kembalinya dia pada ku ~♥

tak ku sangka..


tak ku duga.. !!
ceh bunyi cam jiwang kan ?
xde lah..
ika just nak gthu ika eppy sangat malam nie..
eppy bersama bf ika..
dan eppy ika dah dapat balik org yang ika sayang...
tentu korang tertanya2 nie..
tak tanya pn..
ika nak korang tanya jugak.. !
hehehe .. !
ika dah dapat semula abg dani ika | abg angkt |
korang pun kenal kan sape..
lau ade sape2 yang baca catatanku tentu korang tahu..
hehehe.. !!
ika eppy sangat2 coz semua orang y ika sayang ade di samping ika..
korang tahu tak ..!
apa rasa nya apabila seseorang tuh maafkan kita?
ika ase tenang sangat...
ika ase semua masalah ika dah hilang.. !
walaupun ika dah ade buah hati,, !
ika xpernah lupakan dia..
abg dani...!
so sekarang nih hubungan kami makin pulih..
doakan kami sentiasa eppy oke.. !
harap2 hubungan persaudaraan kami akan kekal buat selama~lamanya,,,!

to:♥  abg sayang | sayang, b dah baik semula ngan abg dani,, 
b eppy sangat sayang,, b harap sayang pun tumpang eppy oke.. i love u sayang
muahh.. !!! 
harap2 hubungan kita berkekalan.. !!
amin,, !!! |

to:♥  abang dani  | thanks abg coz sudi col ika..
dan maafkan ika... !
ika eppy sangat,, !
xsangka hari ni banyak betul perkara yang
eppy2 berlaku lam hidup ika.. 
thanks sangat2.. :)) |

YA ALLAH terima kasih atas kebahagiaan yang KAU 
berikan ini.. !!



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer