LOL !! FOLLOW BLOG SAYA ,, PASTU REMOVE BALIK ♥ :'(


assalamualaikum ,, saya termenung coz saya amat - amat kecewa ,,saya bukan nak cterr ape tapi cuma saya nak gtahu kat sini . tentang followers yunx follow blog saya ,, memang saya hargai sangat korang sudi follow blog saya . tapi yunx saya heran . korang follow blog saya pastu korang remove balik .. nape buat camtu ?? ade ke ayat - ayat saya yunx buat korang semua tersinggung . saya rasa agak kecewa coz blerr saya follow blog orang saya xkan buat camtu kat orang .. coz saya fikir saya ikhlas nak berkawan ngan korang .. dan nak berkongsi pendapat ngan korang . dah dua kali hal nih jadi .nape ye ?? ada sape - sape boleh jawab tak ..?? >.< saya bukan pe ase heran jewp .. ade orang sengaja follow saya ke pe ? or ade orang follow saya tuk mengumpat sal saya ke ?? maklum lha saya nih ramai musuh ,, ramai orang yunx xsuka ngan saya ,, walaupon saya dah cuba buat baik ngan orang . entah lha .. xpe lha . . lau korang ase selesa camtu xpelha . saya pon xnak sakitkan hati sape - sap . thanks kat sape yunx follow blog saya ,, jasa korang saya hargai sangat ! i lap u semua .. hope korang jangan lha berdendam ngan saya . lau ade salah dan silap saya . saya mintak maaf ,, tuh jewp . as salam  :'(

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer