catatan ku part9


mohamad daniel ridza..
namanya tidak asing lagi dalam hidup aq...
kami mula berkenalan di sebabkan laman muka buku(facebook)
die antar msg lam inbox fb aq...
mula2 aq xlayan..
pastu dia antar lagi....
aq pun layan lah...
dia nak aq jadi adik angkat dia..
mula2 aq xnak tapi bler di fikirkan balik aq ase dia baik sangat...
so aq time dia...
kami makin rapat...
dia selalu on9....
kami berkongsi2 cerita... masa tuh aq dah putus ngan muiz...
daniel mintak no fon aq..
nula2 aq agak keberatan jugak nak bagi ke tidak..
maklum lah baru kenal..
bler aq bagi no fon dia terus antar msg,,,
disebabkan hal tuh die jarang on9..
dan dia jarang tegur aq di chatting...
aq xtahu masa tuh dia dah ade gf..
tapi dalam proses nak putus dah..ase nye nama yana...
aq pun dah lpe dah..
aq ase cemburu tgk dia rapat ngn pmpuan lain 
so aq mintak nak psword n email daniel..
mula2 dia xnak bagi..
dia kata takut aq tinggalkan dia..
aq pun pura2 merajuk...
dia terus bagi...
aq buka je fb dia..
aq ase lain sangat...coz semua nya ngn pmpuan.
start situ lah aq mula ase curiga ngan daniel..
rupa2 nya dia bohong aq..
sakit hati betul..
aq mengamuk glerr...dia janji takkan bt camtu lagi..
aq ase dia plyboy..
kata nya dia sayng n suka aq sorang je..
mula2 aq nak tme dia..
tapi bler di fikirkan balik...
dia tentu akan tinggalkan aq..
suatu hari nanti dia tentu tak pandang aq lagi..
tuh lah anggapan aq kat daniel..
hubungan kami makin renggang..
aq pun dah ade bf baru..
namanya khairul imran...
tapi aq tetap sayang kat daniel..
ape pun yang dia kata aq tetap sayang dia...
dia ungkit hal lama..aq masig bleh sabar...
sampai suatu masa daniel pun ade gf jgk...
namanya elynn...
tapi daniel tak gthu aq pun..
daniel buat fb satu lagi coz yang tuh aq tukar psword..so dia xblh masuk...
dia add aq..
mula2 aq eppy.. tpi bler aq tgk relationship aq ase sedih jgak...
xsangka dia buat camtu...
masa tuh aq dah putus ngan khairul imran..
coz aq memang tak cintakan dia...
aq couple pula ngan basit rahman...
daniel serang bf aq..
mula2 aq xmarah...tpi daniel maki2...
aq jadi marah lah...
tak lama lepas tuh gf daniel sibuk datang nak masuk campur..
aq antar lah msg lam fb kat gf daniel tuh..
aq gthu dia..jga daniel baik2..
coz aq dah ade bf xboleh nak jaga daniel cam dulu lagi..
tapi daniel salah faham..
tak tahu lah ape yang gf dia crita..
katanya aq cakap kasar ngan gf dia.
padahal aq cakap lembut je...
xsama cam daniel cakap ngan basit..
elyyn post kat wall dia.. kata kat aq..yang aq ni harap muka je lawa..tapi mulut cam longkang...
pastu aq ni cibai...
dan macam2 lagi...
padahal aq xbuat pape pun kat dia..
daniel antar msg kat aq..
ckap kasar ngan aq..dia tanya nape aq cakap kasar ngan gf dia..
padahal aq xbuat semua tuh..
aq nangis..
aq col basit....
aq luahkan semua nya...
blerr daniel xhenti2 maki bf aq..aq pin jadi marah jgak..aq ckap kasar ngan dia...
macam2 aq maki dia..
aq ase menyesal sangat...
andainya lah aq boleh sabar..
tentu hubungan kami masih baik sekarang nih...
napelah aq sikit pun xboleh nak belajar bersabar..
sekarang hubungan daniel ngn gf dia dah retak..
aq cuba tolong tapi daniel maki aq..
xbagi aq tolong....
aq akur...
daniel block aq lam fb dia....aq ase sedih sangat..
coz daniel adalah abang yang sangat baik..
dia bagi macam2 kat aq...
aq sayang dia..
dia abang terbaik yang pernah aq kenal..
tapi aq xsangka dendam lebih menguasai diri dia,,,
aq harap suatu hari nanti dia boleh time aq ape adanya..
walaupun aq dah ade bf...
~smile always~ :)




" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer