kAta,,,!!!!

kata korang kawan adelah segalanye...
kata korang kawan adalah pengubat duka...
kata korang kawan yang membuat kita gembira..

tapi kata saya.....!!!!
bf saya adalah segalanye...
bf saya adalah pengubat duka saya...
dan bf saya jugak yang sentiasa membuat saya gembira...

kata korang kawan boleh hiburkan hati kita sedang kita sedih...
kata korang  kawan sudi dengar masalah kita...
kata korang kawan sering meluang masa dengan korang....

sedar kah korang...???
bf kita jugak boleh hiburkan hati kita sedang kita sedih..
bf kita jugak boleh dengar masalah kita...
bf kita jugak boleh meluangkan masa tuk kita...

korang nak tahu tak.....
ada kala nye..
kita ase kawan lebih penting berbanding bf kita..
 tapi bler kawan kita sendiri khianati kita..
baru kita sedar yang bf kita lebih penting...

kita lebih percaya kan kawan kita berbanding bf kita..
kita tidak sedar bahawa kawan kita lebih teruk berbanding bf kita..
kita tidak ingin bersangka buruk pada kawan kita...
tapi kawan kita selalu bersangka buruk pada kita...

kita sangka teman sejati adalah teman yang setia..
kita tidak tahu bahawa teman sejati adalah teman 
yang boleh memusnahkan kita...

saya...!!!
tidak ingin bersangka buruk pada teman..
berharap teman sejati sentiasa di sisi...
tapi sebaliknya...
bf saya sentiasa di sisi saya...
SELAMAYNYA..!!!!!!!!!!!!!





" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer