I Choose To Love You :')

07:55 pm | 22.12.12

awak,awak ingat lagi tak soalan yang awak selalu tanya tuh . [ kenapa biey untung couple ngan abang ? ] ingat lagi tak awak ? malam nih saya nak jawab soalan tuh.saya malu nak jawab depan awak so saya coret jewp kat sini hope awak sudi baca ye.awak ingat lagi tak ade satu peristiwa hitam yang berlaku dalam hidup saya.saya di fitnah ? ingat kan.awak beri semangat kat saya.taknak saya putus asa.awak saya selalu jawab yang ringkas-ringkas jewp bila awak tanya soalan tuh.camni jewp saya jawab ~ abang baik , encem dan faham biey ~ tuh jewp kan? sebenarnya bukan tuh.saya malu nak gthu dan saya taknak ungkit peristiwa hitam tuh.tapi malam nih saya nak luahkan jugak kat awak.sebab malam nih istimewa ,saya berdebar tunggu kepulangan awak. hehe >.< awak ingat tak budak laki tuh fitnah saya.dia kata dia pernah cium saya? padahal saya takpernah buat benda terkutuk camtu.saya di fitnah awak.tapi awak kata [ abang time biey ape adanya tak kisahlah camne pon ] awak ! TERHARUNYA saya.kalau saya kat tempat awak belum tentu saya akan kata camtu,tapi awak tak fikir panjang terus jewp kata camtu . awak tahu tak kata-kata awak tuh buatkan hati saya makin sayang kat awak.awak bukan jewp memahami saya tapi awak menyayangi saya sama cam saya nih dan jadi family awak . saya nak ucapkan terima kasih.awak buat hati saya berdebar,awak buat saya menangis,ketawa,dan awak buatkan saya rasa diri saya nih istimewa sangat. KOMAWO OPPA [ thanks sayang ]
dalam ramai-ramai lelaki yang mencintai saya . kenapa saya pilih awak ? sebab saya rasa awak boleh terima kekurangan saya.saya nih kadang-kadang barannya tak kena masa .kadang-kadang tuh saya ade jugak tengking awak.saya mintak maaf.saya takdapat nak kawal bila saya marah.selain tuh saya jugak pernah buat awak nangis . bukan sekali tapi banyak kali.awak tak pernah sebut perkataan PUTUS pada saya.tapi saya dah banyak kali sebut perkataan tuh.awak bila saya kenangkan semua yang awak buat kat saya dengan sendirinya airmata saya mengalir.saya tertanya-tanya kenapa lah dari dulu lagi kita tak berjumpa ye awak.rupanya ALLAH lambatkan kita bertemu untuk kita memahami pasangan masing-masing.sekarang saya dah faham serba sedikit tentang awak,dan awak pon sama.>,<awak , saya tak secantik EX awak dan awak tak seencem EX saya .tapi saya ase awak bf saya yang paling encem .hehe tapi kita tetap bahagiakan ? awak dan saya bila kita bersama yang cantik bertambah cantik yang encem lagi encem kan ? hehehe** awak nak tahu saya tak perlu lelaki yang macho, kaya yang saya perlu lelaki yang boleh bimbing saya.tuh yang saya nak awak.dan saya cukup yakin awak boleh buat semua tuh . saya tahu setiap perancangan NYA tentu akan ade hikmahnya.kita sebagai hambanya haruslah menunggu dengan sabar dan bertawakkal dengan ape saje ketentuanNYA . saya sentiasa berdoa semoga kita kekal bersama.awak dan saya bersatu ..
amin ^_^
awak, saya pilih untuk terima awak bukan kerana awak sentiasa memberi ape aje yang saya mintak tapi saya pilih awak coz awak orang pertama yang sudi menangis demi saya.saya selalu titiskan airmata untuk lelaki tapi lelaki tak pernah buat camtu kat saya.dan sekarang awak orang pertama yang camtu.saya tak tahu nak berterima kasih camne lagi kat awak.awak tahu tak ? saya harap awak lah lelaki yang terakhir yang akan bertahta di hati saya.
andai kata lah kita hadapi masa yang sukar untuk kita bersama.saya mohon pada awak.bersabarlah dan sentiasa gapai tangan saya.jangan pernah tinggalkan saya.saya yakin kalau cinta kita tulus dan di redhai kita pasti akan bersama awak. . awak senyum lah.saya ade jumpa satu lagu nih dalam YOUTUBE.saya tujukan lagu nih khas buat awak.saya nak awak dengar ye.lagu nih lagu k-pop.awak tak kisahkan ? lirik dia best sangat awak . dan tajuknya I CHOOSE TO LOVE YOU . . .
awak dengar dan hayati liriknya tau.awak WELCOME HOME.saya tunggu kepulangan awak dengan senyuman yang paling manis . hehehe :D


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

7 ulasan:

Cik Aishah berkata...

Sweet ye awak & BF awak..:)

✿A I N A A✿ berkata...

sweet syg!! semoga bahagia ye.. korang bahagia, ena pun turut gembira... =D

AisYa IeyKa berkata...

@Cik Aishah hehehe thanks ye aishah :D

AisYa IeyKa berkata...

@✿A I N A A✿ kakaQ , thanks you so much . coz selalu bgi sokongan dan selalu doakan kebahagiaan kami . hope kakaQ ena pon cmtu jgk . akan eppy jgk . amin . hehehe :) :*

Najihah Najmy berkata...

Singgah. Jemput join!
http://supersweetcola.blogspot.com/2012/12/quick-segment-why-we-love-blogging.html
Senang je syaratnye, 1 more day :D

AisYa IeyKa berkata...

@Najihah Najmy okey . nti ika join okey :)

Strawbery [dot] com (OFFICIAL) berkata...

sweet. ..:')

Small Cute Purple Pointer