keTerlAluAnNnN.....!!!!!!

napelah aq ni keterlaluan sangat..
nape aq boleh jadi camni hah??
wake up zulaika...
jangan jadi perangai budak-budak..
awak dah 17 tahun...
semalam aq dah tunggu sampai kul 12.35 pagi..
tak tahu camne aq boleh tertidur...
aq nak sangat cakap ngan si dia..
aq tahu si dia tentu fikir yang bukan-bukan
tentang diri ku...
aq ase geram sangat...
bukan geram ngan si dia..
tapi geram ngan perangai aq ni..
nape camni..
aq geram ngan diri aq sendiri...
lau lah aq sabar sikit semalam tentu aq boleh cakap ngan dia..
aq dah cuba aktifkan rm1 tu..
tapi tak dapat..
tak tahu nape...
aq taknak si dia terasa hati..
tapi lau sikap aq terus camni dah tentu akan lukakan hati si dia jugak...
sayang..plezz....
b sayang abang...
b tahu b banyak buat salah kat abang..
abang yang terindah dalam hidup b..
selain Allah dan family b...
b sebenarnya nak gthu abang yang b sayang abang..
b pun tak tahu nape..
bila b msg ngan abang..
 b ase nak nak marah je..
selalu ase xpuas hati..
padahal abang dah bgi semuanye kat b...
mngkin sebab kte xpernah jmpe..
b jadi camni...
I LOVE U...
setiap kali b ungkap ayat tu kat abang...
b ase tenang sangat..
sebab b betul2 cintakan abang..
b ni yang keterlaluan...
b mintak maaf abang..
b sayang abang...
forever...... ^_^


" Sweet ! Apabila Aisya Ieyka Menaip Entry =)) "

Tiada ulasan:

Small Cute Purple Pointer