♥♥...sandaran cinta....♥♥

berat asenye hati nak ucapkan selamat tinggal pada orang yang kta sayang..berat asenye nk ungkap kta sayang pada seseorang jika seseorang itu sudah berpunya,,pedihnya hati di sebabkan kta memendam ase..sakitnye hti jika kta terus begini...hati seorang wanita sukar ditafsir,,hati tentu berbicara mengungkap segala tanda tanya..panahan mata memulakan sesuatu perhubungan..malah panahan mata juga menjadi perakhiran sesuatu perhubungan itu.,,CINTA....CINTA....OH...CINTA... tahu kah kta mkna cnta??? kta fikir cnta 2 sangat berharga..dan kita tertanya2 adakah ada cnta abadi di dunia ni..sya tntu akan menjawab ada....nak tahu kenapa?? cause CINTA Allah adalah cinta yang ABADI....CINTA manusia adalah cinta yang penuh kepalsuan..

cinta suci...

love me???

erk...yeke ni??

muuaahhh,,,,

so sweet...

kuasa cinta..

cute couple...

missing u....

ukiran hati...









" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

♥♥...kenangan bersama kawan2...♥♥

                          bersama kawan2 adalah hari yang sangat indah dalam hidup..hati yang sedang sakit boleh sembuh di sebabkan sokongan kawan2 yang tidak pernah putus..jadi kita haruslah menghargai sebuah persahabatan...
kawan yang terindah...


huhuhuhu....


kawan2 y di sayangi...

love u....^_^

my love...

bff....

kasih sayang seorang sahabat....

love,,,,,

me and my friends...


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

percintaan.......♥♥

                                            PERCINTAAN....?????

CINTAKAN KAN BUNGA, BUNGAKAN LAYU
CINTAKAN DUIT, DUITKAN HABIS
CINTAKAN MANUSIA, MANUSIAKAN MATI

                                CINTAKAN ALLAH KEKAL ABADI......


CINTA bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan.

CINTA bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan.

CINTA bukan melemahkana semangat, tetapi membangkitkan semangat
.


jangan kerana cinta, kita gugur dalam perjuangan, dan jangan kerana cinta juga, prinsip kita menjadi larut dan cair.

cinta tidak semestinya berakhir dengan perkahwinan dan perkahwinan juga tidak semestinya menoktahkan titik akhir kepada cinta.

kesetiaan akana mengikat cinta, kecurangan akan meranapkan segala kemanisan cinta.

sesebuah perkahwinan akan menjadi indah jika cinta terus bersama.

Ada teman yang mendatangkan kecelakaan, tetapi ada juga sahabat yang lebih karib dari pada seorang saudara.

Dia adalah rantai penghubung
Antara dunia ini dan dunia akan datang
Kolam air manis buat jiwa-jiwa yang kehausan,
Dia adalah sebatang pohon tertanam
Di lembah sungai keindahan
Memikul bebuah ranum
Bagi hati lapar yang mencari.
Dia adalah seekor burung ‘nightingale’
Menyejukkan jiwa yang dalam kedukaan
Menaikkan semangat dengan alunan melodi indahnya...

terlalu murni harga sebuah cinta..tanpa cinta hidup kita tentu kosong tanpa kasih sayang..terlalu banyak pilihan yang ingin kita lakukan menyebabkan kita tersungkur dengan pilihan kita sendiri..janganlah kita menabur sebuah harapan jika kita tidak mampu melaksanakan harapan itu...ia akan melukakan hati seorang insan yang tulus menyayangi kita dan jujur mencintai kita...percayalah dengan adanya keyakinan cinta, cinta itu akan hadir dengan sendiri tanpa di paksa,ia akan memberi sepenuhnya kasih sayang pada kita..~♥♥~ 

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

abang,kau kekasih hatiku...~~~~

kekasih hati yang ku sayangi....thanks abang..B amat menyayangi abang.hehehe..


cinta mengubah segalanya....

hari ke hari cinta makin mekar..

kemuliaan hati ketenangan jiwa...

rupa paras di ciptakan oleh y MAHA ESA..


cinta..?? sesuatu yang amat gembira..jika kita kehilangan cinta maka kita lah insan yang paling rugi dalam dunia ini...nape?? kerana cinta mengajar kita seribu kemaafan, seribu kesedihan dan seribu kegembiraan..pe yang aq katakan adalah betul kerana aq sedang mengalami nya sekarang ini..terlalu indah..tapi aq tidak lupa juga..cinta kepada Yang Maha Esa adalah cinta yang paling Agung...
aq tidak mampu menunjuk kan ase cinta itu melalui perbuatan jadi aq coret kan tuk kamu semua agar kamu semua dapat membacanya..dan merasakan juga bagaimana ase cinta itu..♥♥

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

ieyka...♥♥

makin gemuk...huhuhu

keegoan cinta..

cinta terlalu sempurna..

i love u my love forever....

ku ingin engkau menjadi milik ku...

cinta yang sejati tidak akan melukakan hati insan yang bernama manusia..cinta yang murni akan kekal sampai mati...cinta yang suci akan di kenang selama2 nya....
" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

i'm back..♥♥

ish2 sekarang baru ade peluang nak buka blog...selalu nye bz je memanjang...bkan bz ngn stdy je..bz ngn facebook lagi..maklumlh rmai peminat..hahaha...♥♥
sejak dua,tiga,empat n bermenjak2 ni macam2 maslah datang menyerang aq..nsib baiklh aq ni ade pelindung besi..lau tidak memang mati lh aq..diorg serang aq tanpa sebab..memang plik ar 2...krenye aq ni cm jht lak..bler aq fikir2 kn balik..lau aq trlibat ngn laki tntu rmai pmpuan y serang aq..sape xsakit hati..tambah plak ngn malu..mak oii...org gler pn kdang2 thu malu jgk...ni kan aq yang normal lagi lh malu..aq cover je depan kawan2 buat cm tak xde pape sebabnye aq xnk menyusahkan diorg semua..aq thu kawan2 aq semuanya syg kat aq...



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

kesempurnaan cinta...????

berat asenye hati nak ucapkan selamat tinggal pada orang yang kta sayang..berat asenye nk ungkap kta sayang pada seseorang jika seseorang itu sudah berpunya,,pedihnya hati di sebabkan kta memendam ase..sakitnye hti jika kta terus begini...hati seorang wanita sukar ditafsir,,hati tentu berbicara mengungkap segala tanda tanya..panahan mata memulakan sesuatu perhubungan..malah panahan mata juga menjadi perakhiran sesuatu perhubungan itu.,,CINTA....CINTA....OH...CINTA... tahu kah kta mkna cnta??? kta fikir cnta 2 sangat berharga..dan kita tertanya2 adakah ada cnta abadi di dunia ni..sya tntu akan menjawab ada....nak tahu kenapa?? cause CINTA Allah adalah cinta yang ABADI....CINTA manusia adalah cinta yang penuh kepalsuan..manusia skrg hidup dlm dunia fantasi..semua mahukan kesempurnaan..tahukah kita tiada manusia dalam dunia ini yang sempurna..Allah menciptakan kta smua nya sama rata..tidak ade yang terlalu sempurna dan tidak ada yang trlalu kekurangan..

       cter sal cinta ni takkan habis sampai bler2..terlalu banyk kisah cinta...


                                     

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

akan ku bawa kau pergi...!!!!!!!! ~ ^_^ ~

Kini kukenal hatiku
Dan kini kutahu apa sebenarnya
Kemahuanku selalu
Di depan mata tak hilang ke mana

Percayalah naluri berkata
Jangan ku diragu lagi
Terimalah segala seadanya
Agar tiada rugi lagi

Akan kubawa kau pergi
Ke destinasi seindah pelangi
Akan kubawa kau pergi
Bukan sementara tapi selamanya

Hilang segala celaru
Berganti pasti dan menjadi aku
Percayalah naluri berkata
Jangan ku diragu lagi


Terimalah segalanya seadanya
Agar tiada rugi lagi......                            





                                                      
                                                                          

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Small Cute Purple Pointer