catatan ku part 3





kisah ku bersambung plak ngan sorang laki..
nama nya mustaqim izzat...
ika panggil dia izz jew...
ika kenal die sbb satu xcdent..
ika rancangnya nak antar msg kat fikar..
tapi upe2 nye salah no..
di situ lah pengenalan kami...
mula2 aq xrancang pun nak kawan ngan die..
tbe2 die tak henti2 ganggu ika..
ika naik bosan lah jugak..
tapi bler lama2 kenal akhir nya ika sudi kawan ngan dia..
semakim lama semakin baik..
kami makin rapat..
ika mula ase suka kat die..
tapi ika xgthu pun...
ika xthu ape perasaan dia kat ika..
tak lama kemudian..
dia gthu ika dia suka ika..
ika terkejut sangat..
mula2 ika nak tme..
tapi dia sakitkan hati ika..
so ika tekad xnak berkawan lagi ngan dia..
kami putus hubungan camtu jew..
beberapa hari pastu izz gthu yang dia dah ada gf..
aq sedih sangat..
malam tuh aq xboleh nak tidur..
aq menangis..
aq antar msg kat die...
tapi abang nye rply..
sejak tuh aq xpernah berhubung ngan dia lagi..
tapi thun ni dia pernah antar msg pada ku...
aq layan..
cuma camtu jela...
takat nie kisah aq ngan iz..
smile always :)

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer