Saya Tak Boleh Tolong Awak [ MAAF ]

[ MAAF DARI SAYA BUAT AWAK , KAWAN ]
assalam.awak,saya bukan taknak tolong awak.saya mohon maaf seandainya sebab saya.awak dan dia putus.saya tak sangka dia akan buat camtu.dia ngan saya dah dekat seminggu tak berhubung.awak! tolong jangan merayu kat saya.saya memang tak boleh tolong awak.saya dah usaha.tapi dia sikit pon tak layan.dia dah tak sayang saya dah coz tuh dia tak peduli mesej saya lagi .so boleh tak awak selesaikan sendiri masalah nih.boleh kan awak ? sebagai kawan kepada bf awak.saya harap sangat awak jangan jeles ngan saya.saya ngan dia memang rapat glerr.dari dulu lagi,time sekolah dulu saya ngan dia memang selalu bersama.coz dia orang pertama yang saya kenal ketika saya masuk form 1. dia pon sama awak.saya yang bercakap dulu ngan dia.coz tuh blerr dia pindah sekolah kami tetap berhubung.awak! saya tahu awak terlalu cintakan dia.ketahui lha awak.dia pon amat-amat cintakan awak. tapi yang saya tak faham .dia tinggalkan awak ke ? tapi kenapa ?awak nak tahu ke ? saya pon tak tahu . tapi yang saya teka. dan yang saya ase. awak jangan ase yang saya nih riak.perasan macam saya nih tahu semua tentang dia. bukan macam tuh awak. tapi saya tahu serba sikit tentang dia. dulu gf dia pernah kurang ajar ngan saya time sekolah dulu . dia terus tinggal gf dia tuh.so saya bukan nak suh awak berbaik dengan saya.tapi kalau awak nak jaga hati dia.awak kena jaga hati kawan-kawan dia.baru dia akan bertambah-tambah sayang kat awak. tuh jewp yang saya nak kongsi ngan awak.kawan, saya  tak pernah niat nak mengadu kat awak. tpai hari tuh awak sedikit kurang ajar ngan saya.sedangkan selama nih saya rapat semua ngan ex gf dia. semuanya tak pernah kata camtu kat saya.macam yang awak kata tuh.saya betol-betol terasa hati . maaf ye awak.
saya akan cuba pujuk dia. kalau di izinkan ALLAH ,tentu dia akan time awak balik . doakan supaya hati dia terbuka kawan >.<

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

2 ulasan:

rYnaH zaH berkata...

sabar jew lah .. . . kekadang menjadi org tengah dalam perhubungan antara sahabt baik dan yg lain mang perint. .. kekadang kita memabntu tapi apa yang kita bntu tu di salah ertikn..so maybe adew hikmah di sebalik apew yg berlaku:) hope u bersabar:)

AisYa IeyKa berkata...

tQ kawan :)

Small Cute Purple Pointer