adoi....manusia nape suka mungkir janji...??

huish....huish....
heran2...napelah erk...tbe2 ade orang mungkir janji ni...
aq ade buat salah ke pe ni??
ase nye aq xde sakitkan hati sape2 pn..tbe2 nak bt camni kat aq..
aq ase xadil lah..
aq bt blog tu tuk dia...
dan dia jnji nak bgi hadiah...
tbe2 je nak mngkir janji,,,
apehal..??
aq xpernah bt cmtu kat orang...
tbe2 je..
xpe xnak bgi hadiah tu pun...
tapi bgthu lh thu pe sbb nye sampai xnak bgi tu..
aq pun nak tahu jugak..
lau korang pn korang akn tertanya2...plik kan??
tapi biar lah...aq malas nak bahas lagi..
lau dia nak bgi..
bagi lh..
khas tuk *******...
lau awk ase awk nak bgi..
bagi lah saya akan tme ngan hati yang terbuka..
tapi dah awak nak mngkir jnji nak bt cmne....
tu dosa awak ngan Allah lah..
bukan ngan saya.....
k lah malas nak kmen pe2 lqagi...tc.....salam...

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer