| saYa harAp dIa aDe di sAmpinG saYa .. ! |


TO: BUDXX BUCUXX /ABDUL BASIT BIN ABDUL RAHMAN .. !
sayang.. , 
i love u so much .. !
banyak tol kan kenangan selama kita bersama nih.. !
sayang,, .
b xpernah terniat pun nak sakitkan hati sayang ,, coz sayang
amat special di hati b.. !
sayang ,, !
selama kita kenal macam2 jadi lam hidup kte kan..
tapi kita mampu tempuhinya ngan tenang . ,
hebatkan sayang ... ?
kiranya nih surat tuk sayang k. 
nak pos xde duit.. hihihi |gurau lak |
bukan camtu sayang ,, .
sebenarnya kan sekarang ni zaman teknologi .,
so b gne kemudahan yang ade tuk..
b gthu sayang  ,, !
b cintakan sayang selamanya ##  ^_< ##
yakk.. ! buat muka cute lak .. / saje jewp nak suh sayang eppy ./
sayang ,, /
xsabar nya nak jumpa sayang tahun depan .. !
agaknya dapat tak kita jumpa ye ?
b sentiasa doakan nya..
aminn.. !
agak2 nya sayang eppy tak baca ape yang b tulis nie .. ?
b ase sayang eppy . !
kea lah .. nie jewp yang mampu b coretkan .. hihihi :)
sentiasa menyayangi abang.. muuaah !!
sayang ,,, ! SARANGHAE  ///

FROM: BUDAXX CUTE /SITI ZULAIKAAINSHAH BT MOHD NAWI .. !


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer