@@@..nAsib...naSib...nasiB..@@@

hari ni..adoii..
tak tahu lah nape..
makan je mesti muntah..
sampai aq ase xnak makan dah...
ase cam nak pitam..
mungkin sebab berat aq tak 
sesuai ngan tinggi aq..
yela..
tinggi aq 158 tapi berat 39 je..
ase nye sebab tu kot aq ase nak pitam..
makan dah banyak..
tapi tetap tak gemuk..
makin kurus adelah...
mula2 dlu mng lah nak diet..
tapi sekarang ni aq xase 
nak nak diet pun..
cause aq tahu hubby 
buchukk tentu 
tak kisah lau aq 
gemuk..hehehe
bulan puasa tahun ni mng 
mencabar sangat tuk aq..
cam2 terjadi..
lepas satu pergi satu plak yang datang...
aq harap lepas ni jangan lah ade lagi hal yang cam ni..
aq tahu ni semua ujian dari Allah..
Allah nak uji hambanya...
semalam dah lah aq ngah sakit..
tertekan lak ngan makhluk2 yang tak cam manusia tu..
lagi bertambah sakit aq...
nasib baik lah ade kawan2
dan buchukkk di sisi ku..
yang sentiasa memberi dorongan kat aq..
aq harap semua ni akan kekal selama nya..
aq xnak stress cmni lagi..
aq nak hidup eppy cam dlu balik..
bercinta tanpa masalah..
berkawan tanpa ada yang menghalang..camtu lah yang aq nak...
aq harap semua tu akan terjadi..
AMMIINNN!!!! ----@

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer