pelik bin ajaib...!!!!

napelah selama ni aq xsedar yang aq 
kena buatan orang...
ase cam xcaye kan...
semalam gara-gara takut..
aq langsung tak tidur..
aq bohong bf aq..
aq pura2 tidur..
aq tak nak ssah kan dia..
kul 7 pagi baru aq dapat tidur..
tu pun sebab lampu bilik aq tak tutup..
lau korang yang kena..korang pun..takut jugak kan..
jangan bohong....
aq tahu...
huhuhu....
aq takut sebenarnya..
tapi kata akak aq..
jangan takut...
berani kan diri..
takut hanya pada Allah je..
napelah ******* sanggup buat 
camni kat aq..
lau dia betul2 cintakan aq xyah 
lah main minyak pengasih...
nasib baik bf aq yang sekarang...
xamain benda camtu..
tak patut betul lah..
aq xase nak marah dia..
xthu nape..
tapi sikit pun aq xleh nak marah dia..
aq cuma terkejut je..
aq ase kesian padanya..
padahal dia dah buat sesuatu ..
yang patut aq tak maafkan..
lau korang dop tempat aq korang nak buat camne ye??
tolong lah bantu aq...
lau sape2 tahu tentang ilmu pengasih ni..
gthu aq k...
lau betul cinta kan seseorang..
xperlukan bantuan benda halus..
tuk mendapatkan cinta nye..
juz gne ayat kita sendri..
baru lah pmpuan cair..
ni tidak..
guna benda syirik yang tak masuk dik akal tu..
jangan terlalu bergantung pada benda tu..
nanti termakan diri...
INGAT!!!!!!!!!!!!!!!!


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer