@@...maafkan saya...@@

maafkan saya lau saya dah lukakan hati awak..
maafkan saya andainya saya dah buat awk kesal..
maafkan saya lau saya berkasar ngan awak..
maafkan saya andainya awak terluka dengan kata-kata saya...
saya xde niat pun nak lukakan hati awak..
mungkin hari ni saya stress sikit..
ngan budak laki kat sekolah tadi..
saya minta maaf....
saya tak tahu nak pujuk awak camne..
mungkin betul kata kawan saya..
yang saya ni ego..
saya tahu awak tak nak marah saya..
awak sayang saya..
tapi awak kena faham....
kepala saya ngah serabut masa tu..
saya mintak maaf awak..
MAAF SANGAT-SANGAT... :-(

" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer