catatan ku part 1





ni lah catatan dalam hidup ku..
aq bertemu dengan seorang lelaki..namanya iqbal hakim...
dia seorang yang sangat kelakar..
peramah jugak lah...
kami kenal time form 1..
kami sekelas....dia selalu usik aq...
nak tahu satu rahsia tak..?
dia selalu tidur lau subjek sivik..
berani betul lah..
dah lah yang mengajar tuh cikgu disiplin...
kelakar sangat time tuh...
aq sekelas ngan dia time form 1 jew..
mase tuh aq gemuk sangat cam belon...
huhuhu...sekarang dah kurus tau....
die selalu usik aq...
ktorang selalu gaduh lam kelas.....aq geram ngan perangai 
die yang suka ejek2 tuh,,,
tak lama lepas tuh die gthu die suka aq...
aq sikit pun xske kat die..
coz anggap dia prenz je...
macam2 cara dia buat tuk aq terima dia..
lps beberapa bulan baru aq trima dia..
ktorng rapat sehingga form 2,,
die suka sangat tuduh yang bukan2..
dan kuat cemburu....
aq tak tahu plak yang selama nie dia ade niat yang xbtl pada diri ku...
time tuh kami couple ngan eppy sekali...
aq selalu ajak die berborak..
coz kami ni pengawas..
n dia jaga di kelas 1Q aq lak di 1B..
dekat je tuh...
dia selalu tolong aq jga budak2 lam kelas 1B tuh...
mase tu best sangat....
tapi korang tak tahu satu rahsia..
nape aq tinggalkan dia...
aq tinggalkan dia coz ade hal yang dapat aq elakkan..
aq xboleh nak gthu kat korang..
coz tuh hal peribadi...
aq boleh cte takat nih je...
tapi korang.....
aq sendri x sangka yang iqbal sanggup gne cara kasar tuk dapatkan aq balik...
dia gne cara yang korang sndri tak terfikir tuk gnekannye...
humm..
aq ase cam xprcya..
sekarang nie aq selalu ase takut...
tak tahu lah nape..
coz dia gthu aq semua nih kot...
napelah dia perangai cmtu..
lau die xgne minyak tuh pun..
aq tetap akan sayang dia..but sebagai kawan jela..
tal lebih dari tuh..
sekarang nih aq jadi benci kat dia..
aq ase xnak tgk muka dia lagi..
xnak cakap ngan dia..
walaupun hari tuh dia col aq,..
aq bukan nak cte keburukan die..
cme aq nak cte tentang hidup aq...
tentang cara yang dia gne tuk porak peranda akn hidup aq...
bler aq dah cte camni..kurang skit tekanan yang aq ase...
nie jela yang dapat aq cte..
tunggu part 2 plak k..hhehehe.. SARANGHAE~
SMILE ALWAYS :)





" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer