kisah indu,, cinta, sayang.....!!!

~..pada pagi yang indah...si gadis bicara ngan si jejaka..~

ieka sayang sixt,!!!
sixt sayang ieka tak..!!!
sixt xnak jawab ke???
ala...ieka rindu sixt ni....
sixt,,,,sixt....sixt,, boleh tak lau ieka 
nak pnggil sixt ni sayang...??
boleh tak..??
sixt ni cam xde perasaan jew...
ala.... :-(

~pada malam yang di temani ngan cahaya bulan
 ala2 cte korea gtu..hihihi~

sixt tau tak nape pompuan setia ngan laki..
sebab pmpuan tu sayang sangat2 kat laki tuh...
sixt,,,???
dah tidur  erk.....
ieka baru nak gthu rahsia ni...

~keesokkan harinye...~

sixt kte ni couple ke tak???
sixt ni..xpernah jawab lau ieka tanya sal ni..
nape erk???
sixt xcinta ieka ke ni hahhhh..!!!
adoii...lau camni terus kita putus jela....

si gadis meninggalkan si jejaka cantu je...
korang nak tau tak..nape si jejaka xpernah jawab....??
lau korang nak thu bce cte ni smpai hbis ok..huhu.*

~keesokkannye, cam biasa si jejaka datang umh si gadis...~

buat pe datang sni?? kte kan dah putus...
ieka dah xde pape hubungan dah ngan sixt..
xyah lah ganggu ieka lagi...
ieka dah benci sixt...BENCI...BENCI...

~si jejaka tetap tidak berganjak.. dia masih setia menunggu,,~

nape xpergi2 lagi ni...??
sixt sengaja kan buat camni kat ieka...
sixt tahu kan ieka sayang glerr kat sixt kan...
nape buat camni kat ieka..??
nape lam msg sixt romantik sangat..tapi bler ieka 
col sixt xpernah nak ckap ngan ieka...
nape ni sixt..??

~si gadis menangis teresak-esak di samping jejaka..
tak lama lps tu si jejaka menulis sesuatu tuk di berikan pada
si gadis...~

!.. sixt bukan xnak cakap ngan ieka..
tapi sixt malu..
sixt ni cacat...sixt bisu...
sixt mintak maaf....sixt pun sayang sangat kat ieka..
tapi mungkin betul kata ieka...
ieka patut BENCI  sixt...
kita bukan tuk di jodohkan bersama...selamat tinggal SAYANG..!

~itu lah isi kandungan yang di tulis oleh si jejaka..
hati nye sudah hancur..
dia sudah dapat mengagak..bahawa si gadis sudah tentu tidak dapat
menerimanya...
kerna dia tidak sempurna seperti orang lain...~

nanti dulu...ieka xkata pape lagi...
sixt walau ape pun kekurangan sixt...
ieka tetap terima sixt apa ade nye..
kerna ieka sangat cinta kan sixt...
ieka sayang sixt...
ieka rindu sixt...
I LOVE U SAYANG,,,!!!

~si gadis tersenyum sambil merenung si jejaka...
mereka hidup bahagia...hingga ke jinjang pelamin...
di kurniakn anak seramai 2 orang...
smuanye cute2 belaka..
takdir Allah adalah segalanya....
kini mereka boleh tersenyum puas...si gadis jgak sudah 
pndai berkomunikasi ngan si jejaka...
menggunakan bahasa isyarat yang di pelajari nya di sekolah orang2 kurang upaya...
kini mereka bahagia bersama anak2 mereka...~

sixt, ieka bahagia hidup di samping sixt..
tiada lagi kekosongan di hati ieka ini...
kerna sixt sudah mengisinya....
i love u..!!!

~begitu lah akhirnye kesudahan cte ni.. kte pun sudah tahu..
nape sixt xnak cakap selama ni..
upenya dia bisu..
kini terbuktilah bahawa..
itu lah cinta sejati...sanggup menerima kekurangan pasangan...
kerna dia percaya itu semua adalah  kje YANG MAHA ESA..!!
jadikan cte ini sebagai teladan lam hidup kita ok..hehe :) ~



" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer