Aku Terima Nikah Nye =))

1:02 am | 06.12.12
assalamualaikum rakan bloggers , facebookers , tweet ! tak jawab dosa tau .kita taknak tanggung.bagi salam sunat tapi jawab salam WAJIB hehehe >.< tuh satu cara nak HOT dalam facebook .hahaha~ 
okey-okey kita bukan nak cterr pasal tuh lah ,aishh nih lah asyik nak merapu jewp .bila nak menaip entry tentu kita nak merapu .bila nak merapu kita taip entry .ayayai pening 10 minit . hahaha... korang tengok atas jap . eh-eh jangan atas sangat tengok atas sikit dari entry jewp . hah betol lah tuh TAJUK entry... tuh bukan filem eh.tuh sekadar tajuk jewp.kang ade yang salah faham kata kita nak cterr sal filem " aku terima nikahnya " plak .hahaha ~ boleh lah tuh ase penampar free kan . :( kita nak cterr sal kita lah bukan sal orang lain.banyak kan benda-benda elok terjadi dalam hidup kita.alhamdulillah.syukur sangat pada ALLAH coz bagi kebahagiaan sampai camni sekali harap semua nih akan berkekalan hingga ke nafas terakhir.tak semua orang bertuah cam kita .ade yang hidup dalam tekanan takde langsung kegembiraan.kita harap kita tak jadi camtu.eh korang! kita nak gthu nih ma ehem-ehem kita berkenan lah kat kita .camne leh jadi camtu erkk? padahal ma ehem-ehem tak pernah pon tengok kita.bila kita tanya camtu kat ehem-ehem kita.dia jawab camni [ ma tahu anaknya camne ! dia tahu camne wanita yang anak dia pilih.walaupon dia tak pernah jumpa lagi wanita tuh ] u alls kita terharu glerr time tuh.cam tak sangka pon ada.yela kita mana pernah borak ngan ma ehem-ehem walau dalam fon sekali pon.TERHARU GLERR weii ~ serius.kita takkan main-main benda camni tau. tajuk atas tuh kita nak kasi gempak jewp.kita bukan nak cterr yang kita nak kahwin esok or lusa..sesaje buat tajuk camtu.. hehe! tak sabar betol ma ehem-ehem kita nak tengok kita kahwin ngan anak dia.ade ke camtu . kita malu 10 minit tau.hehe [ sekejap jewp malu ] kita selalu kata 5 tahun lagi baru kita nak kahwin . boleh ke ? hehehe..gatal plak.. :* tapi kan ape salah nya kahwin muda, asalkan masing-masing tahu jaga diri tahu tanggungjawab masing-masing asenye takde masalah kan? eh nak dengar tak budak sweet yang kita dok cterr dalam nih ngah tunggu kita lah .nak chatt ngan kita,tapi kita gthu dia yang kita ade keje .kita suh dia tunggu kejap.padahal kita nak tulis benda nih kat dia. hehe ! eh kita ada sediakan pic tapi u alls jangan plak ketawa kata kita nih syokk sendiri.nih memang bukti ehem-ehem kita yang antar tau .
tengok ! tutup mulut tuh. kang dah kata kita ade bukti .hehehe >,< kita tak bohong tau ...
to ehem-ehem : sayang my heart my soul my everything thanks so much sayang coz sudi terima biey yang serba kekurangan.dan perangai biey yang suka bertindak bukan-bukan nih.kadang-kadang biey kurang faham sayang.kurang beri perhatian kat sayang. biey mintak maaf dengan semua kekurangan yang ada pada diri biey,biey harap ape ajewp yang berlaku di harap sayang anggap semua nya sebagai permulaan dalam perhubungan kita , selama kita mengenali ini kita selalu gaduh,selalu timbulkan masalah , biey mintak ampun.mungkin biey jugak pernah berkasar dengan sayang,pernah tengking sayang dan jugak pernah curiga dengan sayang, biey mintak maaf.tuh semua berlaku coz biey terlalu cintakan sayang.sampaikan biey tak tahu nak luahkan camne lagi .biey harap hati sayang mampu menerima hati kerdil biey nih.walaupon biey serba kekurangan biey cuba tuh memenuhi kekurangan itu dengan kelebihan sayang . I LOVE YOU mngkin bukan forever tapi hingga biey mati . dan biey berharap kita bersama lagi hingga ke syurga sayang . amin . amin =))

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

4 ulasan:

✿A I N A A✿ berkata...

Amboiii sweetnyaaa!!! semoga lepas kahwin nanti lg2 bertambah sweet

AisYa IeyKa berkata...

@✿A I N A A✿ alolo sis , mlu ika . hehehe :) thanks my dear sister ! muah cikit ;*

aretin yeeqin berkata...

adosh saio .. sweet nyo .. egt ! jgn lpew ajop mkn nc mnyop uh .. haha |^_*|

AisYa IeyKa berkata...

@aretin yeeqin hehehe , adeQ nih nakal lah .. tntu lah kakaQ xlupa syg . hehe ;)

Small Cute Purple Pointer