adoi... ! aq nangis .. ?


hukhukhuk,, !
sakit hati tol..
hari ni cam2 jadi..
dah lah banjir .. ,, !
nak g pekse pun sussah lol..
geram jewp nak maki .. ***********
eeeee.... geram thap glerr dah nie.. !
jangan perli aq xboleh ke ?
aq xcari pasal ngan korang.. !
kurang ajar tol erk kk.?
berani tol korang buat aq nangis .. !
aq cakap leklok ngan korang ..
boleh lak korang perli aq..
siot tol...
cian baby aq..
aq marah dia.... !
hukhukhuk T_T
menyesal glerr nih .. ! nak antar msg gthu dia aq nak mntak mf 
aq ase malu lak .. !
camne erk .. !
banyak tol hal yang sedih2 jadi kat aq hari ni... !
dah lah ramai btul manusia x berguna lam dunia ni,, !
kan aq maki korang terasa hati lakk.. !
korang ingat aq xde hati dan perassan ke. !
hari2 nak kena nangis.. 
nape aq nih manja sangat.. cuba lah tahan jngan nangis.. !
buat cool jewp.. 


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer