♥♥♥...my bff...♥♥♥

termenung jauh ku di sana..menunggu saat kawan2 ku menyapa..tak kala aq termenung..datang cinta sejati mengetuk pintu hati ku..terus menyapa ku,,,aq tidak lagi termenung..kawan2 ku tergelak gembira..bersama kebahagiaan yang kami cipta bersama..




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

diri ku bukanlah sempurna......♥♥

mungkin ble org tgk muka ku nmpk cam smbong kn?? 
padahal aq tidak akn s'sekali sombong dgn sape2 pn..
aq tetap bangga dgn diri ku walaupn rmai y kta aq ni 
cm pntingkan dri sndri dan mudah boring ngn 
seseorg..aq knl spe dri ku..aq tahu ape y aq buat...
spe2 y xknal aq tntu akn 
brcerita bkn2 sal dri aq ni..
aq xkisah..cam lagu ni lah " kata lah apa y kau
ingin selagi kau dapat berkata sememang bgtu 
sikapmu semenjak dahulu.." sesuai kn lgu ni ngn ksah hdp ku??
aq xkn bt demikian lau org xmulakn dlu..mslhnye laki2 
di ngeri ******* y main2 kan aq dlu...awlnye 
aq lyn mereka dgn baik..tpi ape blsan mreka 
pda ku..? aq di serang oleh gf mereka...mereka kta, 
mereka anggp aq ni adk 
mereka...aq dgr pn ase nk 
ktawa..spe y mnangis merayu supaya aq menerima 
mreka..? bkn aq tpi 
mreka y bt cm2..mereka kta 
dh jtuh hati kat aq..aq skit pn xde prsaan kat mereka..
ble aq tlak cnta mereka..mereka kata aq ni wat 
dono je ble mereka anggp
aq adk...selama kmi knl
mereka xprnh anggp aq adk...mereka anggp aq lbh
dri 2..tpi aq anggp mereka abg je..ble jdi cmni bru 
nk mngaku y aq ni adk 
mereka..nk ktuk2 prngai 
aq...aq sedar aq xsempurna tpi jgn lh nk kutuk 
prngai aq..korang cermin lh dri korang dlu...
aq bkn nk hina korang tapi korang ptut kwl 
prngai korang dlu..aq xnk brhubung pape lgi ngn 
korang..jgn gnggu aq lgi..aq dah bhgia ngn fmly
,bf n kwn2 aq..aq xperlukn korang lgi seperti 
mne korang xperlukn aq lgi..
bohonglh lau aq kta aq 
x trse..aq trse tpi xpelh..biar hti 
aq je yang thu hal ni..
biar aq pendam sorang2..lau 
gthu korang pn..korang 
xkn fhm sampai bler2..
anggp je aq ni pmpuan y xbaik..a
q xksh..asal aq thu spe aq n ape y aq bt adalh btl...
*****,***,*******...jga dri korang baik...hrp2 
korang xmncul dlm hdp aq lgi....^_^ ♥♥  









" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥...sayang abang forever...♥♥

~♥♥...AISHITERU...♥♥~

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
saat ku harus bersabar dan trus bersabar
menantikan kehadiran dirimu
entah sampai kapan aku harus menunggu
sesuatu yang sangat sulit tuk kujalani
hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
kadang kuberpikir cari penggantimu
saat kau jauh disana..

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu kucuriga
entah penantianku takkan sia-sia
dan berikan satu jawaban pasti
entah sampai kapan aku harus bertahan
saat kau jauh disana rasa cemburu
merasuk kedalam pikiranku melayang
tak tentu arah tentang dirimu
apakah sama yang kau rasakan

walau raga kita terpisah jauh
namun hati kita selalu dekat
bila kau rindu pejamkan matamu
dan rasakan a a a aku
kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
terhapus ruang dan waktu
percayakan kesetiaan ini
akan tulus a a ai aishiteru


Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi..♥♥

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmU...♥♥






As I look into your eyes
I see all the reasons why
My life’s worth a thousand skies
You’re the simplest love I’ve known
And the purest one I’ll own
Know, you’ll never be alone
My baby
You are the reason I could fly
And because of you
I don’t have to wonder why
Baby, you
There’s no more just getting by
You’re the reason I feel so alive
Though these words I sing are true
They still fail to capture you
As mere words can only do
How do I explain that smile?
And how it turns my world around
Keeping my feet on the ground
My baby
You are the reason I could fly
And ’cause of you
I don’t have to wonder why
Baby, you
There’s no more just getting by
You’re the reason I feel so alive
I will soothe you if you fall
I’ll be right there if you call
You’re

