catatan ku part 10

aq eppy sangat hidup sendirian tanpa gangguan orang lain..
tapi kan...
dalam aq eppy terselit jugak duka..
memang kita hidup dalam dunia ni xleh nak elak hal yang camni...
muncul lelaki yang amat menyayangi aq..
nama nya khairul imran...
orangnye agak ensem... tinggi xboleh nak cakap..hehehe
kami kenal melalui fb..
k.ya aq yang kenalkan aq kat dia..
mula2 memang aq malas layan coz aq xnak couple lagi..
tapi k.ya kata budak tuh baik..
cubalah kawan ngan dia...
aq pun try kawan ngn dia..
dia mintak nak couple ngan aq..
katanya nama aq iras2 ngan ex gf dia..iaitu zulaiha..
nama aq zulaikha...
aq cuba menerima dia...
kami sempat berjumpa..
date...
tapi tuh dalam sekolah lama aq lah..
aq g sana coz aq nak ambik sijil..
katanya dia sudi teman aq..
mula2 tuh aq ase tertarik kat dia coz dia baik..
tapi bler lama2 kenal dia..
aq ase xlh nak tme..
coz dia ska memaksa... tapi dia baik sangat...
terlalu baik sampai aq serba salah nak gthu dia yang aq xcintakan dia...
dia boleh tme aq apa adanya...
dia bagi aq cincin..
tapi aq xpernah pakai..
sejak aq mula couple balik ngan azim..
aq selalu layan dia ngan buruk...
aq buat xtahu je blerr dia antar msg..
aq buat2 xdengar blerr dia col aq...
aq ckap nak xnk je ngan aq..
k.ya selalu marah aq..coz kata k.ya aq xpatut bt cmtu kat khairul...
dia col aq... dia merayu jangan tinggalkan dia..
tapi aq tetapkan hiraukan dia..
aq tetap tinggalkan dia...
pagi selepas kak ku tunang dia col aq...
katanya dia nak cakap ngan aq kejap je..lps tuh xnak cakap ngan dia pun xpelah..
tapi aq matikan fon camtu je..
tanpa hiraukan perasaan dia..
dia sanggup beli no baru di sebabkan nak col aq..
selepas dua hari puasa aq di kejutkan ngan berita yang 
khairul meninggal..
mula2 aq igt dia main2 ngan aq..
aq buat xtahu jela..
pastu adik angkat aq col aq dan gthu aq semua ni..
aq ase menyesal..
kalau lah masa ni boleh di undur balik aq tentu tak kan lukakan hti dia...
aq tentu akan cakap ngan dia..
kata kawannya..
sebelum dia pergi dia ade pegang satu gambar..
bler orang buka..
tu gambar aq...
dia terlalu cintakan aq...
kawan dia baca diari dia..semuanya tentang aq...tentang nak jmpe aq..
dan dia tulis kat buku tuh.. "KHAIRUL LOVE ZULAIKHA"
aq menangis teresak2 coz aq ase bersalah...
aq menyesal.....terlalu menyesal...
aq berharap arwah akan aman dan di tempatkan di golongan orang2 yang beriman.. 
AL-FATIHAH...!!!!!!
AMIIINNN...!!!!!!!!!!!!!
sampai sini saja coretan aq tuk kisah aq dan arwah khairul imran ni...
aq akan ingati kenangan ni sampai aq mehembuskan nafas terakhir....
aq sayang arwah sama cam aq sayang adk brdk aq..
dan arwah pernah mintak tuk aq ucapkan 6 perkataan je..
yang xpernah aq ucap kan kat dia...so sekarang ni aq nak ucap..
walaupun sudah terlambat..aq harap dia aman di sana....
ABANG...!!!!!!
B SAYANG ABANG....
B CINTAKAN ABANG...!!!!!!
haragai cinta selagi ia ada...
jangan menyesal kemudian hari..
dan jangan berputus asa jika kita kehilangan cinta..
coz cinta yang baru tentu akan muncul dalam hidup kita..
tuk mewarnai hari2 yang indah dalam hidup kita...~
~smile always~ :)

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer