catatan ku part 7



kini aq kenal pula laki yang ke tujuh..
naman nya muhamad hazim bin afendi..
orang nye ensem...
aq kenalnye melalui fon jew..
kisah perkenalan kami di sebabkan kawan baik aq sendiri..
nama kawan ku.. nur atiqah...
tiqah suh aq uji pakwe nye samada pakwenye gatal or tidak..
mula2 aq keberatan jugak coz aq takut jadi pape2 yang xelok..
tapi bler tiqah xhenti2 pujuk aq..
last2 aq tme jgak..
aq mula kan lah operasi aq tuh..
tak lama lpas tuh..
ade satu no yang aq xkenal col aq..
aq heran ar jugak..
mula2 aq xangkat..
tapi bler xhenti2 fon aq bunyi bingit jugak telinga ni..
so aq angkat jela..
aq cakap ngan dia..
yang aq terkejutnya..
pemanggil tuh kata yang no aq memang sedia ade lam fon dia..
terkejut monkey ar jgak aq..
ade ke patut cmtu..
sempat jugak ar aq berlawak ngan dia.
pastu dia mntak nak berkawan ngan aq..
aq kata xnak..
tapi bler dia hari2 ganggu aq..
akhirnya aq tme jgak,.
kami jadi kawan..
dia selalu col aq..tapi aq xpernah angkat pn..
coz aq xfaham sangat ape yang dia cakap..
walaupun hanya loghat ganu..
aq tetap xfaham...
tak lama kami berkawan dia gthu aq yang dia memang dah kenal aq sape..
aq heran bin ajaib lah..
camne dia boleh kenal aq erk..
die cte kat aq dari A sampai Z..
upe2 nye camtu..
azim ni pkwe tiqah upenye..
aq pun jadi serba salah lah..
aq putuskan tuk tak berkawan lagi ngan azim..
tapi azim tbe2 ajak aq couple ngn dia..masa 
tuh zulkhairul,abg mie n daus x wujud lagi..
time tuh aq baru jew putus ngan iqbal..azim lah yang
selalu dengar keluhan ku..
aq selesa kawan ngan dia..
aq gthu dia yang aq xboleh tme dia.coz die pkwe tiqah.iaitu prenz ku sendri..
dia kata dia xcintakan tiqah..
macam2 dia mengata kat tiqah..
aq pun gthu lah kat tiqah yang azim tuh jahat..
xboleh di buat pakwe...
tapi malang nye tiqah xpercaya pn..
malah dia marah plak kat aq..
dia kata aq mereka2 kn cte..
padahal aq xde niat nak bt camtu..
aq just xnk hati tiqah terluka..tuh jew..
tiqah gthu aq yang nme pkwe nye mukhriz..
bukan azim..
aq jadi heran ar jgak..
tak lama lepas tuh ade no yang aq xkenal nk kawan ngan aq..
pemiliknya kata nmenye mukhriz..
kat situ lah aq dapat mengagak yang tuh mesti pkwe tiqah..
die kata dia sanggup tinggal tiqah demi aq..
aq tukar no fon coz xnak dia ganggu aq lagi..
tiqah lak dah benci aq..n xnak kawan lagi ngan aq..
aq mula couple ngan azim..
xlama pun cuma 2 minggu jew..
kami putus coz aq mintak putus..
iqbal kata dia nak aq jadi mkwe nye balik..aq tme lah..
aq sanggup tinggal azim..
kejamkan aq nie??
hurrmm..
aq tahu semua tuh..
azim merelakan pemergiaan ku krna dia dah janji lau 
aq nak berbaik semula ngan iqbal baru dia lepaskan ..
lau lak lain xboleh..
lps tu 6 bulan kami xberhubung...
coz aq couple ngan daus...
n aq putus jgak ngan daus...kami aq masih berkawan ngan azim...
aq couple ngn azim pada tahun ni bulan 1..
tapi aq ase waswas ngan dia coz dia xank sekolah..
xnak ambik spm..
die lebih sanggup drive lori daripada ambik spm..
aq bukan nye memilih..
tapi bler die layan aq nak xnak jew..
aq jadi tawar hati..
di sebabkab dia camtu aq cari orang lain..
dan aq couple ngn orang lain..
tapi hingga kini kami masih berkawan..
walaupun tidak semesra dulu lagi..
kawan tetap kawan selamanya..!!!!
smile always :)



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer