Sahabat Takkan Terpisah ( Dengan Kuasa Allah )

01:30 PM | 06 JULY 2013
Assalam semua , terdetik hati nih nak cerita sikit pasal sahabat . sahabat suka duka sahabat yang ade susah dan senang . sesetengah perkara kita boleh kongsikan bersama sahabat .tapi ade perkara yang peribadi yang kita tak dapat nak ceritakan. sebagai sahabat yang memahami kita seharusnya faham . dan saya sentiasa cuba untuk itu..walaupon sakit camne pon hati kita, kita tetap mampu hadapi asalkan adenya insan yang bernama sahabat di sisi kita (◕‿-) 
sahabat ! aku bukanlah sahabat yang baik untuk kongsi masalah denganmu , aku tahu aku bukan sahabat yang memahami mu . Tapi aku cuba menyapamu teman . Tapi kau macam taknak layan jewp. Sahabatku ada satu benda yang aku nak gthu kau tetap dalam ingatan ku . kawan selama perkenalan kita aku rasakan kau adalah sahabat yang baik , kelakar dan rapat dengan ku. Sahabat bukan sengaja aku coretkan benda nih tapi aku tak berdaya luahkan nya padamu . aku hanya mampu tulis tak mampu untuk bersuara. Sahabat hargai lah kami yang masih sayang padamu . jangan buang kami hanya sebab perkasa kecil dan sentiasa menunggu mu pulang bersama kami . jangan lama-lama . kami masih anggap kamu bff kami kawan (◑‿◐)
wahai sahabat ! aku mohon ampun dan terima kasih atas perhatian mu selama ini padaku . sahabatku ! budimu , jasamu aku tak mampu balas hanya doa sahaja yang aku mampu titipkan buat mu kawan.mohon engkau jaga kesihatan dan sampai kita ketemu lagi sahabatku 
Insyaallah ! seandainya di izinkan oleh Allah . Segala kenangan yang kita cipta bersama harap engkau simpannya di dalam jiwa dan raga. Mungkin kita berpisah sekarang , mana tahu suatu hari nanti kita akan bertemu kembali . wahai sahabat ! kau dan aku sahabat selamanya  . I LOVE YOU sahabat . Forever ~
Salam Sayang , Sahabat Selamanya (^_^)









" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

4 ulasan:

fatin aziz berkata...

InsyaAllah takkan terpisah..bukan pasangan je ada give and take..sahabat pun perlu adanya give and take.. :)

AisYa IeyKa berkata...

@fatin aziz harap camtu lah . kadang2 terkilan jugak , tapi sahabat kan . ssah senang selalu ada . hehehe . tak kira lah camne pon . kita kena terima kekurangan nya coz dia pon blh time kekurangan kita :D thanks ye

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

semoga hubungan Aisya dengan bff aisya kekal hingga kesyurga.. Amin!

AisYa IeyKa berkata...

@✿AINAA ROSEBERRY✿ amin , thanks kaQ syg. sentiasa ade tuk sya :)

Small Cute Purple Pointer