Hot Penting Sangat Ke ?

1:10 am | 10 Mac 2013

assalamualaikum rakan semua . sekarang nih musim autolike kat FACEBOOK . takde ke autolike tuk follower kat blogger jugak . hehehe . lau ada kita orang pertama nak guna.betol nih .serius . hehe apalah sangat dengan Hot tuh . bukan boleh bawa mati pon . tapi ade lah jugak yang guna nye . ishh ~ bukan best pon jadi Hot . ada yang kata sep Hot nih sombong lah ape lah . . 
Saya nak tegaskan kat sini saya tak sombong dan saya tak Hot . Sebab benda camni lah macam-macam orang mengata kat saya . saya tahu yang real punya saya tak Hot pon , tapi saya tak mintak pon nak Hot kat facebook. saya hanya cari rakan . bukan nak cari musuh, tapi musuh nih ade di mana-mana . sekarang nih musim orang cari masalah dengan saya ke ? ape jewp yang saya buat jadi tumpuan orang . plezz lah saya nak hidup dengan normal . plezz jangan ganggu saya . tahap kesabaran saya pon boleh sampai kemuncak nya . jangan buat saya mengamok boleh tak ? plezz mature . aishh ! stress betol saya kat sekolah nih . ase cam taknak sekolah dah . urmm . 
lagi satu saya tak suka orang talam bermuka-muka. kenapa perlu kutut belakang saya ? lau tak puas hati or pape just mention nama saya . tidak pon face to face jela . tak payah kot nak mengata belakang camtu . cam takde faedah jewp . ada otak ade akal . jom lah bawa berbincang . tak perlu lah  nak buat perangai budak-budak camtu . . .
yang sorang lagi buat fitnah . kata saya balik sekolah ngan bf saya . padahal abang saya yang mai ambik . pening pale dengan insan-insan yang dahaga kasih sayang dari saya nih . semua tentang saya diorang nak fokus . amboi bagusnye korang . * campak dalam perigi nak ? * saya anti minah camtu . nak kawan buat cara nak kawan . takyah terhengeh - hengeh bzbody sal orang .
tinggal beberapa bulan lagi nak abis study . . ohh ! cepatlah masa berjalan . tak tahan betol hari-hari kena mengadap manusia jenis camtu . ase tertekan betol . nak stdy pon tak boleh . ade-ade jewp cterr yang diorang nak buat . pakaian saya pon diorang nak bercerita. plezz lah . APTB >.<
saya mengaku saya tak warak . so tak perlu kot saya nak hipokrit dan nak bohong saya nih warak . sedangkan saya tak warak , saya jadi diri saya . saya suka pakai jeans . so kenapa ? saya pakai tudung . bukan freehair . so plezz lah tak perlu nak tengok dari hujung rambut sampai hujung kaki . macam tak pernah tengok manusia sebelum ni . plezz mature okey girl . daaa :P

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

4 ulasan:

Nour Adieb berkata...

sabar jak la :)

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata...

ena pun pernah kena macam ni.. tapi ena buat tak tahu je.. org cakap xguna auto segala auto ni, dorang nk tuduh juga.. so lantak korang la nak cakap apa.. janji wa bhgia.. kekekekeke

AisYa IeyKa berkata...

@Nour Adieb sabar lah nih awak :)

AisYa IeyKa berkata...

@✿AINAA ROSEBERRY✿ tuh lah kaQ , ssah lah lau jumpa maklum camtu . . cakap pon xde gne ngn orang cmtu . .

Small Cute Purple Pointer