ape yang laki tak tahu tentang pmpuan ?


nak tahu tak nape pompuan jadi gedik blerr ade jewp laki tegur dia .. ?
1.. mungkin pompuan tuh suka laki tuh ..
2.. mungkin pompuan tuh ase dia nih cun melecun gtu..
3.. mungkin die ase laki tuh jatuh cinta ngan dia..
4.. dah memang perangai die gedik xabis-II  

nak tahu camne pompuan suka kat laki .. ?
1.. pompuan tuh tentu akan tenung laki tuh lama-II
2.. pompuan jugak akan tunjuk kan sikap peramah dan 
ambik berat coz dia ase dengan buat camtu laki tersebut akan suka at dia.. 
3.. pmpuan tuh sanggup bagi ape jewp asalkan laki tuh eppy 
( kecuali benda2 haram lerr ) takkan xfaham lol.. 
4.. pompuan tuh suka merajuk.. tuh memang klu yang sangat tepat 
tuk tahu hati pmpuan nih.. 

camne kita nak nak tahu lau pompuan tuh sedang marah. ?
1.. bila seorang pmpuan nih cakap endah tak endah jewp maknanya dia 
tengah marah lah tuh..
2.. blerr si bf nye tanya si gf jawab pndek jewp.. makna nya 
si gf tuh ngah marah lol..
pi an ade jugak sesetgh pmpuan jnis ska gne ayat-II pendek.. contahnya saia sendiri..
3.. blerr pmpuan tuh menangis.. makna nya dia sedang marah..tpi dia xberani 
nak marah blik kaum adam..
4..  blerr pmpuan nih pura-II senyum tuk sorokkan marahnya..
( kita tentu dapat bezakan yang mana senyum ikhlas dan senyum pura-II an ?)
so korang cubalah faham pmpuan k..
kadang-II pmpuan nih hatinya lembut.. usik skit dah nangis..
saia tahu coz saia pOn pmpuan jugak an..
tuk kaum laki.. cubalah sayangi pmpuan seadaanya oke .. !
peace sambil buat muka cute .. ! >,<






" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer