perlu ke T I R U saya ? ? :*

07:50 pm | 04.11.12


assalamualaikum rakan bloggers , facebookers , dan tweets semua .sihat ke ? kita ? sihat lah jugak. korang nak tahu . minggu nih kita ase pekse besar tau .. tak sanggup asenye . nape mesti ase tertekan lagi tahun nih . doakan kita dapat buat dengan baik okey .
sekarang kita nak gthu . kita ase takpuas hati lah . taktahu nape.ade orang nak tiru kita . perlu ke ? kita bukan marah.cuma perlu ke dia buat camtu . ? asenye tak perlu . . cam xde keje plak .. urmm ! dia buat camtu sengaja nak buat orang tak puas hati ngan saya ke ? awak tolong jangan copy saya .saya tahu hak awak tuk buat ape jewp . tapi tak perlu lah copycat saya . awak jadi diri awak kan lebih bagus..saya tengok keadaan awak camtu saya ase kecian . wahai sahabat MOHON jangan jadi peminat rahsia saya lagi . saya taksuka. takde faedah nye tiru saya . [ SERIUS ] saya taksuka awak buat perangai camtu . jadi jela diri awak sendiri.saya ase sakit hati awak . tolong lah jangan buat camtu lagi ..
awak sememangnya menarik tertarik deboomm . . tak perlu di nafikan lagi . so sebagai pengajarannya.
jangan serabutkan lagi fikiran saya . >.< saya ngah serabut nak fokus tuk exam lagi . jangan buat saya stress bila tengok muka awak . 
jangan biar saya tak suka awak . jadi lah manusia yang jujur dengan diri sendiri . okey tak ?
tuh jewp kot yang saya nak luah kan . asenye saya yang terlebih fikir or ape . entah lah . yang penting tolong jangan T I R U saya . . .  walau sape pon awak . bila awak copycat saya . saya memang tak suka . FULLSTOP!

                                                               :: ieyka ::

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

9 ulasan:

D i n berkata...

jadi diri sendiri tu yang penting hehe

btw tolong remove kotak word verification tu ye :) susah nk komen :D

AisYa IeyKa berkata...

oke awak :)

Nur farahiza berkata...

done folow u :)

AisYa IeyKa berkata...

thanks dear :)

MIYAMIENATASHA berkata...

dah follow..

Nadiah_Rahman berkata...

nad singgah n follow kmu blik =)

AisYa IeyKa berkata...

thanks tasha . thanks nad :)

MIRRA NADHIRA MUSTAFFA berkata...

cian akak~

#nampak tak akak ni kebabooom sampai org nak jadi diri akak.. hhe~

AisYa IeyKa berkata...

alolo . xpe lah yunk . adab org cmtu ... ade peluang kn . diorg tiru lah ..

Small Cute Purple Pointer