KENAPA RAMAI ORANG JELES DAN BENCI KAT SAYA . . ?? ♥

assalamualaikum ! heran bin pelik . nape orang benci ngat kat saya nih ? ade kah sebab saya nih muka meh - meh gengster membuat kan diorang jadi tertekan lalu dengki ngan saya . hahaha ! >.<
saya ase ade sebab - sebab nape diorang xsuka saya ?? nak tahu .. ?? meh saya tolong gthu yep .. hihihi 


SEBAB - SEBAB KENAPA ORANG JELES DAN BENCI AT SAYA ??
* mungkin muka saya nih ade meh - meh lisa surihani . HAHA ! tuh orang jeles dan benci sangat kat saya tuh . apa boleh buat dah nasib camni . HAHA ! ( perasan gleerr nih )
* adakah saya nih kaya raya sampai ada bodyguard yunx korang nak jeles sangat ngan saya nih . 
* adakah sebab saya nih suka komen - komen dan mudah mesra ngan orang .
* mungkin jugak korang xkenal camne saya dan korang nilai sendiri camne diri saya nih .. pastu buat kesimpulan sendri . sampai korang boleh jeles dan benci saya . 
* mungkin jugak korang ase saya sombonk coz tuh blerr korang antar chatt kat mukabuku saya xpernah nak reply . tuk pengertahuan korang. saya memang xminat chatt . SORI sangat lau ade yunx terasa ngan saya . fullstop >,<
* atau pon saya nih cumell sangat sangat sampai korang nak ase camtu . gthu gap cumell mana . ?? saya pon nak tahu jugak . ( saya nih dop cumell ) tapi saya biasa biasa jah . 




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

2 ulasan:

aima mazlan berkata...

biase la tu ^^
kite xbole puaskan hati semua org :)

AisYa IeyKa berkata...

btol tuh , tpi orang selalu jeles , plik jugak tuh . hehehe

Small Cute Purple Pointer