I lie awake at night
See things in black and white
I've only got you inside my mind
You know you have made me blind

I lie awake and pray
That you will look my way
I have all this longing in my heart
I knew it right from the start

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever love no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too

Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

I used to write your name
And put it in a frame
And sometime I think I hear you call
Right from my bedroom wall

You stay a little while
And touch me with your smile
And what can I say to make you mine
To reach out for you in time....♥♥

for the first time lover version korea...♥♥
maencheoeum neoreul bodeon nal
sujupgiman hadeon neoui malgeun misodo
oneuri jinamyeon gakkawo jilgeoya
maeil seolleneun gidaereul hae

museun mareul geonne bolkka
eotteoke hamyeon nega useojulkka
soneul geonneboda eosaekhaejilkkabwa
meotjjeogeun useumman useobwa

uri seoro banmalhaneun saiga doegireul
ajik jogeum seotureugo eosaekhandedo
gomawoyo raneun maltu daesin
jom deo chinhage mareul haejullae

uri seoro banmalhaneun saiga doelgeoya
hangeoreumssik cheoncheonhi dagawa
ijen nae dununeul barabomyeo mareul haejullae
neol saranghae

neowaui soneul japdeonnal
simjangi meomchundeutan gibundeure
museunmal haenneunji gieokjocha anna
manyang seolleneun gibuningeol

uri seoro banmalhaneun saiga doegireul
ajik jogeum seotureugo eosaekhandedo
gomawoyo raneun maltu daesin
jom deo chinhage mareul haejullae

uri seoro banmalhaneun saiga doelgeoya
hangeoreumssik cheoncheonhi dagawa
ijen nae dununeul barabomyeo mareul haejullae
neol saranghae

uri seoro saranghaneun saiga doegireul
jabeun duson yeongwonhi nochi anheulkkeoya
baraboneun neoui nunbitsoge
haengbokhan misoman itgil barae

uri seoro saranghaneun saiga doelkkeoya
akkyeojugo pyeonhi gidaemyeon doe
neoreul boneun naui du nunbichi
malhago isseo
neol saranghae...

for the first time lover version bahasa melayu..♥♥
pertama ku melihatmu kau tersenyum mekar
tapi tersipu malu
Hari demi hari kita semakin dekat kau 
membuat hatiku berdebar

Ku harus berkata apa 

bagaimana 

cara buatmu tertawa


Ku tak terbiasa menggenggam tanganmu 
hanya bisa tersenyum malu

Semoga kita bisa bicara dengan mesra 


meski sulit bagimu yang tak terbiasa
Hanya sekadar terima kasih 
ku ingin yang lebih dari itu
Semoga kita bisa bicara dengan mesra 
mendekatlah perlahan pada ku tataplah 
kedua mataku dan katakan ku cinta mu..

Saat ku genggam tanganmu 

detak jantungku terasa berhenti


tak biasa ku ingat yang aku katakan 
ku hanya gugup dan membisu

Semoga kita bisa bicara dengan mesra 

meski sulit bagimu yang tak terbiasa


Hanya sekadar terima kasih 
ku ingin yang lebih dari itu
Semoga kita bisa bicara dengan mesra 
mendekatlah perlahan pada ku tataplah 
kedua mataku dan katakan ku cinta mu..♥♥

Aku ingin kita berdua saling mencintai 
takan pernah ku lepas genggaman tanganmu
Kedua matamu 
menatap ku hanya ada bahagia disana
Aku ingin kita berdua saling 
mencintai kan ku jaga dirimu selamanya
Dari mataku yang memandangmu 
dan ucapkan ku cinta mu..♥♥

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥..kawan-kawan 5 ik1..♥♥

bersama-sama kawan2 kat sek adelah hari yang paling gembira..korang tau x..?? kawan2 aq ni mng best gler...time ni ckgu xde lam kls...ktorg pun ape lagi..enjoy lh..cam2 gaya ktorg ambik..tapi xde satu pun pic aq..cuba teka nape?? hehehe.. jeng..jeng..jeng...sbbnya aq xske ambik gambr..diorg ni plak mng ratu ambik gmbr... ^_^

hadiah dari na...♥

friends forever...♥

kawan2 di syangi..♥

miera,t-qah,wawa


kami....kawan selamanya..♥

na,ika,t-qah n wawa bff..♥

wawa n na

na,miera,wawa

na n wawa

kenangan bersama..♥

ika n tikah...

kyna n wawa


sahabat...♥

memori di sekolah..

di sebabkan hubungan yang erat ktorg xpernah gaduh..harap hubungan persahabatan ini akan kekal selamanya..dan tidak akan ade ombak yang melanda hubungan kami ini..amin...♥

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

~berikan aqu cinta part 2.. ♥!

puteri maira alisya binti abdullah/ binti harun


pada pagi yang indah itu duduknya aq termenung di bangku kosong di halaman umahku. mengingati kembali saat aq bersama abang ngah berborak-borak kosong dan bergurau senda..citenya begini,,pagi itu di sinari dengan cahaya mentari yang sangat terang kini sudah genap seminggu abang ngah aq pulang ke umah...tapi kan sekali pun die xpernah tegur aq..nape erk?? 
aq tertanya-tanya gak nape abang ngah aq camtu tapi bila di fikirkan balik tak berbaloi jugak aq tanya dia...kan dia mengamuk mati lah aq...
"pehal ko ni dik???" tanya abang ngah ku... "gelisah semacam je...ko ade masalah ke??cte ar kat abang ngah.." 
sambungnya lagi..terkejut monkey aq di sergah nya camtu..mula-mula aq buat muka selamba je..tapi bila die tunjuk muka seposen dia tu aq jadi xsedap hati..
'geram betul lah ngan abang aq sorang ni..sengaja buat muka camtu dah tahu dia tu ensem jangan lah buat muka camtu aq jadi cair...baru nak merajuk xde can lah pulak..ish...geram lah..' 
bebel ku persis orang gila yang baru kuar hospital bahagia.. 
"xde pape lah,,, abang tu yang pelik bukannya lisya..yang panggil adik kat lisya tu nape?? pelik bin ajaib ni,abang tak sihat erk?? ke urat lam kepala otak abang tu dah terputus hah??" 
aq ketawa terbahak-bahak.. ase geli hati lak bila tengok reaksi abang ngah aq tu..
 'napelah mulut adik aq ni xde insurans..suka hati mak bapak tiri dia je kata aq ni putus urat otak..punyalah teguh urat otak aq ni..kan aq lempang nangis lak..' ngomel daniel.. 
"ko ni kan lisya...abang panggil camtu ko komplen habis ko nak suh abang panggil ko minah senget ke hah?? punya lah baik abang panggil ko adik.. g jauh-jauh lah..jangan ganggu abang..ade ko kat sini pun buat menyemak je..sakit mata abang tau tak tengok muka ko.." 
fulamak...ayat abang aq ni memang power gila lah..menusuk jantung dan hempedu ku..kali ni aq memang terasa tahap gaban lah..ape tidak nya boleh dia kata camtu kat aq..hodoh sangat ke muka aq ni..kurang asam punya abang..sekali aq lengsing baru tahu..kurang ajar bangat..huh.... 
"k lah...sampai hati abang kata camtu kat lisya..lisya sedar lisya ni tak cantik,,tak cam makwe-makwe abang yang lain tapi jangan lah hina lisya sampai camtu sekali..lisya pun ade hati dan perasaan tau tak..."
kihkihkih,,aq ketawa lam hati,,ape bodoh bebenor abang aq ni,,takkan terpedaya ngan lakonan aq kot..siaplah ko abang,,ibu datang jap lagi habis lah ko,jadi ikan kering lah ko..hahaha...
 'alamak minah ni dah mulakan lakonan dah..mampus aq..tentu ibu mengamuk ni..bertuah punya adik..
tuk..tak..tuk..tak.. hahaha..penyelamat aq sudah sampai..sekarang lah masanya tuk beraksi..
"ibu,,,,ibu,,ibu tengok lah angah tu dia hina lisya,,dia kata lisya hodoh,bodoh,jahat dan macam-macam lagi..sampai hati angah kata camtu kat lisya bu,,npe bu lisya ni hodoh sangat ke??" huahuahuahua..aq pura-pura menangis..
ibu ape lagi mengamuk sakan lah.. 
"kamu ni nape danny,,xde benda lain ke yang kamu nak buat sampai kamu buat camtu kat lisya ni..kamu jangan lah buat adik kamu ni cam kawan laki kamu..ish,, kamu tak kesian kat adik kamu ke..?? bla..bla..bla..bla.." 
hahaha..rasa kan kuasa membebel ibu..ibu ni bak membebel memang pakar sangat lah..setakar 2 3 jam tu mana penat..hahaha..rasa kan..rasakan..
'kurang asam punya budak,,aq dah lah ngah penat ni..boleh dia buat camni kat aq..lau tak gaduh satu hari takleh..' marah daniel lam hati...
 "mana de danny kata camtu kat dia ibu,,lisya ni suka fitnah orang..takkan lah ibu xfaham lagi ngan perangai lisya ni,,lau tak gaduh ngan danny satu hari je mana nak senang duduk..asyik nak cari gaduh jela..danny xambik tahu pun sal dia..minah ni yang datang ganggu danny,,lau ibu xpercya jugak ibu suh minah senget ni sumpah..dia takut tentu dia mengaku punya lah,,"
hahaha,,rasakan ko lisya..pandai sangat ko kena kan abang..abang pun boleh kenakan ko..
'alamak...main sumpah-sumpah lah pulak..mane aci..takkan abang ngah aq xnak mengalah langsung ngan aq kot..abang ngah jahat...macam mana ni..ibu dah tenung aq camtu..seramnya..' lisya dari tadi kali mengomel sendirian..entah pape...

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

aien...^_^

zulaikha...

ct. zulaikha...



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

~♥♥♥...luahan hati...♥♥♥~

jika kau benar mencintai nya..cintai lah dengan sepenuh hati..
jika kau menyayangi nya..sayangi lah dengan sepenuh hati..
jika kau merindui nya...rindui lah dengan sepenuh hati..
jangan sesekali kau sakiti hatinya..
jangan sesekali kau bohongi nya..
jangan sesekali kau khianatinya..
kerna cinta DIA adalah cinta yang teragung...♥♥♥ 

aku bisa hidup tanpa wang..
aku bisa hidup tanpa harta benda..
aku bisa hidup tanpa teman di sisi..
tapi aq tak bisa hidup tanpa CINTA  dari yang Maha  Esa..♥♥♥

cintailah insan yang bernama wanita dengan sepenuh jiwa dan raga..
sayangilah insan yang bernama lelaki dengan sepenuh jiwa dan raga..
rinduilah dua insan iaitu lelaki dan perempuan dengan hati yang ikhlas..♥♥♥

andainya benar kau kata I LOVE U  padaku...
buktikan lah..
andainya benar kau katakan I MISS U  pada ku..
tunjuk kan lah...
andainya benar ku ini KEKASIH  mu..
sayangi lah ku hingga ke nafas yang TERAKHIR..
kerana cinta ialah hadiah yang sangat
BERNILAI...♥♥♥

ungkapan cinta tidak semestinya ikhlas..
ungkapan sayang tidak semestinya betul..
dan ungkapan rindu tidak semestinya ikhlas dan betul..
maka, jangan lah terlalu lalai dengan cinta..
kerana cinta boleh membunuh diri kita..♥♥♥

kata orang cinta itu indah...
tapi tidak untuk ku..
kata orang sayang tu menenangkan jiwa..
tapi tidak untuk ku...
kerna bagi ku..
Allah itu lah yang paling indah..
dan Al-Quran itu lah 
boleh menenangkan jiwaku...♥♥♥

hargai lah bila kau berdua dengannya...
sayangilah apabila kau bersama dengannya..
maafkanlah bila engkau terluka...
rinduilah bila kau dan aq berjauhan..
fahamilah bila aq terkeliru..
nasihatilah bila aq terleka..
dan ingati lah aq apabila kau kesunyian..
aq menyayangi mu selamanya...♥♥♥

C.I.N.T.A..
cinta adalah sesuatu yang sangat indah,
manis,kecewa,pilu dan membuat kita ketawa sendirian..
cinta juga memberi kita merasa saat yang indah-indah dalam hidup kita..
dan adakalanya cinta membawa seribu kesedihan dan seribu kekecewaan..
cinta takkan sempurna tanpa kebahagiaan dan kekecewaan..
hargailah setiap cinta yang diberikan tuk mu.
dan jangan sesekali kau khianati cinta itu...
kerna sesungguhnya orang yang betul-betul..
mencintai kita hanya datang sekali dalam seumur hidup kita..♥♥♥






" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥♥...diri ku...♥♥♥

ieyka

ieyka

ieyka

ieyka

ieyka

my teddy bear..

cik cute n en. ensem

ieyka

ieyka

ieyka

ieyka

pic baru ieyka

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

~ berikan aqu cinta part 1.. ♥!

muhamad alif idham bin haji harun


watak-watak utama
muhamad alif idham bin haji harun
puteri maira alisya binti abdullah/binti harun
  harun bin ismail
fatimah binti ibrahim
muhamad alif daniel bin adam
usah kau percaya pada kata-kata manis kerana ia akan memusnahkan hatimu..
jangan lah kau tertipu dengan pujukan lelaki kerana cinta itu hadir saat kau betul-betul butuh kan teman hidup..
berdoalah agar cinta mu muncul saat kau memerlukan nya...
kerna dengan itu pasti hati mu tidak akan terluka...

kisahnya bermula di sini..namanya puteri maira alisya binti haji harun..rupanya seindah namanya,,hidung mancung bak seludang,,mata nya bulat,kulitnya putih gebu,badannya yang langsing,diri alisya ini persis pelakon korea yang bernama lee min jung..kisahnya di sini...aq anak bongsu dari 3 adik beradik..
umur ku agak-agak korang berapa erk?? hehe...
umur ku baru 18 tahun..sekarang ni aq bekerja part time di kedai runcit haji harun..hehehe
ayah aq sendiri lah..nama penuh ayah ku ialah harun bin ismail...yang haji tuh coz ayah aq dah g mekah.. tuh jewp..hehehe.. ! walaupun hidup aq xsenang seperti orang lain..kehidupan aq tetap gempak beb..
aq selalu terimpi-impi kan ingin berkahwin dengan putera raja..idaman semua wanita di malaya ini..
aq tahu impian aq tentu tidak akan tercapai..tapi ape salah nya lau aq menyimpan angan-angan kan??
alangkah indahnya lau aq tak payah susah-susah nak belajar dan kerja..aq goyang kaki je kat umah..tapi korang tak kenal lagi haji harun a.k.a ayah aq tuh..hehe..ayah aq ni garang gila tau..cuba lah korang bantah lau korang nak kena tamparan berbisa dari haji harun..4 hari 4 malam lah korang masuk icu nya..aq ni anaknya yang paling degil..tapi kan aq ade rahsia nak kongsi ngan korang ni..
walaupun haji harun a.k.a ayah aq ni garang tapi dia cukup sayang ngan aq..apa je yang aq nak buat dia xpernah bantah tapi tu lau benda yang berfaedah lah..lau tidak haram haji harun nak bagi..di ketuknya kepala aq adelah..
sakit hingga menjilat ibu kaki tau tak..nasib baik ada ibu yang selalu bantu aq..korang mesti tertanya-tanya kan sape nama ibu ku..namanya hajah fatimah binti haji ibrahim..ibu yang paling penyayang di abad ini..hehehe..hajah fatimah a.k.a ibu ni selalu menolong ku jika ade pertelingkahan berlaku antara aq dan abang-abang aq..maklum lah anak perempuan sorang ni je..lau jadi pape kat anak perempuan ni menangis tak bermelodi lah..erk...ape daa....bukan menangis tak bermelodi tapi menangis tak berlagu lah...hahaha apelah aq ni...main redah jewp..
mesti pakar bahasa marah kat aq ni..yela aq dah rosakkan bahasa melayu yang indah bak alam semula jadi nih.ceh..!.bermadah pula aq ni....korang patut tahu satu lagi perangai aq.. aq nih suka berkhayal tau.. huhu.. di kira hobi jugak tuh.. jangan jeles.. hehe :))
lupa lak aq cite sal sape tadi erk??? ha'ah... aq dah ingat,,sal hajah fatimah a.k.a. ibu aq.. ibu aq ni pantang tengok aq kena marah die tentu akan menolong ku..pernah suatu ketika dulu,,ayah memarahi ku sebab nya aq ponteng kelas..tak tahu lah camne aq boleh terkantoi ngan guru disiplin kat sekolah..alamaknya,,makan rotan lah wahai tapak kaki ku yang putih melepak ni..sakit siot...lepas je balik umah ayah pulak yang nak rotan aq..ibu ku ape lagi berlari-lari nak lindung aq ni..masa tu baru aq sedar yang aq  tak sepatutnya melakukan hal yang demikian..ibu melutut-lutut kat ayah supaya tak pukul aq..ketika itu jugaklah aq menitiskan airmata,aq tak sanggup tengok ibu melutut camtu sekali hanya kerna nak lindung aq..masa tuh aq mentah lagi..almaklum lah masa tuh aq baru form 2..budak baru nak meningkat dewasa memang lah nakal kan..tapi korang jangan pandang aq takde mata tau..senakal-nakal aq ni,, aq bijak jugak tau..memang lah tidak di nafikan abang-abang aq lebih hebat dari ku..tapi aq ni dikira dalam kategori yang terhebat jugak lah..aq kan budak nakal..hehe..
selain tu, ade jugak beberapa kesalahan yang aq lakukan lagi,,aq sering keluar malam..ayah ape lagi mengamuk-ngamuk lah..tapi korang jangan main teka je tau..kali ni bukan lagi ibu yang lindung aq..sebab nya ibu balik umah nenek..nenek tak sihat...korang nak tahu tak sape yang lindung aq??jeng..jeng...jeng..abang ngah aq..abang yang paling rapat ngan aq dan yang paling memahami aq..kitorang selalu gaduh-gaduh..tumbuk -menumbuk ni perkara biasa je bagi ktorang..bukan sakit pun..tumbuk-tumbuk manja je..
sekarang ni aq nak cite sal abang ngah aq lak...huhuhu...nama penuh abang aq ni muhamad alif daniel bin adam..memang ensem gila lah..hehe bukan aq nak puji abang aq tau tapi dah memang kenyataan nya..abang aq yang ni memang ramai yang tergilakan nya..lau korang nak bukti time sekolah menengah dulu aq nih selalu kena buli ngan budak-budak pompuan..bukan tuh jewp aq nih jugak di jadikan manager pilih jodoh..sampai aq ni di jadikan mangsa sebagai pusat perantaraan percintaan gitu...aq ase bengang betul lah bila ade perempuan-perempuan yang nak ngorat abang aq ni..bukan jeles k..tapi ase rimas..yela..time ktorang nak balik sekolah mesti ade minah-minah motor ni nak balik sama ngan abang aq..bila aq nak peluk abg ngah aq diorg mesti jeling-jeling kat aq..npe nak jeling?? tu kan abang aq..lantak lah aq nak peluk ke, nak cium ke..tu aku punya suka lah..minah-minah yang pelik..
abang aq ni pun satu hal jugak..layan je,asalkan yang tegur tu perempuan..aq sendiri tak faham ngan abang aq ni..eh aq tak cite lagi kan umur abang aq ni berapa kan?? nah sekarang ni aq nak cite lah ni..umur abang aq 20 tahun..3 tahun tua dari aq..sekarang ni ngah study kat uitm shah alam,,kos ape aq xtahu lah..aq xambik tahu lah sal diorg ni..korang mesti heran kan nape abang ngah aq ni bin adam bukan bin harun..?? kata ibu,  abang ngah aq ni anak angkat ibu dan ayah je..tapi walau bagaimana pun aq tetap anggap abang ngah aq ni sebagai abang kandung ku sendiri..mana tak nya,,aq ni terlalu rapat ngan abang aq tu...korang mesti tertanya-tanya kan nape aq tak cite sal abang long aq..?? sebenarnya aq tak rapat sangat ngan abang long aq..sebab nya die tak pernah tinggal di umah ibu..masa along sekolah dulu dia tinggal di asrama..pastu time cuti lak die tinggal umah mak angkat nye..so xde mase lah aq nak rapat-rapat ngan die..lau jumpa pun setahun sekali je..sekarang ni along belajar kat luar negara...kata along lau aq perlu kan pape just col dia..tapi aq malu lah..camne aq nak col lau aq tak rapat sangat ngan die..
die ada jugak antar emel kat aku,,katanya dia amat merindui ku dan family yang lain..aq pulak reply biasa-biasa je..aq xtahu nak reply camne..aq segan lah..
nama penuh abang long aq ni muhamad alif idham bin haji harun...umur 23 tahun..ensem jugak tau..tapi memang xleh lawan ngan angah lah..angah lagi ensem..lau korang nak tahu camne upe angah aq, korang tengok artis korea yang nama jung il woo..sebijik muka angah aq..lau nak tengok muka abg long aq lak korang tengok artis korea namanya lee min ho..memang copy terus lah..aq jadi adik diorng ni memang bangga gila lah..ape tak nye orang asyik puji-puji je..sama ar cam aq..aq pun cantik jugak tau..hehehe..tak salah kan lau naik lif tekan sendiri,,tak yah susah-susah nk minta tolong orang lain..kisah aq ni akan bersambung di part yang seterusnya...xsabar aq nak cite kat korang... ^_^


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Small Cute Purple Pointer