catatan ku part 5





di sambung kan cte sal aq nangis tadi di samping insan misteri ni..
namanya zulkhairul..
dia tinggal di pahang...
lupa lak aq nak gthu..
abg nie n izz pn tinggal di pahang jugak..
kampung kubang ikan..
tak tahu lah korang tahu ke tak....
kami berkenalan di sebabkan oleh izz..
izz kasi nombor ku pada khairul..
mula2 aq sombong jgak ngan dia....
aq layan tak layan jew..
masa tuh dia masih kje di galeri ilham..
ase2 nye lah...aq pn dah lupa..hehehehe
kami mula rapat bler abg mie sakitkan hati aq...
dan aq menangis..
aq tak tahu nak col sape..
aq pun terdail no khairul..
aq nangis semahu-mahunya..
dia cuma mampu mendengar..
so kali pertama dia dengar suara ku..
adalah suara tangisan ku....
lepas beberapa hari..aq malu sangat..coz aq nangis..
walaupun dia xungkit pape aq tetap ase malu...
kami setuju tuk jadi adk beradik angkat....
kami sempat couple selama seminggu..
ase2 nye lah kot..
aq tak tahu jgak sebenarnye...
dia bohong aq..
upe2 nye die xpernah putus ngan kekasih hatinya..
nme ira....
di sebabkan penipuan tu lah aq semakin jauh ngn khairul..
kami jarang berhubung...
beberapa bulan lepas tuh kami gaduh besar..
ayat yang paling aq tersinggung selama perkenalan kami ialah.. 
"pmpuan cam ko ni kat pasar pun berlambak"
lebih kurang camtu lah...
aq terasa sangat2..
aq xsangka camtu sekali dia hina aq...
tapi lepas tuh dia cuba tuk berbaik semula..
dia suh aq buat blog kat dia..
dengan ganjarannya dia bagi hadiah kat aq..
aq setuju..
aq buat..
tapi upe2 nya dia langgar janji tuh..
dia kata dia xnak bagi lak...
aq ase jgak nak marah.. coz dia dah janji kan..
tapi xpelah mungkin xde rezeki..
tapi bler aq dengar penjelasannye...
aq jugak bersalah..coz aq lpe bler besday nye...
lau aq di tmpat nye aq jgak mrh lol...
huhuhuhu.....
kini kami masih kawan..
cuma xserapat dulu lagi..
untuk jadi seperti dulu adalah mustahil..
kaca walaupun di cantum kembali tetap tidak akan
sama bentuk nya..
mungkin akan ada kesan retak...
tuh lah kisah aq ngan zulkhairul....
smile always :)

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer