[ FACEBOOK ] VS [ DIA ]


lewat tengah malam .. aku termenung sendirian . aku bingung ! ^^ samada ingin kasitahu sama dia atau tidak . aku heran dengan dunia sekarang .bila saja kita buat baik ada saja yang akan burukkan kita. ada saja yang salah faham dengan kebaikkan kita.. habis takkan lha kita nak buat jahat kan ? sebagai manusia biasa aku juga tidak lepas dari tuh semua. aku ingin berkawan . ingin ade kawan yang ramai .yang boleh kongsi susah senang dengan ku >.< 
semua kawankawans blogging dah sedia maklum yang aku nih KAKI FACEBOOK . bila ada jewp masa yang terluang aku tentu log in facebook . tapi yang masalah sekarang nih ! bila saja aku log in facebook ada saja yang tegur aku . bukan saja laki , pompuan pon ada. kalau pompuan tuh aku tak kisah sangat . tapi yang aku kisah lelaki lha. bila aku buat baik .mula lha dia nak fallen in love ngan aku . so sekarang nih aku nak buat ape , ade sape sape boleh gthu aku tak ? aku bingung .. buat baik salah ! buat jahat lagilha salah .. tolong lha jangan suka aku . aku tak sanggup lukakan hati dia lagi .. 
nape laki mesti kata aku cantik , sweet , cute ? aku bukan nak perasan .. tapi pada pandangan aku .. aku biasa jewp . xde langsung ciri - ciri yang diorang gthu tuh .. [ ade sikit - sikit . hehe ]
aku rimas bila ada jewp orang kata camtu . aku tak nak nanti ada yang salah faham .kalau pompuan kata camtu aku on jewp [ bukan lesbian erkk ] tapi bila laki pakwe aku tentu akan salah faham .aku taknak lha hal kecik camtu pon akan jadi besar ..
tolong lha wahai LAKI - LAKI dalam facebook jangan suka aku . ceh aku ase cam aku nih angkat bakul sendiri jewp .ade ke orang suka aku ? betol ke orang suka aku .atau aku nih syokk sendiri . tapi lau korang nak tahu .. tahun nih dah 3 orang laki yang gthu aku yang dia suka aku . dia berkenan at aku . terkejut mak nyah ! aku dah ada pakwe camne nak time diorang . sori lha kawan . bunga bukan sekuntum kan >,< so kamu semua boleh cari yang lain kan ? jangan putus asa FIGTHING <3
too sayang : jangan lha jeles lagi .antara BIE ngan laki - laki dalam facebook tuh takde pape pon . kawan biasa saja . tak pernah terdetik pon dalam hati nih BIE suka diorang . setakat kawan biasa tuh boleh lha. jangan marah - marah dan jeles lagi okey , ^__^  BIE janji BIE takkan gatal ngan laki lain . hati BIE hanya untuk abang sorang jewp . hanya untuk mu sayang <3
ILOVEYOUSOMUCH !



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

5 ulasan:

AisYa IeyKa berkata...

sila komen ! berikan pendapat >,<

Datuk King Shine-Min berkata...

ase nk ngis pun ad...huhuhuhuh

AisYa IeyKa berkata...

hahahaha .. npe nak ngs lak .. ?

Eniq_Fanfict berkata...

alaaa,,,apa susah. suru je boyfie awak nyanyi lagu Jangan Ganggu Pacarku [Aliff Aziz] dekat laki-laki dekat fb yg dok kcau awak tu..heehheheee

AisYa IeyKa berkata...

mng dia dah bt lha eniq ... hehehe .. tuh y kelakar tuh ...

Small Cute Purple Pointer