nih sampai hujung nyawa sayang . biey tahu sayang lelaki yang sangat kuat . tabah dan bersemangat . sayang ALLAH tengah kasi ujian kat sayang . mungkin hari nih hari sayang . mungkin esok lusa hari biey plak . walau betapa perit pon dugaan yang menimpa sayang . biey nak sayang hadapi semua nih dengan tabah . sebagai anak yang soleh . biey nak sayang doakan kesejahteraan arwah baba " di sana " selalu sedekahkan doa kepada arwah . biey yakin Arwah baba pon tahu yang anak lelaki dia yang manja nih seorang yang kuat  . . yang berani sahut cabaran . sayang . kita sama - sama sedekah AL - FATIHAH dan DOA kepada arwah baba ye . . 
Ertinya: Sesungguhnya kami kepunyaan Allah dan kami kembali pula kepada Allah dan kami pasti kembali kepada Tuhan kami. Ya Allah! Catatlah mayat ini pada sisi Engkau dalam golongan orang-orang yang baik, dan jadikanlah catatannya dalam golongan yang terpuji / tinggi.

Ya Allah ampunilah dosanya, sayangilah dia, maafkanlah dia, sehatkanlah dia, muliakanlah tempat tinggalnya, luaskanlah kuburannya, mandikanlah dia dengan air es dan air embun, bersihkanlah dari segala kesalahan sebagaimana kain putih bersih dari kotoran, gantikanlah untuknya tempat tinggal yang lebih baik dari tempat tinggalnya, keluarga yang lebih baik dari keluarganya, pasangan yang lebih baik dari pasangannya dan peliharalah dia dari siksa kubur dan siksa neraka.” amin ...



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Small Cute Purple Pointer