aq sayang kamu...!!!~


ieyka...ieyka...ieyka...
sayang...sayang....sayang....
basit...basit ...basit...
i love u....
adoi...
aq xtahu camne lagi nak gthu ni..
i love u so much...!!!
korang tau tak walaupun kteorng ade masalah..
kami tetap cool..
nak tahu nape..?
coz basit nie dia jenis susah nak marah.
walaupun dia ase nak marah dia akan tahan jew..
tuh salah satu sikap nya yang aq suka..
xpernah nak sakitkan hati aq.
selalu sabar ngan sikap aq..
alhamdulillah hubungan kami sudah mencecah 5 bulan lebih..
tak lama lagi genaplah 6 bulan..
setengah tahun..
huhuhuhu..!!!!
xsabar ase nye nak tempuhi saat2 tuh tiba..
tapi kan korang time tuh aq spm..
hukhukhuk..!!!
xleh nak sambut eppy lah..
just sambut ngn kertas pekse jew..
hehehe :-p
aq harap sangat hubungan kami berkekalan..
korang doakan ok..
bagusnye korang ni..
kakakakaka...
bodek2 nie tau..
aq gthu kut2korang xtau lah..
adess..
tadi hampir2 gak nak gaduh ngn basit(hubby ucuxx)
nasib baik dia boleh kawal situasi tuh..
jap2 lagi aq nak ambik pic baru..
n nak tunjuk kat dia....
KORANG aq dah pandai pakai kain batik..hehehe
eppy lol..
tunggu kedatangan pic ku yang baru
dengan gaya ku yang unik iaitu..
aq pakai kain batik..hahahaah
basit rahman..
SARANGHAE..!!!!~
hehehe.. ^_<
smile always :)

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer