saat cinta bersemi...!!!!!

aq cinta dia sangat2,,,
aq perlukan dia...
aq yakin dia setia pada ku....
aq tahu dia takkan menduakan ku....
tapi satu je aq tidak yakin...
adekah dia akan menerima kekurangan pada diriku ini...
aq bingung...
bercakap sal cinta ni takkan habis sampai bler2...
lau korang nak tahu..
dah macam2 jenis cnta aq lalui..
cam2 tomahan jgak lah y aq dah kena..
sampai aq ni dah lali...
tak dapat nak kata pape lagi..terlalu byk masalah...
orang takkan faham lau tak kna pada drinya sndri..
aq terima smua dugaan dari Allah s.w.t
aq tahu..
aq ini hanyalah manusia biasa...
yang banyak kekurangan....
cinta aq pada Allah adalah yang lbh pnting 
daripada cnta ku pada manusia...
tapi izinkan lah hamba mu ini Ya Allah tuk 
mngasihi insan yang bergelar kekasih...
aq tidak akan pernah mengingkari semua suruhan mu...
itu JANJI ku..!!!!!!!!!!!!!
biarkan cinta terus mekar di dalam hati ku ini...
saat cinta bersemi...
kau terdiam tanpa kata..
lantas kau tersenyum..
mengukir senyuman yang paling manis...
pernah ku lihat...
aq sayang kamu...
ABDUL BASIT....~~ <3
~cintai aq dengan seadanya..~
muuaahhh,, ~X0x0

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer