i lOVe Mr.teDdY forEVer,,,muAaHh!!!

ni lah en. teddy yang paling aq suka...
hehehe... ^_^


















en.teddy cute sangat..ika ske..for my buchukk..
boleh tak tahun depan hari jadi b..
b nak en.teddy camni..
cute sangat lah sayang..cam buchuukk jugak..
hehehe ~*~

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

~~*~~beCaUSe i mISs u So mUcH My dEAr..~~*~~

always under exactly the same sky..
always exactly the same day..
other than u not being here..
there's nothing different at all..
i just want to smile..
i want to forget everything..
just like absolutely nothing has happened..
smiling to live my days..
miss u
i miss u so much..
because i miss u so much..
every day
all by myself..
cailing and cailing u
want to see u..
i want to see u..
because i want to see u so much..
now it's like have this habit..
i keep cailing out your name..
it's the same day..
i thought i'd let go..
not leaving anything behind..
no, no now i still 
can't let u go..
miss u..
i miss uso much....
every day 
it feels like i'm gonna die..
what should i do..
love u..love u..
i love u..
i hadn't even spoken the words..
i just let u go..
sorry i'm sorry
do you hear my words..
my late confession 
can u hear it?
 I LOVE U.. ^_^ 


~♥ OPPA SARNGHAE ♥~ 



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

~~*~~you've fAllEn fOr Me...~~*~~

lagu ni tuk orang yang paling ika sayang...
harap seseorang tu akan memahami..hehehe

everything about us started coincidentally..
at first i didn't know that this was going to be love but to think that this was actually love..
my heart keeps on going thump..thump.
when u look at me..
u keep on smiling without u even noticing..
and before u even realized 
u started to fall for me..
u've fallen for me..
u melted because of my sweet love..
u've fallen for me..
fallen for me..
u've fallen for the look in my eyes,,
see my eyes (u've fallen for me)
guess love always comes like faith or destiny
as it a sudden rain has passed by and soaked me
to think that this was love..
when u close your eyes
the face keeps on appearing..
when u notice your face with blushes
before your feelings realized
u've fallen in love with me..

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

ciNTa TerAKhir kU uNTuk Mu..~~

Kau cinta pertama ku
Kau cinta terakhir kuTiada apa yang bisa 
Menafikan kasih kita 
Kau ayu di mata ku 
Satu antara seribuTiada tara di dunia..
Mungkin kan terputus di tengah jalan
Mungkin kan terlerai tanpa ikatanUsah ragu dengan takdir
Mungkin kita kan berbeza haluan
Berakhirnya cerita percintaan
Segalanya ketentuan Tuhan....

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

~~mEMorI dUKa~~

Secara tiba-tiba aku mengingatimu
Di kamar sepi malam syahdu
Inikah katanya rindu
Sengsara tiada terhingga
Setelah perpisahan pun berlalu

Terdengar lagu cinta membawa kesayuan
Membangkitkan hasrat yang terluka
Lalu aku terdiam pada lena yang panjang
Terurailah rahsia yang terpendam


Bertahun dalam derita
Tanpamu aku melara
Berbekalkan saat mimpiku di perjalanan ini
Pemergian dirimu putuslah cinta yang lama
Menghentam diriku dalam memori

Malam kian memaksa lagu menghanyut pilu
Wajah-wajah duka pun hilang
Jika tersua lagi mungkin aku menangis
Menahan getaran hati yang musnah

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

~~aWAk saYaNg sAYa tAk...??

awakk,,,awak sayang saya tak??
ikhlas saya tanya ni..
awak sayang saya tak..??
awak tak nak jawab erk??
 tapi nape wak??
boleh tak lau saya nak tanya sikit..
awak dah ada teman wanita ke(gf)??
tak pe lah lau awak tak nak jawab..
sasya tak nak tanya lagi..
cuma saya nak gtahu awak..
saya sayang awak..
saya perlu kan awak..
I LOVE U..




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

t0dAy m0Re tHAn yeStErDaY....!!!!!!!!!!

i do 
can u look at one person 
for the rest of your life..
i do..
can u care for someone else, 
more than u do myself..
i do..
i can answer whoever asks me..
i do.
u, u're my love..
i will not promise u.
if i knew i was going to waver, 
even for little bit..
i don't start anything..
if i know that the heart can heal itself..
I LOVE U
more than i did yesterday..
i have never met someone so important 
and precious to me, 
that it hurts,,
to meet u , 
to feel this happiness,,
i must have dealt with a lot of pain..
when the days are hard, 
it gets sad..
the pain that causes the tears to come..
it will end someday..
the only thing that is 
endless is our love..
i don't want to do this ever again..
breaking up..
unless it's a break-up to 
meet u once more..
whenever and forever..
because it feels like my overwhelming 
heart will explode..
because i think the person 
before my eyes isn't really u.
i run and embrace 
the breathing u.
i am the idiot who lets go of his worries..
I LOVE U..
more than i did yesterday..


I LOVE U SAYANG..FOREVER WITH U..HEHEHE


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Di MAna CIntA...~~~



Di mana di mana, di mana ku harus mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami
Hati ini, hingga sejuk terasa
Batin ini, 
Jangan jangan, jangan kau pergi
jangan jangan, tinggalkan aku
Tak pernah ku sangka
Sedalam ini rasaku padamu
Kaulah penebus cintaku
Suria atas duniaku
Ku tak akan pernah bisa, ku tak akan pernah bisa
Ku tak mau bila ku harus hidup tanpamu
Hanya ingin kamu (kamu) kamu (kamu)
Hanyalah kamu di hatiku
Kini ku temukan, tak perlu lagi ku mencari
Cinta yang sejati, yang mampu tuk sirami
Gejolak di dalam hati ini
Hingga sejuk terasa
Batin ini,,


Hanyalah kamu di hatiku

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

aQ WaNIta biAsA...!!!!

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta tlah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang maha kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati
Belahan jiwaku ini..

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

aWaKKK...AwAkk...!!!!

awak, awak nak tahu tak...saya sayang sangat kat awak..
awak nak tahu tak nape saya sayang awk..??
sebab awak ni special sangat lam hati saya..
awakk..awak..
saya tak nak kehilangan awak..
awak jantung hati saya..
lau awak tak de 
camne saya nak bernafas??
camne saya nak ase cinta awak..??
awak janji ye jangan tinggalkan saya..
boleh tak awak janji dengan saya ni??
saya tanya awak ni..
boleh tak awak??
awak...!!!!!
awak nak tahu satu rahsia tak..
saya selalu bercakap ngan hati saya..
kata hati saya awak ni
indah sangat..
saya tak percaya tau..
saya mintak bukti..
kata hati saya...
'tengok lah pada kejujurannya
kamu tentu akan nampak keindahannya'
tapi kan awak..saya tetap
tak percaya..
saya mintak bukti lagi..
kata hati saya lagi..
'cuba kamu renung matanya..
penuh dengan kasih sayang..
dan kasih sayang itu hanya
tuk mu sorang saje.'
saya tetap ngan pendirian saya..
saya tak percaya..
saya masih sangsi ngan kasih sayang awak..
tapi apabila jantung saya
berdegup
baru saya tahu bahawa 
awak memang indah..
nak tahu tak nape??
kerna jantung saya takkan berdegup lau
awak tidak indah..
awak jangan lupakan saya k..
saya masih perlukan awak lam hidup saya..
tanpa awak 
di sisi saya camne
saya nak teruskan hidup..
awak penting tuk saya tau..
awak...awak mesti ingat tau pe yang 
saya gthu ni..
saya sayang awak...
awak...awakk...dengarlah..
SAYA SAYANG AWAK..
k lah awak..
takat ni je saya mampu coretkan tuk awak..
saya akui awak yang paling
terindah dalam hidup saya.... ^_6






" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

hARi YaNg meMboSanKAn..!!!

hari ni aq sendiri tak tahu nape lah aq ni cepat sangat marah.. 
ase hari ni hari yang tak bernasib baik tuk ku..
aq cuba tuk mengawal sifat amarah ku..
tapi terlepas jugak..
tolong lah jangan buat aq tertekan lagi...
bf aq sangat baik..
semua kerenah ku di tepis dengan senang 
hati..
bila aq tgk dia tabah camtu
aq jadi xsampai hati lak..
aq malu nak mintak maaf..
tadi dia col aq..
tapi aq layan dia nak xnak je..
aq xde niat langsung nak lukakan hati dia..
dia lelaki terbaik lam hidup ku..
walaupn muka nye ala2 jambu tapi bagiku..
aq suka laki camtu..
CUTE WEI...
hehehehe..!!!
hari ni g sek pun aq ase serabut gak,,
ase sakit otak lah..
ngah suasana yang bising.
membuatkan lagi bertambah sakit 
kepala ku ni...
aq harap hari ni berlalu dengan laju nya..
dan muncul pula hari esok..
hari yang baru dalam hidupku..
23.7.2011 memang hari yang paling 
tertekan dalam hidupku..
tadi hampir2 aq nak putus ngan bf aq..
aq ase tertekan..
bukan sebab dia..aq tertekan ngan homework yang
 banyak dan folio yang ssah..
cian kat dia..
aq ade masalah dia lak yang 
jadi mangsa nya..
bby, syang mintak maaf ok..
syang x patut lukakan hati bby..
sori sayang... ^_^ 




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

kiSah doNgEng aNtAra KAu dAn aQ..!!!!

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Aq t!Me MaJl!s pERtuNangAN AkAk Aq..~~~~

masa majlis pertunangan akk aq ni..bz yang amat sangat...
penat xleh nak kata ar..sampai hari ni,,aq ase penat lagi..
tanggal 23.7.2011 akk aq telah bertunangan
ngan pilihan hatinya..
bagai pinang di belah dua..aq xletak pic diorg kat sni..
lau sape2 nak tgk, tgk kat fb aq k..hehehe
majlis ni berjalan dengan jayanya..
siap turun hujan rahmat lagi..
abis umah aq..
dah cam banjir dah..
tapi aq dan flmy tetap ase eppy sangat2..
bersyukur pada Tuhan..
aq juga berharap akk aq yang ke 5
cepat2 berteme jodoh
dan bertunang sama cam kak niey..hehe




















eh...korang tengok muka aq cam pontianak ke??
ade orang kata muka aq cam pontianak..
aq ase muka aq cam vampire je..hehehe
cian kat aq penat2 make up..
ade makhluk Tuhan ni yang tak puas hati..
aq terasa sebenarnya nye..
tapi aq tahan jela..lau aq menjawab nanti orang kata aq
KURANG AJAR lak..aq xnak lah orang anggap aq camtu..
so aq terpaksa pendam je..
di sebab kan hal tu jugak..aq mengamuk..
cian kat bf aq..dia xtahu pape sal ni..
aq xnak ssah kan dia..so
 aq xcte kat dia.. for my dear " sori sayang, b xcte kat abg..
b xnak ssah kan abang.." 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

baby..baby...cian baby!!!

hari ni banyak hal yang mengembirakan
berlaku lam hidup aq ni..huhuhu..
first sekali, aq dah tak gaduh ngan bf aq..hehehe..
sejak dua dan tiga menjak ni kan
aq selalu gaduh ngan dia...
nak tahu nape??
sebab ade pmpuan gler dan
laki gler kacau dia...
aq nak serang mamat dan minah 2 pun
xboleh..no fon dia 2 private..
cian kat bf aq...
sebab diorg 2 bf aq sakit ple..
dan mudah marah..
sape xmarah lau dah hari2 ganggu..
pagi petang siang malam (eh btl ke cm2 eh)
huhuhu..
tapi yang sedihnya kan....
aq yang jadi mangsa...hukhukhuk...sob3... T_T
marin aq kerap kali kena marah kat six(bf aq)..
aq pun xtahu nape??
mungkin masa 2 fikiran six terganggu..
adoiii....!!!!
nape lah jahat sangat budak2
zaman sekarang ni..
xde kje sangat ke sampai
ganggu orang camtu..
xde adab btl ar...
mesti belajar x abis ni..
lau belajar abis xde lah ganggu orang cm2..
harap2 dua orang minah dan
mamat 2 dapat balasan...
bukan aq nak sumpah tapi minah sengal
2 cakap benda xelok ngan bf aq..
ade ke patut die mintak seks ngan bf aq...
bf aq ape lagi naik angin lah...
murah betul lah pmpuan camtu..
pastu bf minah sengal tu lak col
dan marah2 bf aq..katanya bf aq mintak
seks ngn minah sengal 2..
padahalnya minah sengal 2 yang mintak..
bf aq xboleh stress cmtu..
dia jadi pening...
dan jugak mudah marah..
aq suh dia tukar no tapi aq tahu dia xnak..
cara dia pn aq dah tahu..


 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

esok akak tunang...huhuhu !!!!!!!!!!!!

nak tunang jugak..nak tunang jugak...hahaha
ngade erk budak ni..gatal nyoh weh..
best ke tunang ni??
tapi kan lau aq pun nak tunang dulu..
nak tahu nape??
dapat dua cincin..
tunang satu dan kahwin satu..hahahaha (ketawa jahat)
esok aq tentu bz..kena kemas umah dan macam2 lagi..
esok jugak aq xg kelas..
ponteng...hehehe

sekali sekala je ponteng..huhuhu..
tentu perasaan orang nak bertunang ni 
berdebar2 kan..
sama lah cam akk aq..tentu 
berdebar2...
lau aq xtahu lah camne..
terus pengsan agaknya..
hahaha

esok aq nak pakai baju camne erk??
dan warna pe erk??
akk aq pakai warna emas..
cantik wei...

'entah pape lah..puji akk sendiri' haha
aq pun cantik gak..
nak tahu tak aq cantik sebab 
turun temurun fmly aq cantik..
hahaha... (angkat bakul sendiri ar minah ni)

hahaha...aq ni sebenarnye boring..xde kje..
tadi dah buat kje so sekarang xde kje lagi..
best wei menggila camni..

hahaha...
kuat eh aq ketawa hari ni..
eppy sangat kot..hahaha..


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

tudung y b nak..buchuukkk....beli k..hehehe..!!!!!


 bby ni lah tudung yang b nak 2..
beli tau..
nanti bby dah baca blog ni bby tgk 
k pic tudung ni... ^_^
hehe..b suka tudung cam ni..nampak cute.
sebabnya ringkas..tapi xnk lah corak
cmni..abg pilih lah
yang cantik2 k..
b percaya kat abg..
warna biru tau bcuk..hehehe
thanks my bucuk..
muuaahh...SARANGHAE.
hehehe..
gatal ler b kan??
xpe ngan abg je gatalnya..hehe..
abg kan my bucuk b..^_^




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

~aq ngan my buchuukk!!!~










aq boring xtahu nak buat pe..so ni jela kje yang aq ade..buat kje2 yang tak berfaedah..huhuhu

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥♥..sweet beach dalam kenangan..♥♥♥

kawan-kawan umpama cinta sejati ku..!!!



Bergetar jiwa dipersada bercahaya

Pertemuan harapan pertama kalinya
Bergetar jiwa menghadapi mimpi-mimpi 
Sukar dipercaya pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita Mungkin disini 
kita kan terpisah Kenangan bersama tiada kulupa

Mengalun suara sesuri bisikan hati
Seiringan mencari haluan berseni Bergetar 
jiwa menghadapi mimpi-mimpi Tiada pun terduga pintunya terbuka

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita Mungkin di sini kita
 kan terpisah Kenangan bersama tiada ku lupa

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah 
Kuingati buat selama-lamanya

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita Mungkin di sini 
kita kan terpisah Kenangan bersama tiada kulupa

Mungkin di sini kita kan terpisah
Kenangan bersama Mungkin disini kita kan 
terpisah Kenangan bersama tiada kulupa..♥♥♥

best lah g kem bersama kawan2..banyak kenangan 
yang tak dapat di lupakan..
terutama sekali masa pam tandas rosak...hahaha..
tak tahu lah camne boleh rosak..cian kat cikgu terpaksa datang kat bilik ktorang 
sebab nak tgk pam tandas rosak je..
2 lah kenangan yang paling aq
xdapat lupakan.. ^_^



masa ni ktorang ngah gler ambik gambar..
macam2 posing ktorng buat.
bayang kan tiap2 hari g pandai 
gara2 nak ambik gambar je..
hahahaha.. ^_6


masa ni lak ktorang ngah santai2..baru abis 
dengar ceramah..cikgu kata ktorg
boleh g pantai..
ktorg pn ape lagi..
peluang keemasan ni..xleh lepaskan..hahaha
sambil santai2 pn ktorg sempat lagi ambik gambar..
hahaha...hari paling terindah..cehh..wah..!!!!

cute tak??? hahaha
posing yang paling mahal..
aq xpernah buat posing camni..
ni p-kah yang ajar..cian kat kina dan wawa..
xde lam pic ni..huhuuhu..diorng pn 
nak jgk sebenarnye..


   tiga orang anak dara..
xmo pilih2 k..semua sudah berpunya..hahaha
tengok saja boleh lah..
masa ni indah sangat tengok suasana pantai..
so ktorg pn ambik lah gambar
berlatarkan keindahan pantai ni.. ^_^


pic ni ambik masa hari pertama kat sweet beach..
nak tahu tak..??
aq bawa banyak selendang kat sana 
tapi kan satu pun aq xpakai..
hahaha...saja bawa..
malu lah nak pakai..
aq asyik pakai tudung sama je..
























di sini kita bersua 
dan di sini jua kita kan terpisah..
jangan lupa wahai 
teman2 ku...
kau semua sumber inpirasi ku..♥♥♥

kamu semua memberi nafaz baru 
untuk ku mulakan hidup baru..
kamu semua mencipta
pelbagai cerita untuk
menghiburkan hati ku..

karenah kamu semua
mengembirakan hati ku...
dengar lah 
wahai sahabat ku semua...
tikah,wawa,ijak,kina
shah, miera,pikah 
dan taqim...
KORANG SEMUA SAHABAT TERBAIK DALAM HIDUP KU..^_^



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Small Cute Purple Pointer