KAU TERCIPTA UNTUK KU :DD ♥


meski ku rapuh dalam langkah , kadang xsetia kepada mu .
namun cinta dalam jiwa hanya lha pada mu .
sayang setiap nafas ,, setiap ucapan hanya lha terselit nama mu , ku ukir cinta kita di pasir cinta . ku tulis kata - kata indah agar engkau akan mendengarnya . sayangku ,, sebanyak mana kau lukakan hati ku , sebanyak itu jugak lha ku mencintai diri mu ..
ku mencintaimu lebih dari ape pon , walaupon tiada satu orang pon yunx tahu ,, 
16.03.2012 genap cinta kami selama 10 bulan . makin lama makin hampir setahun kami bercinta , dia sentiasa sabar dengan kerenah saya , saya nih kadang - kadang suka sangat mengamuk . benda kecik pon boleh jadi besar . HOBI saya ?? merajuk lha ,, hehe ! saya suka blerr dia pujuk saya , ase cam di hargai sangat - sangat . lau boleh hari - hari saya nak buat camtu . saya suka blerr die bagi sepenuh perhatiannya hanya tuk saya . 
CAPITAL B !! tahu nape saya panggil dia camtu ?? coz saya ase ngan nama tuh dia nampak sweet sangat . sekarang nih dia makin gelap tau maklum lha selalu main kat padang . xde masa nak rehat . lau rehat pon sabtu ahad jewp . penat glerr ! nasib baik dia ade masa layan ieka . hehe ! semalam dia suh saya tunggu 5 minit , tapi nak di jadikan cerita saya tertidur , nasib baik dia faham yunx saya nih ngah penat . saya xlarat . mata saya time tuh memang layu sangat . xtahan dah .. ase cam nak pengsan pon de. bukan sebab penat jalan . tapi penat makan . hehe ! nanti saya gtahu nape saya penat makan .. korang tahu tak capital b nih bagi fon dia kat saya ! tapi bukan selama nya , ktorang tukar - tukar , hehe ! saje buat camtu , coz ramai sangat yunx selalu ganggu saya , orang xkenal lha orang yunx ieka kenal pon ade . entah lha .. manusia kan xde yunx perfect ,, saya xkan banggakan diri saya . coz saya pon xperfect jugak . don't sedihsedih ,, kita sambung balik sal capital b dan saya . oke ! blerr dah genap 10 bulan nih tibatiba jewp ase rindu at capital b nih , lama tol dia nak balik . hari tuh memang dia tension glerr coz die demam , tambah plak keesokkan hari nya dia ade exam , cian baby saya , lau saya nih boleh bantu . INSYAALLAH saya akan bantu .. 
to sayang --> now , cinta kita dah 10 bulan makna nya cinta kita dah hampir kukuh , b cintakan sayang xkira rupa or harta . yunx penting hati dan kejujuran yunx ada pada sayang .. >.< ape jewp yunx sayang lakukan untuk b ,, b ucap terima kasih banyakbanyak sayang , hope our lurve still strong 4eva and everrr :)
iloveyousomuch♥ b terlalu eppy di samping sayang , sayang special sangat . manja sama cam baby ! hope kita xkan pernah salah sangka dan akan cuba saling memahami antara satu sama lain , ~ SARANGHAE ~ 
ZULAIKHA AISYA ♥♥ ABDUL BASIT >,<


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer