Jangan Jadi Bayang-Bayang S A Y A !

1:59 pm | 11.11.12

assalamualaikum rakan semua . semalam kita sakit-sakit . hari nih pon masih sakit lagi . hujung tahun nih memang musim sakit kita ke ? asyik sakit jewp.
urmm ! sedar tak sedar dah genap setahun lebih saya kenal DIA. tapi tiap kali saya nak lupakan DIA . DIA akan terus jadi bayang-bayang dalam hidup saya.kenapa awak tak mahu keluar.jangan gantikan bayang-bayang saya dengan diri awak.saya tak rela .
mesti korang semua tak faham kan . ? tak pelah yang penting saya faham .kalau DIA pon faham .hope dia ambik ikhtibar dari semua nih. awak bukan untuk saya.saya takperlukan awak.jadi tolong lah berfikiran terbuka. tolong lah mature jangan jadi budak-budak lagi . tahap umur kamu tuh bukan di katogerikan lagi sebagai kanak-kanak.kamu sudah remaja sayang.so berfikiran luas sikit.. baru hidup sentiasa gembira . . 

YA ALLAH AMPUNKAN DOSA AKU SEKIRANYA AKU ADA MELUKAKAN HATI SESIAPA. .
YA ALLAH YA TUHAN KU. KAU BUKAKAN LAH HATINYA SUPAYA MENGINSAFI KESALAHAN DIRINYA. AMIN . AMIN . AMIN YA RABBAL ALAMIN !

DIA kadang-kadang baik dengan saya.buatkan saya salah faham.saya ingat DIA ikhlas sayangkan saya sebagai seorang sahabat atau lebih dari tuh. rupanya dia ade niat yang tersembunyi . kenapa perlu buat camtu  ? sedangkan saya dah gthu awak yang saya ikhlas terima awak sebagai kawan.lebih dari tuh saya tak mampu.awak jangan mnguji tahap kesabaran saya .kadang-kadang saya nih ade jugak perangai kekanak-kanakkannya.jadi awak jangan buat saya hilang pertimbangan .kadang-kandang saya tak sedar bila saya maki hamun orang.awak sebagai insan yang mature dan berpelajaran seharusnya mengerti perasaan ini...saya tak mintak benda bukan-bukan pon dengan awak.saya cuma mintak awak cuba fahami saya. dan jauhkan diri awak dari saya . tolong jangan jadi pontianak [ maya karim tuh ] saya takde pape yang perlu pulangkan pada awak sayang.saya hanya saya . insan yang tidak perfect . kadang-kadang punya banyak kelemahan. lagipon taraf saya dengan awak tak setanding . awak bagai rumah banglo . sedangkan saya hanya rumah teres . plezz lah awak . saya merayu berhenti jadi bayang-bayang saya.saya takperlukan awak dalam hidup saya.saya dah ade insan yang menyayangi saya.awak tak perlu buat amal lagi . saya tak perlu sedekah dari awak . F U L L | S T O P :* hugs and kiss 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

2 ulasan:

Eiqa Almond berkata...

senyumm sikit. :)
jangan masam2x.. :)

Suka lagu Yong Hwa niee.!!

AisYa IeyKa berkata...

hehehe . thanks kawans ... yeke ? ase sayu jewp dgr lagu nih kan ?

Small Cute Purple Pointer