♥ RAMAI MANUSIA YUNX BENGONG!

maaf lha lau korang baca tajuk tuh agak kasar sikit , tapi memang ika nak cterr sal manusia nih sengaja bersikap bengong . blerr orang xganggu die , ade lha perangai gedik dia tuh nak ganggu kite , ika nih mula - mula sabar lagi ,, tapi blerr lama -lama PANAS  jugak .. nak mengata jangan mengata belakang , mengata jep depan -depan .. ke xberani hah ?
xyah belagak lha mentang -mentang ko ramai kawan , dah lah ko tuh poyo ,, koya comel .. ish .. ko ingat ko tuh eppy ke blerr boleh mengata orang ,, orang jenis camni ,, die jenis xcermin diri sendri ,, tahu nak tengok orang jewp . yunk die cam burung kakak tua tuh xtahu ,, pantang larang aquh jmpe minah senget camni ,, jenis suka berlakon ,. depan pijak sebut xmati .. belakang kemain lagi .. bikin panas lha ... lau ko tuh budak buat cara budak ,, xyah nak jadi orang tua sangat .. nasihat orang adoiii pandai betol ,, perangai kite tuh ko xtilik ,,, perangai lebih teruk dari longkang .. 
aq memang xpernah kenal lha pompuan cam ko nih ... menyesal tau x ? ko lha antara pompuan yunx pernah aq kenal yunx paling menjengkel kan . yunx suka berlakon lembut ,, yunx koya cantik dan ayu .
xyah nak berlakon lha , tunjuk perangai ko tuh ,, aq memang xlembut . aq tunjuk perangai aq lau aq nak marah at orang .. asyik nak cari masalah ngan orang ,, ko pehal .. dah xde kje sangat .. lapar kasih sayang sangat ke ? nanti aq cari laki kat ko .. dah ko lapar kasih sayang sangat an ... ish!!!! geram nye ...!!
elok -2 saya nih xmarah ., awak buat saya marah .. saya tahan ngan perangai awak .. awak buat lagi ,, sampai satu saat saya ase sakit hati sangat .. dan xboleh tahan lagi ... lantak lha ,, ko bukan adik aq ,, bukan kakak aq,, ko hanya diri ko ,, dan aq diri aq ,,, jangan nak buruk -burukkan orang lagi , lagi pon aq xganggu ko .. ko start ganggu aq nape ? MEROYAN KE ? ciannye ... 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer