ika sayang ma sangat2 .. ! korang lak ,, ? (=

salam semua.. !
ehemm,, ! nak tanya nih ?
tentu korang semua ade family kan ?
dan 
yang paling utama tentulah mak.. !
kepada yang tak ada tuh.. !
sabar oke.. !
xmo sedih2 tau... :)
ika akan kongsi sal ni bersama korang,, :)
mak nie terlalu banyak pengorbanannye kan ?
xterkira..
die sanggup bertarung nyawa demi kita..
menjaga  kita siang dan malam.. 
tapi pernah tak kita kata " ma, saya sayang ma sangat2,, "
ade tak korang buat camtu ?
lau ada alhamdulillah.. :D
korang tau tak .. ?
ma xpernah merungut menjaga kita..
ketika kita masih kecil.. or ketika kita sakit..
tapi kita..'
selalu sangat merungut..tambah pula mak 
sakit or pape..
dan terpaksa basuh berak ma... !
sebab nak mengelak hal itu.. !
mereka lebih sanggup letak ma mereka di umah orang tua..
tegar nye mereka buat demikian. .. !
betul2 anak derhaka .. !
sanggup mereka lihat airmata ma dan ayah mereka gugur.. !
sanggup ke ?
lau ika, ika xsanggup.. 
tapi korang jangan pandang serong pada 
semua anak2 muda zaman sekarang nih..
korang nampak cam mereka nie ganas.. or muka cam penyangak.. !
tapi xsemua camtu..
ade yang berhati lembut.. !
ika cakap sesetengah orang jewp oke .! ..
harap2 kawan2 ika ni xde yang camtu..wokey ,, ! :)
ika pun xnak bt camtu kat ma ika..
| ase cruel sangat | :(
sebelum kita nak buat camtu .. !
try kita fikir.. ade tak mak kita campak kita semasa kita nangis nak susu.. ?
xde kan ?
ma layan kita dengan sabar..
sikit pn xpernah nak jentik..
sayangnye kAT anak nih.. ! :)
kita pun kena lah sayang camtu jugak kat ma kita...
korang,, !
korang tahu tak bersalin tuh mati syahid ??
syahid kecik lah.. !
sakit kedua selepas mati ,, ?
korang tahu tak ?
so hargai lah ibu kita ketika dia masih bernyawa.. !
xlupa jugak ayah kita..
sayangi mereka berdua sperti mana mereka menyayangi kita.. 
| peace,, ! sambil buat mka hodoh. | >,< hehe ,, ~!!






" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer