kEseJukKan...@@@@

napelah pagi ni ase sejuk sangat....
aq ase cam duduk kat kutub dah ni...
agak2 korang raya tahun ni lam hujan x???
harap-harap tak....
lau ye xbest lah.....nak beraya pun ssah.,.
korang perasan tak??
tiap kali nak raya mesti hujan kan??
hujan rahmat kot...hehehehe..
aq sejuk tahap gaban dah ni...
aq xmandi lagi..hehehehe....
sejuk sangat lah..
tapi korang jangan salah faham..
aq xmandi pun aq tetap wangi tau....huhuhu
>naik lif tekan sendiri<
korang tau tak aq sebenarnya nak mintak maaf ngan seseorang ni...
tapi aq dah delete no die....
so aq xtahu ar no die...
xpelah....lupakan je....
aq sayang korang semua...mmuuaahh!!!!!!!

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

meRiahNya,,,!!!!

hari ni fmly tersayang akan pulang.
bestnye..mesti meriah ni...
xsabar ase nye nak beraya....
tapi kan baju raya aq xambik lagi...
duit xde lagi....
terpaksa lah tnggu abg aq dulu....
huhuhuhu....
tudung pulak...hari ni baru dapat....
akak aq balik hari ni....die kata akan bgi hari ni lah...
aq ase berdebar2 dah ni..
aq tnggu tudung dari sepupu aq lagi...
die sampai esok.....
xpelah bler2 pun.....
yang penting aq dapat beraya bersama family..... :-)

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

bestnye....!!!!!!!!!!!!!!!!

bestnye lau boleh makan nasi lemak ni....
huhuhuhu




wahhh...bestnye...
nakkkkkkkk...
ma bt lh nsi lemak ni...

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

berbAloIii...!!!!

walaupun tak sihat..
tapi aq ase berbaloi sangat hari ni..
yela dapat buat biskut raya bersama akak2 
aq yang memang sporting gler ni..hehehehe
xde maknanye raya tanpa kegembiraan..
bagi aq mudah je...
lau hidup tanpa gelak tawa..
baik mati je..
macam2 biskut buat tadi..
>huhuhu..bunyi cam banyak je<
padahal aq buat dua je..
tau tak kuih pe???
popia dan jugak sarang terbuang..
nama kl nye aq tak tahu lah..
sori erk geng....
dari pagi sampai petang...
dari panas hingga ke hujan...
baru siap..huhuhu...
penat tau..lau korang nak tahu ase camne...
jemput datang umah aq k...
dan tuk my HUBBY tersayang...
jemput lah datang umh..
jmpe ngan mertua...hehehe ^_^

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

aWak....i loVe u...^^^^^^

AWAK...AWAK....
awak tahu tak???
saya sebenarnya.....
hrummm.nak gthu camne ye..
awak faham2 sendiri lah ye..
hehehehe...
saya sebenarnye suka awak....
>malunye saya, awak<
saya ase cam saya ni bertepuk sebelah tangan je....
awak tak jawab pun....
awak tak sayang saya ke???
awak tak cinta saya ke???
saya suka awak....
lau awak pun cinta saya....
awak gthu saya tau....
awak,,, I LOVE U..... 
awak..
banyak lagi saya nak gthu awak..
awak sihat tak??
hari ni saya kurang sihat..
saya rindu sangat kat awak..
awak tahu tak nape saya jadi cmni...??
sebab saya terlalu cintakan awak..
awak tentu faham perasaan saya kan..??

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

raYa mAkiN dEkAt...!!!!

raya makin dekat persiapan xbuat lagi..
huhuhhuhu...
ase2 korang sempat siap x???
ase berdebar-debar lah nak raya ni..
trial makin dekat....
nak raya pun x best..
asyik igt trial je..
huhuhuhuhu..
aq ke ni???
hahahaha....
dah insaf kot...

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

cincin idaman ku...huhuhu...!!!!

best kan lau dapat cincin 
cam kat bawah ni..
huhuhuhu...
teringin sangat....
lau kahwin mesti 
cantik lau pakai cincin camni...
tapi cincin ni mahal...
nak tengok tak pic nye...
tnggu jap..
huhuhuhu
TA DAAA..



cincin ni lah yang paling aq suka..
reka bentuknya unik sangat..
cantik bangat..
huhuhu..
~~~naakkkkkk~~~~...



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

hari yang indah...!!!!!

indahnya hari ni..
kerana si dia....
indah nya..
esok kerana cintanya...
aq cinta kamu...
aq cinta kamu...
tapi cinta sape ye??
hehehe..
sape lagi lau bukan 
BASIT RAHMAN..!!!!
tapi kan dia pun cintakan aq jugak ke??
adoiii...ssah lah kan...
umm..nak tanya dia pun malu...
hehehe..
>pura-pura malu<
 hehehehe~~~~

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

hati seorang wanita....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aq sebagai sorang wanita....
tidak lepas dari ase kecewa.....
ase kecewa kerana lelaki..
aq sebagai seorang wanita...
tidak akan terlepas dari perasaan cemburu...
kerna bagi wanita itu semua sudah lumrah hidup...
aq sebagai seorang wanita...
ingin kan juga kebahagiaan...
kerna kebahagiaan itu satu...
KEAGUNGAN CINTA UNTUK KU.....

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

maaf..!!!!!!!!

maaf...
aq delete fb ko...
aq sakit hati sangat ngan ko....
ko jangan ganggu aq lagi..
tolong lah..
g lah kat minah ko tu..
aq pun dah ade bf....
ko jangan nak ungkit kisah lame lagi..
aq dah benci ko...
aq BENCI...
maaf sangat2....

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

kemarahan tahap melampau..!!!!!

tadi aq betul2 sakit hati...
ade sorang mamat ni..
memang gler lah..
xpernah lagi aq kenal mamat camtu sebelum ni...
dia ngan gf die same2 gler...
sama2 tanjung rambutan..
aq tak nak lah marah2 sangat bulan puasa ni..
berani die nak mengajar aq tentang bulan puasa..
die 2 belum tentu lagi cukup puasa...
yang aq paling geram..
bler awek die buat salah..
pandai2 je suh aq maafkan awek die..
padahal awek die
yang cari pasal ngan aq..
aq cakap2 baik2 ngan awek die..
huh...sakit hati..
sape yang tak geram..
yang paling buat aq sakit hati..
mamat ni blh plak marah aq..
padahal bukan aq yang salah..
seandainya kau (mamat) bce blog aq ni..
maaf ar..
aq xde niat nak mengata ko..
tapi ko memang kurang ajar ar...
"ko pehal minah..aq xcari pasal ngan ko
ko jangan nak cari pasal ngan aq"
perempuan tu gedik nak mampus...
geram lah..!!!!!!!!!!!!!!!!!
aq geram betul ngan awek die tu..
ske belakon..
koya lembut..
padahal jahat nak mampus....

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

keTerlAluAnNnN.....!!!!!!

napelah aq ni keterlaluan sangat..
nape aq boleh jadi camni hah??
wake up zulaika...
jangan jadi perangai budak-budak..
awak dah 17 tahun...
semalam aq dah tunggu sampai kul 12.35 pagi..
tak tahu camne aq boleh tertidur...
aq nak sangat cakap ngan si dia..
aq tahu si dia tentu fikir yang bukan-bukan
tentang diri ku...
aq ase geram sangat...
bukan geram ngan si dia..
tapi geram ngan perangai aq ni..
nape camni..
aq geram ngan diri aq sendiri...
lau lah aq sabar sikit semalam tentu aq boleh cakap ngan dia..
aq dah cuba aktifkan rm1 tu..
tapi tak dapat..
tak tahu nape...
aq taknak si dia terasa hati..
tapi lau sikap aq terus camni dah tentu akan lukakan hati si dia jugak...
sayang..plezz....
b sayang abang...
b tahu b banyak buat salah kat abang..
abang yang terindah dalam hidup b..
selain Allah dan family b...
b sebenarnya nak gthu abang yang b sayang abang..
b pun tak tahu nape..
bila b msg ngan abang..
 b ase nak nak marah je..
selalu ase xpuas hati..
padahal abang dah bgi semuanye kat b...
mngkin sebab kte xpernah jmpe..
b jadi camni...
I LOVE U...
setiap kali b ungkap ayat tu kat abang...
b ase tenang sangat..
sebab b betul2 cintakan abang..
b ni yang keterlaluan...
b mintak maaf abang..
b sayang abang...
forever...... ^_^


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

bodoh,,,

bodoh lah pmpuan ni..
tak abis2 ganggu bf aq nape hah??
pantang nenek moyang aq betul lah..
eeee...geram...
sayang sabarlah k..
mungkin tu dugaan tuk sayang..
jangan terasa k..
b tahu abang tak BODOH..
abang CERDIK..
b sayang abang forever...

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

tAk taHu nAk buAt Pe seKaraNg nI....

si dia g solat terawih...
aq???
korang mesti tertanya-tanya kan??
aq tak g..
aq cuti umum., >faham2 lah<
boring lah...
ktorg janji nak gayut(cakap lam fon) malam ni..
tapi bila ade perselisihan faham camni..
tak tahu lah jadi ke tak??
aq harap2 jadi..
kat luar ni memang aq jual mahal..
tapi lam hati aq nak sangat cakap ngan dia..
aq rindu nak dengar suara si dia..
tapi aq tak tahu nak cakap camne kat si dia..
nape lah erkk..
aq suka sangat cari gaduh ngan si dia..
dan blog ni lah tempat aq luahkan perasaan aq...
cian korang kan??
bace blog aq..
mesti boring kan??
maaf lah...
aq ni terlalu cintakan si dia..
so aq asyik cerita sal dia jela..
maaf k korang...
nanti aq cerita sal lain lak..
sekarang ni aq nak lepas geram kat sini..
biar hati aq ni puas...
korang jangan boring-boring k.,..
sayang korang semua,.,
aq tahu korang faham perasaan aq..
THANKS KORANG.... ^_^

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

### aWak seMuaNya saYa yAng sAlAh ###

awak.....
saya bukan nak marah awak..
tapi bila tengok kawan saya romantik camtu..
terdetik jugak di hati saya...
"ase jeles nye...nape aq xde camtu pun"..
saya ase cemburu awak..
saya mintak maaf...
saya xde niat nak cemburu camtu...
tapi sebagai perempuan..
saya nak jugak ase eppy camtu..
awak tahu tak..??
saya hargai sangat cincin yang awak bagi tu...
cantik...!!!!!
tapi kan awak.....
saya nak jumpa awak je..
saya pun nak ase kuar date jugak..
cam kawan2 yang lain...
tapi saya tak tahu bila boleh jumpa awak..
awak jauh...
saya pun jauh..
kata orang.....
awak kat MALAYSIA....
saya lak kat KOREA...
hehehehe..
negara peberot saya tu..
huhuhu...... 
awak nak tahu tak....??
saya ada satu rahsia nak gthu awak....
awak ensem sangat tau lau rambut pendek...
saya suka sangat...
awak....
saya tahu saya yang salah...
awak tak salah....
awak hukum lah saya....
saya ni tak guna...
saya mintak maaf..
tapi satu je saya nak gthu awak....
SAYA SAYANG AWAK SANGAT-SANGAT... <3


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

@@...maafkan saya...@@

maafkan saya lau saya dah lukakan hati awak..
maafkan saya andainya saya dah buat awk kesal..
maafkan saya lau saya berkasar ngan awak..
maafkan saya andainya awak terluka dengan kata-kata saya...
saya xde niat pun nak lukakan hati awak..
mungkin hari ni saya stress sikit..
ngan budak laki kat sekolah tadi..
saya minta maaf....
saya tak tahu nak pujuk awak camne..
mungkin betul kata kawan saya..
yang saya ni ego..
saya tahu awak tak nak marah saya..
awak sayang saya..
tapi awak kena faham....
kepala saya ngah serabut masa tu..
saya mintak maaf awak..
MAAF SANGAT-SANGAT... :-(

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

***...aDa Pe nGan uMMm...***

salah ke lau aq guna perkataan UMM...??
ade pe ngan UMM..??
nape?? pelik sangat ke ngan UMM tu..??
nape sebab UMM pun boleh gaduh??
aq tak tahu nak kata pe...
dah memang hobi aq suka sebut UMM..
aq suka ayat tu..
maaflah lau ade orang xselesa
ngan ayat UMM aq tu..
bagi aq UMM membuatkan aq tenang...
aq taknak sakitkan hati sape2 pun..
tapi dah ade orang nak sakit hati ngan ayat UMM aq tu..
maaf sangat2..
aq memang camtu..xleh nak ubah dah..
sejak lahir lagi..
aq memang sebut UMM..hehehe
>melawak je tu< huhuhu..

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

hari ni...entah..xde pape yang best...***

adoii..g sek tadi punya lah sakit perut..
tapi tahan je..
eppy lah tengok kawan2 aq tadi..
ase jeles ar jugak tgk 
ijak dan tikah romantik camtu..
bagi cincin camtu...
romantik....romantik....romantik... <3
hehehehe..
cemburu i tau...
huhuhu
tadi jugak ade mamat yang menyibuk..
gelakkan orang no satu...
cian kat makhluk Tuhan tu..
ingat dia sempurna sangat ke nak 
gelak camtu kat orang..
harap2 sabar jela....

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

syUkUr..alhAmDulilLah..!!!!

alhamdulillah..
akhirnya sampai jugak hadiah 
yang aq pos kat hubby buchukk..
aq ase eppy sangat bler dengar 
suara hubby eppy camtu..
nampak sangat yang die hargai hadiah aq tu..
hehehe...
aq ingat kan die tak suka...
upenya die suka..
cme jam tu besar skit..
mngkin lau kecik kan sikit tali nya akn ok kot..
kata baba hubby bucuk..
die nk bwa hubby g baiki tali jam 2..
thanks baba..
ayah mertua aq tu tau..
hehehehe.. ^_^
harap2 hadiah yang seterusnya jugak
akan mengembirakan hubby...
tapi tak tahu lah blerr..
sekarang aq ngah pokai lagi...
tahun depan insyaallah boleh..
kihkihkih..

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

koyAA maKAn kEk..kihkihkih...****

cantik tak kek ni..?? aq xske makan kek..tapi hubby 
buchukk aq tu xtahu lerrr.
ske kot..huhuhuhu




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

tokk buchukkk...bace erkk..!!!!!!!

abang tanya b kan nape b kata 
HATE U kat abang..??
sekarang ni b nak jawab..
b kata camtu sebab b nak suh abang ingat..
masa kita gaduh dlu..
b pernah tag ayat..
"i hate u but i love u"
abang dah lupa ye??ok..
xpe...
sekarang b nak ingatkn balik..
maksud ayt tu ialah..
walaupun b kata i hate u kat abang.
lam hati b bukan camtu..
tapi sebaliknya..
iaitu..
I LOVE U DEAR..hehehhe
tu jela yang b nak gthu abg..
bace lh k...
dan jangan salah faham ngan 
ayat b tu..
cepat lah tnjuk pic b kat mak 
mertua..
nak tahu ma berkenan ke x..!!!
hehehe.. >gatal lerr bdaxx ni.<

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

xDe kEje bEtul leRr budAxx Ni..huHuHu~~~

semalam memang xde benda nak buat..
so ni jela kje aq..
walaupun sakit perut aq tetap
xelh tinggal hobi aq yang ni.jp erkk...
nak tunjuk ni..huhuhuhu..



cantik x tangan aq..hahahha


xde kje lerrr ni.. semalam meseg ngan 
hubby sambil lukis benda ni lerr..
pastu xjadi..
aq gumpal lah..
tapi blerr fikir balik..
sayang lak nak buang..
aq ambik semula..
sebab tu lah kertas tu jadi camtu..
huhuhuhu...

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

nothing special about me...i'm just simple girl...

huhuhu....
hidup ni kadang-kadang kita di atas..
dan kadang-kadang kita di bawah..
sape yang menentukannye??
sudah tentu YANG MAHA ESA..
tentukan..
kadang-kadang kita ase diri 
kita ni tak sempurna..
sedangkan ade lagi di dunia ni yang 
lagi xsempurna dari kita..
kita sudah bernasib baik di beri peluang,,
tuk menggapai cita-cita..
tuk mencari sinar lam hidup kita..
kekadang aq terfikir jugak...
nape Allah sentiasa menurunkan
 ujian tuk umatnye..
kini baru aq sedar..
Allah menurunkan ujian ke
 atas umatnya adalah..
tuk menyedarkan umat nya supaya
 sentiasa bersabar..
dan tabah menghadapi ujian tersebut....
aq hanya wanita biasa yang 
punya perasaan..
yang bisa terluka dengan 
hanya kata-kata..
hati ku mudah terguris 
dengan kata-kata
 berbisa dari seorang lelaki....
tiada ape-ape yang special
 tentang diri ku..
yang ada hanya sebuah 
angan-angan kosong...
aq hanya lah aq....


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

mAkAn..!!!!!

dah dua hari aq xleh puasa..
dua hari jugaklah aq sakit2...
umm...
tadi aq baru lepas makan bihun n nasi goreng..
kiranya double lh..
hehehe..
sakit2 pun makan banyak jgk..
tapi makan banyak pun muntah jugak..
hurrmmm...
sebut sal makan ni..
aq teringin sangat nak makan buah jambu batu..
korang tahu tak jambu batu??
lau tak tahu meh sini..
aq cite...
hahahaha.....
umm...
malas lah nak cite..
pandai2 korang lah cari ye..
aq nak makan sangat buat tu...
ok..aq tunjuk gambar k...
buah jambu batu ni..
lebih sedap lau tak masak...
lau dah merah 2 jadi lembik lak..
xbest lol...




tu lah buahnye..
adoiii...nak meleleh air liur...
huhuhu...
yummyyyy...
sedapnye....
makan plak beramai2
lagi terasa nikmat nye..
huhuhu..
naakkk~~~~..



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

@@@..nAsib...naSib...nasiB..@@@

hari ni..adoii..
tak tahu lah nape..
makan je mesti muntah..
sampai aq ase xnak makan dah...
ase cam nak pitam..
mungkin sebab berat aq tak 
sesuai ngan tinggi aq..
yela..
tinggi aq 158 tapi berat 39 je..
ase nye sebab tu kot aq ase nak pitam..
makan dah banyak..
tapi tetap tak gemuk..
makin kurus adelah...
mula2 dlu mng lah nak diet..
tapi sekarang ni aq xase 
nak nak diet pun..
cause aq tahu hubby 
buchukk tentu 
tak kisah lau aq 
gemuk..hehehe
bulan puasa tahun ni mng 
mencabar sangat tuk aq..
cam2 terjadi..
lepas satu pergi satu plak yang datang...
aq harap lepas ni jangan lah ade lagi hal yang cam ni..
aq tahu ni semua ujian dari Allah..
Allah nak uji hambanya...
semalam dah lah aq ngah sakit..
tertekan lak ngan makhluk2 yang tak cam manusia tu..
lagi bertambah sakit aq...
nasib baik lah ade kawan2
dan buchukkk di sisi ku..
yang sentiasa memberi dorongan kat aq..
aq harap semua ni akan kekal selama nya..
aq xnak stress cmni lagi..
aq nak hidup eppy cam dlu balik..
bercinta tanpa masalah..
berkawan tanpa ada yang menghalang..camtu lah yang aq nak...
aq harap semua tu akan terjadi..
AMMIINNN!!!! ----@

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

mAlAm yaNg sEpi.. :-(

hurrmmm..sunyi sangat malam ni...
hubby buchukk dah tidur...
aq lak xleh nak tidur...
mungkin sebab aq kurang sihat..
nak menulis pun aq ase penat....
tapi lau aq tak menulis aq tak tahu nak buat pe...
mesti hubby buchukk ngah tidur nyenyak ni..
tadi die kata die penat..
xpelah..
cian kat my hubby..
kena layan aq je...
malam ni xsama cam malam yang sebelum nye..
aq ase cam kehilangan sesuatu lam diri aq..
ase lain sangat....
mngkin ade sesuatu yang akan terjadi??
entah lah..
harap2 di jauhkan semua tu..
aq harap aq pun boleh tidur ngan aman....

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

***...anTaRa ciNTa dAn hATi...***

kadang2 aq terpikir gak..
sama ada cinta yang di 
tentu kan oleh family 
lebih baik atau cinta yang 
hati kita pilih lebih baik..
andai lah seseorang bisa 
menjawab persoalan ku ni..
kan bgus..
ummm...
tapi sayang xde sape yang boleh 
jawab persoalan ku ni..
nak dengar cte tak sal hati dan cinta..??? 
cmni kisah nye..:
kadang2 cinta mncul secara tiba2..
dan hilang jugak secara tiba2..
hati ase sakit sangat masa tu..
tapi bler cinta muncul kembali
hati bersorak riang kegembiraan..
nape ye camtu??
hati sendri xtahu nape die bersorak riang..
sedangkan cinta selalu mengecewakan hati..
cinta bertanya pada hati..
"wahai hati, npe kamu bersorak riang..?? 
sedangkan aq selalu memainkan hati kamu"
hati tersenyum penuh tanda tanya...
jawab hati...
"wahai cinta..usah kau tanya 
soalan yang demikian..
kerna aq sndri tidak dapat menjawab nya..
yang aq tahu aq perlukan 
cinta lam hidup ku ini..."
setelah cinta mendengar 
jawapan hati itu..
baru lah cinta 
sedar yang..
hati ini tidak pernah 
menolak cinta.
dan tidak pernah 
jemu ngan cinta..
walaupun cinta sering melukakan 'HATI' hati..
kini cinta sedar..cinta pun 
memerlukan hati lam hidupnya..
cinta dan hati kini bersatu menjadi satu..
mengejar sesuatu yang 
tak pernah di capai selama ini..



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

t0o my huBBy buChUkk..!!!~~~

abang...andainya abang di takdirkan tuk b...
b akan menyayangi abang...
sepenuh hati..
sepenuh jiwa dan raga b...
andainya bukan abang di takdirkan tuk b..
time lah ngan hati yang terbuka..
jangan menyalahkan takdir..
mungkin itu yang terbaik tuk kita...
tapi abang jangan isau..
selagi b bernyawa..
b akan selalu mencintai abang..
tanpa ase jemu..
tanpa sedikit pun kurang kasih sayang dari b..
cinta kita akan sentiasa mekar..
di menara impian..

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

b0d00...b00d0..boD000..!!!!!

gere lah sero...ado jugak lah makhluk 
bodo gtu lam dunia ni..
dah lah ni bulan poso..buleh dio bt perangai gtu..
tahan2 lah dlu..
buat amal byk dlu..
ni gak dok alik nak mapuh ore jah..
gapo dio gtu??
molek-molek ore xbeci ni..
demo buat ore aso benci ko demo..
payoh ore ni lau bodo so karo gak..
nyoh jadi gtu lah..
xtry nok mikir nak..
nok kata kecik pn besar anak gajoh doh..
pastu nok oyt gano lgi..
demo toh tuo dari kito..
nok nacihat pn..
cam nsihat ore xdop otok lah..
ish2....aq xajin lagi sero nok maroh gini..
ni lah kali pertamo..
xdok arosss dohor doh..
gewe dio 2 xdok lh kandok
sangat ko dio...tino 2 pulok
lebih2..
perase ko diri..
aq xkato dio..
aq kato ko gewe dio..
tapi dio plok trso...
bolokkkk lah..
tuen 2 come doh..
cumo so jela..
depe gewe dio abis teh baik..
belake gwe dio..
dok nyupoh bendo kkse2..
sapo xmrh..
xsoh dok belakon lh..
lau perangai po hantu gak..
tnjuk jela..
xsoh dok tusut..
nati napok jugok..
tgk lh pahni...
" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

buLAn puASa bUlAn yANg inDAh...huhuhu

indahnya bulan puasa..
hadirnya hanya setahun sekali...
indah nya bulan puasa..
mengajar umat manusia..
menahan lapar..
agak dapat merasa keperitan
yang di alami oleh negara2
yang berperang itu...
bulan puasa bulan yang mulia...
kerna memberi seribu rahmat kepada kita...
bulan puasa jugak mengajar kita 
mengawal nafsu yang ade dalam diri kita ni..
mengajar kita erti sabar...
memberi peluang kepada kita tuk beramal...
berbuat baik kepada semua umat...
KENANG LAH BULAN PUASA..
KERNA BULAN PUASA HANYA HADIR DALAM HIDUP
SETAHUN SEKALI JE.. ^_^

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

***mAkAn dAn tid00rrr..***

xde kje betul kan..makan dan tidur je kje aq..huhuhu
malam2 camni aq tak tahu nak buat ape..
so aq makan manggi je..
sebenarnya manggi tak baik tuk kesihatan..
tapi aq mngidam jugak nak makan manggi..
sampai termimpi-mimpi tau..hehehehe..
bila dah boleh makan aq as muak lak..
macam perangai lah..
sekarang ni lak aq ase cam nak makan nasi lemak..
huhuhuhu..macam2 perangai..
ngade kan??
lepas makan nanti aq kena tidur lak..
ade peluang ni aq menulis ar dulu lam blog..
smua orang dah tidur..
kecuali aq..
aq biasa tidur lewat..
biasa nya..aq gayut ngn bf aq..
bukan gayut cam beruk k..hehehe
tapi cakap gne fon ar..
best tau..tapi hari ni asenye xlh nak gayut..
xde kredit lol...
time jela nasib camni..huhuhu
takat ni jela...
esok aq cte lagi..
tata..dada..tutu..
hehehe..
gud nyte...sweet dream semua..
kiss selamat malam k.. MUUAAHH!!!
assalamualaikum..^_^




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

keTaBaHaN..~~

aq takleh terlalu ikutkan perasaan sangat..
aq harus tabah hadapi ape jua cubaan dalam hidup ni..
aq kena kuatkan semangat... cinta tak semestinya aq perlu
 menangis teresak-esak...sayang tak semestinya aq 
harus ratapi kematiannya..
 redha lah ape yang terjadi 
lam hidupku sekarang ini.. aq cuba tuk mengawal kesedihan
 kerna aq taknak orang lain pulak yang sedih di 
sebabkan ku... BASIT RAHMAN andainya engkau 
baca coretan ini..ku memohon seribu 
kemaafan kerna telah membuat mu sedih..
ku berjanji tidak akan bersedih lagi...
dan akan setia padamu..maaf kerna selama beberapa
 hari ni aq asyik membuat mu isau .
aq tahu kau amat menyayangi ku..
KHAIRUL IMRAN walaupun engkau telah 
tiada di dunia ni lagi aq tetap akan merindui mu..
dan menyayangi mu hingga akhir hayat ku..
aq takkan lupakan CINTA SEJATI  mu itu..
thanks kerna menyayangi ku seadanya..
hingga ke akhir hayat mu...
aq harap semua ni boleh jadi pengajaran dalam hidup ku..
semoga aq tabah menghadapi hari-hari dalam hidup ku,.,,
AMIN...AMIN...AMIN... 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Small Cute Purple Pointer