KECEWA: tapi itu semua takdir ALLAH ♥

sedih , kecewa , semua ada lam diri saya . tapi xde guna jugak coz , time family suh belajar saya asyik main - main . dalam seminggu nih memang xleh lari dari sedih .. nangis tuh perkara biasa , tambah pula dia xboleh nak teman saya . saya ase keseorangan . . impian saya selama nih xboleh di capai . ape yunx saya target semua xdapat . semua nih ujian dari ALLAH . tuh lha yunx dia gthu saya . dia xnak saya give up . thanks sangat awak . awak memahami saya .. coz tuh saya sayang awak sangat - sangat . awak kekasih terbaik yunx pernah saya ade . time saya perlukan seseorang tuk saya luahkan perasaan ,, awak sentiasa ada . walaupon awak bz . awak tetap luangkan masa . >,< saya dah kecewakan ramai pihak . saya kecewakan diri saya sendiri . .. saya xdapat nak buat ape yunx saya nak . tapi nasib baik family saya sangat memahami . mula - mula saya ingat diorang akan marah saya , upenye sikit pon xmarah . malah diorang usaha tuh saya sambung belajar , thanks ma , ayah . abe dan kakak2 semua . korang baik ngan saya . walaupon saya dah kecewakan semua orang . thanks a lot .
tuk sayang : thanks ,,walaupon b xberjaya jadi ape yunx b nak ,, abang sentiasa ade di sisi b . dengar b nangis . dengar b batukk . ^^ thanks sangat . abang ,, thanks masih lagi sayang b walaupon b xberjaya cam orang lain . thanks coz sudi beli ape jewp yunx b nak . thanks coz percaya kat b . thanks sangat - sangat....
saya janji ,, andainya saya dapat sambung belajar . saya akan belajar bersungguh - sungguh .. dan saya xkan kecewakan orang - orang yunx sayangkan saya lagi. PROMISE !!! >.<


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer