Saya Manusia Biasa :'(

08.33 pm | 22.10.12
assalamualaikum semua rakan blogger , facebooker , dan tweet semua . . . korang mesti heran nape pelik jewp tajuk entry kita kali nih.sekarang nih kita ada masalah .banyak betol dugaan menimpa kita.mula kita sakit . seminggu kita takdapat nak pergi sekolah.kita sakit.sesak nafas bagai.sampai terpaksa masuk wad kecemasan. >.< kita tahu tuh semua dugaan dari ALLAH tuk kita.
korang tahu hari nih, kita sedih glerr.taktahu kenapa jadi camtu . pergi sekolah pon ase sedih.ase nak nangis.nasib baik kawan kita ada kat sebelah kalau tidak dah lama kita nangis.tadikan kita ase nak balik sangat.nak luahkan masalah nih kat ma kita kat kakaQ-kakaQ kita.mungkin diorang memahami kita.kita pon taktahu kenapa kita di sisihkan oleh semua orang .mungkin kita jewp kot yang ase camtu coz kita tinggalkan sekolah terlalu lama.seminggu tuh adalah tempoh yang sangat lama.
tadi kan kita gurau ngan kawan kita.kita gtahu dia yang kita nak berhenti sekolah . marah betol dia kat kita. hehehe ! tapi jujur kita gthu kita memang ase camtu. urmm tadi kita sengaja jewp buatbuat happy.walaupon sebenarnya kita sikit pon tak happy. entahlah . tambah plak beberapa hari lagi nak exam tuk sem nih.lagi lah kita ase tertekan dengan semua benda. :*
awak semua boleh tolong kita tak . kita nak sangat awak semua tolong kita.kita ase kita ade buat salah lah .ade seseorang taknak kawan ngan kita.kita tak tahu kenapa ? kita dah tegur dia.tapi dia tak berapa nak jawab.kita nak tahu sebabnya kenapa dia taknak layan kita.dia ade tersinggung ngan kita ke ? kita ada kata sesuatu yang menyinggung perasaan dia ke ?
kan best kalau saya boleh tengok dalam hati awak.ape yang awak fikir pasal saya ^_^ ILOVEYOU kawan!
SAHABAT SELAMANYA - NAJWA LATIF 


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer