catatan ku part 4





kini giliran pula insan yang pernah aq sayangi suatu ketika dahulu..
nama nya kamaruzaman..
tapi aq panggil abg mie jew..
dia abang kepada izz..
lau korang bce part 3 korang tahu lah sape izz tuh..
aq rapat ngan abg mie coz aq nak tahu sal hidup izz..
tapi lain pula jadinya..
aq kini makin rapat ngan abg mie..
tapi aq anggap nye sebagai seorang abang..
tidak lebih dari itu..
aq tak tahu perasaan nya terhadap ku macam mana..
katanya dia sayang aq lebih dari seorang adik..
tu katanya lah..
aq tak tahu lah betul ke tidak...
tiap2 malam dia col aq..
memang best sangat masa tuh..
kami boleh bergurau riang..
bergelak ketawa..
alangkah malang nya..
apabila dia gthu aq yang dia dah ptus ngan makwe dia..
aq baru saje cuba mempertimbangkan tuk dia jadi bf ku,..
tak sangka plak selama ni dia bohong aq..
dia xpernah putus ngan mkwe nye..
semua tuh hanya rekaan nya semata2..
aq sakit hati sangat..
tambah2 plak..
mkwe dia hina aq macam2..
anggap aq ni pmpuan murah..
lau aq tahu dia masih ade gf aq tentu xlayan dia lagi..
aq xnak jadi pihak ketiga...
aq xsangka sangat.....
aq menangis teresak2 di sebabkan hal ni,.
orang yang memujuk ku ialah...
seseorang yang baru aq kenal..
kawan izz..
nanti kan part 5..
aq akan cte kisah lelaki mesteri tuh..hehehe..
ade suspen tak??
hahahaha..!!!!!
smile always :)

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer