MISS SNAPSS ♥ CAPITAL B ! SECOND DATE !

kau yunx ku cinta , kau yunx ku sayang ,, selamanya akan bersamaku ..
ketika ku sedih , menitiskan airmata .. kau yunx bernama kekasih , yunx selalu menyayangi ku ,,
sama seperti family ku sendiri ,,
thankss sayang coz selama nih selalu menjadi kaki kanan tuk diri ku .. =))
kau sememang nye yunx paling terindah .. mata mu bak pelita yunx selalu menyuluh hidup ku ,,
hati mu seperti cermin yunx selalu ade bayang ku .. thankss sayang !

 FIRST DATE !
awak malu - malu .. nak tengok muka saya pon malu , saya pon sama .. malu jugak ,, blerr awak pandang saya , alahai cam nak tercabut jantung saya .. hehe~ 
cara awak layan saya persis saya nih cam puteri ,, saya beruntung dapat awak .. saya banyak kekurangannya , tapi awak dapat time kelemahan saya ;)
awak jumpa family saya , saya tahu awak takut kan , tapi awak kena tahu .family saya xmakan orang lha awak .. diorang makan nasi . hehe ! cute muka awak time tuh . awak salam ayah dan ma saya . awak senyum pada mereka , saya perhati semua yunx awak lakukan . setiap pergerakkn awak . sweet nye awak . 
kita date depan umah , awak mintak air ,, hehe ! saya pon bagi lha ,, ade ke patot awak suh saya minum air yunx awak minum tuh , saya bukan xnak minum tapi saya malu ,, coz saya xbiasa . hehe ! tapi blerr awak tengok saya , saya pon minum .. saya xnak kecewakan awak ,, lagi pon saya ase cam terawang - rawangan jewp . cutenye perangai awak .. same cam baby .. saya suka blerr awak senyum , gigi awak , saya suka .. everything tentang awak , saya suka . coz awak terlalu baik . layan saya dengan penuh kasih sayang .. thankss dear .. saya xkan pernah lupakan saat indah tuh  .. bersama awak . =)) ♥
kita xsempat ambik gambar , tapi saya sempat ambik pic awak satu .. ! awak nak tengok tak ??



SECOND DATE !
awak mai umah saya , kali nih awak xmalu dah . awak terus salam ngan ayah dan ma saya , hehe ! pastu awak g salam ngan kakak saya , kak nie , kak ja dan k.da .. semua orang kata awak nih kurus sangat . cam budak form 3 jewp . hehe ! walaupon camtu saya tetap sayang awak . kali nih kita date lagi kat umah .. ma kata xelok kuar berdua - duaan . baik date kat umah jewp . awak xkisah . awak kata asal dapat jumpa saya . date kat mana - mna pon xpe . bagusnye awak . semua xpe . >,<
coz tuh saya sayang awak sangat - sangat .
saya buatkan air tuk awak , tapi xtahu lha sedap ke tak , coz saya xminum air manis jadi saya xboleh nak ase , saya buat ait teh ar awak . awak minum sampai habis , saya tahu sebenarnya air tuh xbest pon , coz awak nak jaga hati saya . awak minum sampai habis . hehe ! sayang awak . muahh !
awak , saya malu lha coz awak sandar pale awak atas bahu saya . kata awak , awak penat .. cian awak .sejak balik dari poli nih xpernah dapat rehat . ade jewp keje yunx kena awak buat . hehe ! awak manja .. sambil -2 borak ngan akak saya , awak sandarkan pale awak atas bahu saya . 
awak , betoll ke best makanan kat umah saya yunx awak makan marin ?? hehe ~ saya xtahu yunx awak nih xmakan banyak sangat .maaf erk ,, coz saya bagi banyak sangat nasi kat awak marin . awak cute time makan .. dah tuh awak malu sampai xcakap ngan sape - sape pon , coz akak kata awak xmakan lauk , saya ambik daging bakar saya suap ke mulut awak . hehe ! jahat nye saya ,, maaf ye awak . saya sayang awak lha ,.
yunx paling kelakar saya makan mangga pastu saya suap ke mulut awak ,, awak selamba jewp buka mulut dan makan mangga tuh . hehe ! awak memang TERBAIKKK !!! coz tuh cinta kita masih kekal sampai sekarang ..
awak , awak tahu tak .. yunx saya lha pompuan yunx paling bertuah lam dunia nih ,, coz saya dapat bersama awak .. bodoh nye pompuan - pompuan yunx tinggal awak dulu .. diorang xsedar akan kebaikan awak . awak selalu bagi kasih sayang at saya . :))
awak semalam kita ambik gambar . awak nak tengok tak ? cute sangat awak . yunx paling saya suka senyuman awak .. maniss sangat .. !



 






 




nih lha pic yunx sempat kita ambik. hihi !  sweet kan ?? saya tahu marin time awak nak balik umah awak , awak ase berat hati kan .. xpe sayang nanti awak boleh datang lagi .. xde sape nak marah .. lau awak dapat datang . awak datang time akak saya nikah nanti oke . xsabar nak date ngan awak lagi . awak special tuk saya . I LOVE U awak . <3 
muacchh !
nanti kita ambik pic camni banyak - banyak lagi oke ! eppy sangat blerr awak bersama saya . SARANGHAE !

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer