~tak ada sape yang tahu ape yang ada dalam hati saya .. !♥ :(((

tak sapa tahu ape yang ada lam hati saya,, !
xde sape tahu saya gembira or saya ngah sedih.. !
hanya saya saja yang tahu ape yang ada dalam hati saya,, !
kenapa ? ?
kerna hanya saya mampu membaca hati saya..
orang lain hanya mampu lihat luaran saja...
saya xkan pernah tunjuk saya sedih..
saya tetap akan tersenyum walaupun hati saya sakit...
saya xkan pernah mengeluh walaupun penat menunggu..
kerna saya tahu..
saya mampu harungi pahit getir kehidupan ,, ! :))
walaupun airmata saya gugur..
saya akan cuba tenangkan diri.. !
xde sapa tahu apa yang ada lam hati saya.. !♥
| orang fikir saya wanita yang kuat |
padahal tidak...!
saya wanita yang lemah.. !
kadang2 menangis,, kadang2 ketawa... 
bila hati saya terluka.. ~
tuk menyembuhkan nye kembali adalah sukar..
mungkin mengambil masa yang lama...
saya berharap saya dapat menjadi wanita pertama dalam hati 
suami saya.. suatu hari nanti..
saya tak tahu sape jodoh saya..
yang tahu hanya lah ALLAH S.W.T 
kerna DIA yang tentu kan segalanya..
saya hanya mampu ikut putaran masa saja.. :)
hati merintih sepi..!//
saya ase keseorangan..
mungkin keseorangan lebih baik tuk saya kan.. :)
tanpa gangguan.. !
bersama yang tercinta adalah impian saya.. 
tapi adakah semua tuh tuk saya.. ! ?
~ XDE SAPE YANG TAHU APA YANG ADA DALAM HATI SAYA~

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

6 ulasan:

Basit Rahman berkata...

:'( ..abg slah seorang.

AisYa IeyKa berkata...

la.. b xkata cmtu pn.. b saja tlis jewp...

Basit Rahman berkata...

maaaf syg...abg phamm b nk luah kn prasaan je..abg xptot trase...

AisYa IeyKa berkata...

umm.. oke jewp abg.. xpe :))

Basit Rahman berkata...

maaf ye bby.. I <3 u syg..syg sngt2..

AisYa IeyKa berkata...

muahh jgk..

Small Cute Purple Pointer