(^o^) bila kali pertama . !



kali pertama saya kenal awak .. !
saya anggap awak nih lelaki miang .. 
kali pertama awak tegur saya . 
saya ase awak ni gatal dan entah pape .. !
hehehe . jahatnya saya an ?
kali pertama saya dengar suara awak ..
alamak nape mamat nih cakap kl..
kelantan ke kl nih .. huhu
tuh lah tanggapan saya pada awak. ,,
kali pertama saya dengar awak ketawa .
pehal mamat nih eppy sangat ..?
kali pertama saya dengar awak menangis . !
alahai lemahnya mamat nih.. !
tapi .. ! ! !
bila dah lama saya kenal awak ..
saya ase awak lelaki yang sangat caring ..
bila saya tegur awak ..
saya ase awak amat prihatin terhadap saya .. :)
bila saya dengar suara awak ..
saya ase best plak,, hehe ..
walaupun awak cakap kl campur kelantan ..
hahaha .. :))
saya selalu dengar suara awak ketawa,, 
bila dengar ketawa awak aty saya tenang jewp .. !
tapi bila saya dengar awak menangis.
tibatiba saya ase sedih .. :(
lau boleh saya nak gthu awak.. 
tolong jangan nangis.. awak buat saya sedih .
saya ase ingin menitiskan airmata ..
stop nangis oke .. !!
kali pertama saya tak kan lupakan hal nie.. 
harap awak pun sama.. :)) 
~ smile >,< ~




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer