Awak Kawan Saya Sampai Mati [ Maafkan Saya Kawan ]



assalam. khas tuk awak kawan.warkah nih saya kirimkan untuk awak.saya bukan benci awak.tapi saya tak boleh time sikap dia pada saya.kita dah kenal 5 tahun.bukan tempoh yang sekejap.tapi dah lama.sepatutnya dia belajar hormat saya kalau dia betol-betol cintakan awak.sedangkan pakwe saya pon hormat awak.sepatutnya dia pon hormat lha saya.awak kawan saya.teman suka duka saya.awak satu-satunya kawan saya yang paling rapat ngan saya.awak tak pernah rasa cam yang saya ase.saya tak pernah benarkan pakwe saya cakap kasar ngan awak.coz saya taknak awak terasa.tapi saya tak sangka plak awak tak kisah pon budak tuh cakap kasar ngan saya.saya betol-betol kecewa ngan awak.betol-betol kecewa..maaf awak >,< awak ,saya bukan nak kurang ajar tapi rasanya tak salah kalau awak tgur sikar dia.dia dah lukakan hati saya.kita kenal bukan sekejap awak.saya dah anggap awak sebahagian dari hidup saya.awak teman saya yang terbaik.awak ,kita jadi lain blerr besday awak hari tuh.awak ! saya tahu awak tak puas hati blerr saya tak mampu nak jadi yang pertama wish besday awak.awak.saya bukan lupakan awak.tapi saya tak sengaja.awak.selamanya nih saya tak pernah lupa wish besday awak.tapi tahun nih saya bz dengan stdy saya.sampai saya lupa.bukan sebab saya ada pakwe saya lupa besday awak.awak mungkin saya nih tak mampu nak jadi kawan terbaik awak.tapi saya cuba tuk jadi sebegitu.awak ! awak tahu tak saya selalu titipkan doa buat awak.awak jewp yang tak tahu.saya sayang awak.saya tak kehilangan teman sebaik awak.teman suka duka saya.saya taknak awak benci saya.awak kenapa nyahaktifkan acc mukabuku awak ? awak marah sangat kat saya ke sampai awak buat camtu?? benci sangat ke awak kat saya.awak saya tak mampu nak gthu awak [ lupekan hal tuh, kita jadi kawan balik ] saya tak mampu awak.saya ase malu . coz saya yang mula-mula nak putus kawan ngan awak.awak saya tak harapkan pape dari awak,cuma yang saya harapkan kemaafan dari awak.blerr marah saya taktahu saya luahkan ape.awak , saya still anggap awak kawan saya.sampai mati .awak.orang tak tahu yang kita nih dah macam adeQ beradeQ.tapi kan awak.kita tak pernah gaduh sampai camni . nape kita tak mature awak ? nape ?
ikhlas saya gthu yang saya tak suka dia.saya tahu awak cinta glerr kat dia.. kalau betol sekali pon . ajarlha dia hormatkan saya.saya ade perasaan . selama awak couple ngan budak pompuan lain awak xpernah buat camni at saya.tapi blerr awak couple ngan dia awak berubah.perubahan yang saya tak suka.awak kenal perangai saya camne. coz saya nih bff awak kan .. ?
awak, saya tak mampu nak ucapakan pape selain [ MAAFKAN SAYA ] tuh saje yang mampu saya ucapkan . saya kirimakan doa buat awak agar awak bahagia walaupon di samping dia atau orang lain. perjalanan hidup kita.kita tak tahu.saya tak tahu hubungan kita nih akan bercantum balik atau akan terus kekal camni .awak kawan saya DUNIA & AKHIRAT <3 >.<
jangan lupekan saya . [ ZULFIKAR BFF ZULAIKHA ] bila dia ade didepan mata kita, kita lupakan dia. blerr dia dah hilang barulha kita tercari - cari . assalam awak ^__^
" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer